چگونه Sorority Rush به تجارت بزرگ رسانه های اجتماعی تبدیل شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه Sorority Rush به تجارت بزرگ تبدیل شد همراه ما باشید

استخدام گروهی از یک فرآیند مخفیانه به تجارت بزرگ رسانه های اجتماعی تبدیل شده است.

در پاییز 2021، هجوم جمعی در دانشگاه آلاباما، را طوفانی کرد و در واقع به RushTok تبدیل شد. در طول آن فصل استخدام، افراد امیدوار به همسایگی وبلاگ‌های روزانه TikTok را پست می‌کردند که همه چیز را از لباس‌های روزشان گرفته تا چیزهایی که در کیف‌شان حمل می‌کردند به اشتراک می‌گذاشتند، و تمام مراحل را تا زمانی که انجمن‌ها انتخاب نهایی خود را انجام دادند، مستند می‌کردند.

مخاطبان در سراسر جهان به سرعت مجذوب این فرآیند شدند و افراد مورد علاقه خود را برای دنبال کردن و ریشه‌یابی انتخاب کردند. تا به امروز هشتگ های #BamaRush و #RushTok به ترتیب دارای 4B و 2B بازدید هستند.

اعضای بالقوه جدید (PNM) فیدهای رسانه های اجتماعی خود را ماه ها قبل تنظیم کرده اند، به این امید که تاثیر خوبی بگذارند. برخی از PNM هایی که این فرآیند را از طریق TikTok مستند کردند، از هفته رویدادها برای شروع حرفه ای به عنوان تأثیرگذار استفاده کردند و به ارائه محتوای (گاهی با برند) به مخاطبانی که در طول استخدام جمع شده بودند، ادامه دادند.

این فقط استخدام‌کنندگان بالقوه نیست که از رسانه‌های اجتماعی برای تأثیرگذاری استفاده می‌کنند – فصل‌ها همچنین از رسانه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری برای استخدام استفاده می‌کنند. بسیاری از ویدیوهای RushTok همچنین روال های رقص بسیار طراحی شده و محتوای مبتنی بر دوستی را برای جذب اعضای جدید بالقوه به نمایش می گذارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه بفهمیم چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است

چگونه RushTok به یک موتور تبدیل شد

چیزی که به عنوان محتوای جذاب در سال 2021 آغاز شد، به یک موتور بازاریابی قدرتمند تبدیل شده است که برندها می‌خواهند در آن وارد شوند. همانطور که اعضای جدید بالقوه تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و محبوبیت کسب کردند، توجه برندها را نیز به خود جلب کردند.

با مرور نظرات ویدیوهای RushTok، حساب‌های برندهای بزرگ از جمله مواردی هستند که برای شرکت‌کنندگان خاص ریشه‌یابی می‌کنند. این یک بازی گوش دادن اجتماعی ساده برای به دست آوردن دید در بخش نظرات پست های محبوب در طول یک رویداد مهم رسانه اجتماعی است.

فراتر از شنود اجتماعی، مارک‌های بزرگی مانند Rent the Runway و Amazon، همراه با مارک‌های محلی آلاباما مانند فروشگاه شلوار، با همکاری با سازندگان RushTok در قراردادهای محتوای حمایت‌شده، قدمی فراتر گذاشتند.

سال گذشته، برند لوازم آرایشی تارت، محصولاتی را به صورت رایگان برای 90 انجمن اجتماعی و 100 نفر از افراد امیدوار کننده که در حین استفاده از هشتگ #RushTok مورد استقبال قرار گرفتند، ارسال کرد. این حرکت تأثیرات اجتماعی ارزشمندی را برای تارته ایجاد کرد.

منبع تصویر

اگرچه دانشجویان دانشگاه ممکن است جمعیت هدف هر شرکتی نباشند، مخاطبان RushTok گسترده‌تر هستند. کاربران گروه‌های سنی و پیشینه‌های مختلف در سه سال گذشته در محتوای استخدام قفل شده‌اند و به طور فعال در بخش نظرات پست‌های RushTok در کنار برندهای مختلف شرکت می‌کنند.

همانطور که RushTok همچنان به رشد خود ادامه می دهد، بازاریابان راه های خلاقانه تری برای ورود به این اقدام پیدا خواهند کرد و احتمالاً این روند به معرفی مخاطبان به نسل بعدی سازندگان ادامه خواهد داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  13 نکته هوشمندانه برای تقویت استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eMvlrf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *