نحوه تماشای عرضه آیفون 15

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تماشای عرضه 15 همراه ما باشید

رونمایی از سری گوشی های بالاخره در راه است. در اینجا این است که چگونه می توانید در خانه تماشا کنید.

امشب با یک رویداد زنده دیگر به نام Wonderlust در مرکز صحنه قرار خواهد گرفت. در حالی که ما در حال حاضر همه جزئیات را نداریم، همه ما منتظر عرضه سری آیفون 15 هستیم. 

اگر اپل به همان الگوی سری آیفون 14 پایبند باشد، باید چهار مدل جدید شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس را معرفی کنیم. 

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه عرضه آیفون 15 پرو مکس به اندازه یک ماه از برادران خود عقب خواهد ماند، اما این نباید مانع از معرفی آن در مراسم امشب شود. 

اگر نمی‌توانید رویداد را به صورت زنده تماشا کنید، نگران نباشید، همیشه می‌توانید با وبلاگ زنده ما تماس بگیرید. ما این وبلاگ زنده را به صورت مذهبی در طول رویداد با بزرگترین اعلان ها به روز خواهیم کرد، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن اطلاعات کلیدی باشید. 

با تمام آنچه گفته شد، در اینجا همه چیزهایی است که برای تماشای رویداد Apple Wonderlust امروز نیاز دارید.

نحوه تماشای عرضه آیفون 15

اگر اینجا در بریتانیا هستید، رویداد Apple Wonderlust از ساعت 6 بعد از ظهر شروع می شود. همچنین در ساعت 10 صبح PT و 1 بعد از ظهر به وقت شرقی بیرون خواهد رفت. 

شما می‌توانید به محض پایان رویداد، آن را دقیقاً در اینجا تماشا کنید – فقط کافیست هنگام شروع آن را تنظیم کنید و از طریق پیوند YouTube زیر آن را تماشا کنید. همچنین می توانید این رویداد را در کانال رسمی اپل یوتیوب تماشا کنید. 

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  2 راه برای وارد کردن مخاطبین Gmail به آیفون

شما همچنین می توانید از طریق وب سایت اپل تماشا کنید. اگر شما صاحب یک تلویزیون اپل هستید، مطمئن شوید که به گزینه Apple Special Event رفته و آن را روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید. 

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SnSSap
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *