نحوه لغو پست‌های مجدد در TikTok

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه لغو پست‌های مجدد در همراه ما باشید

TikTok، مانند بسیاری دیگر از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله Threads، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا محتوایی را که از آن لذت می‌برند، دوباره ارسال کنند تا آن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. با این حال، برخلاف برنامه‌هایی مانند X، سابقا توییتر، که دستورالعمل‌های واضحی را در مورد نحوه لغو ارسال مجدد ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که چه زمانی با موفقیت لغو شده است، روند TikTok چندان ساده نیست.

خوشبختانه، اگر می‌دانید به کجا نگاه کنید، لغو ارسال مجدد در TikTok آسان است. مراحل زیر را دنبال کنید تا فیدهای شما و فالوورهایتان را در کمترین زمان پاک کنید.

دکمه Undo Repost در برنامه TIkTok.

نحوه لغو ارسال مجدد در TikTok

ارسال مجدد محتوا در TikTok می تواند ابزار قدرتمندی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم با دنبال کنندگان شما باشد. با این حال، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که از ارسال مجدد چیزی پشیمان شوید. ممکن است ناخواسته چیزی را به اشتراک گذاشته باشید یا نخواهید فید فالوورهای خود را با ویدیوهایی از سازندگانی که آنها آنها را دنبال نمی‌کنند پر کنید. همچنین ممکن است نظر خود را در مورد اینکه بخواهید از چیزی که در ویدیو مشخص شده است تغییر دهید. خبر خوب این است که شما کنترل کاملی بر محتوای خود در TikTok دارید و می توانید به راحتی یک ارسال مجدد را لغو کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: برنامه TikTok را باز کنید و ویدیویی را که بازنشر کرده اید پیدا کنید.

گام 2: انتخاب کنید نماد فلش که در گوشه پایین سمت چپ به سمت چپ اشاره می کند. این همان نمادی است که در ابتدا برای ارسال مجدد ویدیو انتخاب کردید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه فایل های دانلود شده تلگرام را پیدا کنیم

مرحله 3: پس از اینکه منوی پاپ آپ در نیمه پایینی صفحه ظاهر شد، انتخاب کنید حذف مجدد ارسال از گوشه سمت راست بالای منو در کنار سایر حساب‌هایی که TikTok به شما پیشنهاد می‌کند پست را به آن‌ها ارسال کنید.

مرحله 4: تأیید کنید که پست مجدداً ارسال نشده است با متن پاپ آپ موقت در بالای صفحه که خوانده می شود ارسال مجدد شما حذف شده است.

تبریک می گویم! شما با موفقیت یک ویدیوی TikTok را بازنشر کردید. خبر خوب این است که محدودیتی برای تعداد دفعات استفاده از این ویژگی وجود ندارد. بنابراین، با خیال راحت هر زمان که خواستید، هرگونه ارسال مجدد ناخواسته را لغو کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه لغو پست‌های مجدد در TikTok  مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GHjDiW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *