شیائومی گوشی هوشمند Hello Kitty را معرفی کرد، چرا که نه؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

شیائومی نسخه محدود را معرفی کرد. اساساً یکی از تلفن های هوشمند موجود خود را تغییر داد. این شیائومی Civi 2 است، در لباس Hello Kitty.

شیائومی یک گوشی هوشمند Hello Kitty را معرفی کرد، اما احتمالاً نمی توانید آن را دریافت کنید

 

همانطور که بسیاری از شما بلافاصله حدس زدید، این گوشی در چین، بازار داخلی شیائومی معرفی شد. ما تقریباً مطمئن هستیم که در هیچ بازار دیگری راه اندازی نخواهد شد، در صورتی که شما تعجب کنید.

در تصاویر زیر می توانید طراحی گوشی و جعبه خرده فروشی آن را بررسی کنید. این یک گوشی سفید رنگ با لهجه های صورتی است. شخصیت های Hello Kitty در پشت تلفن همراه با نام تجاری Hello Kitty قرار دارند.

جعبه خرده‌فروشی قرمز است، اما یک شخصیت بزرگ Hello Kitty نیز روی آن قرار دارد. جعبه مطمئناً به راحتی قابل مشاهده است و همین امر را می توان در مورد این دستگاه نیز گفت. سه دوربین در پشت این گوشی، یک صفحه نمایش تخت و یک بریدگی دوربین به شکل قرص وجود دارد.

این در اصل شیائومی سیوی 2 است که رنگ آمیزی متفاوتی دارد

مشخصات مشابه گوشی معمولی Civi 2 است. این نسخه Hello Kitty مشخص شده است. به عبارت دیگر، شامل مشخصات گران قیمت ترین نوع Civi 2، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی FullHD+ (2400 x 1080) AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این پردازنده از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 تامین می شود. اندروید 12 از جعبه خارج می شود و MIUI 13 در بالای آن قرار دارد.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی توسط یک واحد فوق عریض 20 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود. یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز در پشت قرار دارد. دو واحد 32 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی قرار دارند.

یک اسپیکر تکی در اینجا و یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر (اپتیکال) گنجانده شده است. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیز ارائه شده است و از شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می کند.

این گوشی در حال حاضر برای پیش خرید در چین در دسترس است و قیمت آن 2799 یوان (410 دلار) است.

5/5 - (7 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Adv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *