بهترین انیمیشن‌های سال 2023 | یک نگاه کوتاه به 15 انیمیشن برتر

زمان مطالعه: 4 دقیقه

سال 2023 بازه‌ای پربار از فیلم‌های ی خواهد بود که رویدادهای جذاب و داستان‌های هیجان‌انگیزی را برای علاقه‌مندان به سینمای انیمیشنی در پیش خواهد داشت. انیمیشن ها همواره توانسته اند با داستان های جذاب و شخصیت های بینظیر، مخاطبان خود را به جادوی دنیای فرفانتزی و خلاقیت بی‌نهایت خود فرا ببرند. در سال 2023 نیز به نظر می رسد این دسته از فیلم ها نسبت به قبل به یک رونق وجودی خاص دست پیدا خواهند کرد. در این مقاله، به معرفی و توضیح 15 فیلم انیمیشنی و شرح داستان هرکدام از آنها می‌پردازیم. اگر از علاقه مندان دانلود انیمیشن هستید حتما به سایت فیلم تو سریال سر بزنید و بهترین انیمیشن ها را دانلود و تماشا نمایید.

Spider-Man:‌ Across the Spider-Verse Part One

فیلمی است که به تکمیل ویژگی ‌های خاص و هیجان‌انگیز فصل اول محبوب انیمیشن Spider-Man:‌ Into the Spider-Verse می‌پردازد. در این فیلم، شخصیت مایلز مورالس به عنوان مرد عنکبوتی به دنیاهای موازی و ماجراجویی‌های جدیدی سفر می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد انیمیشن Scribble در پاورپوینت

The Bad Guys – انیمیشن بچه های بد

بر اساس مجموعه کتاب‌های بچگانه محبوب، The Bad Guys داستانی است کمدی و ماجراجویانه در مورد یک گروه از شخصیت‌های نقش‌های معروف که تلاش می‌کنند تا خیر و نیکی را به دست بیاورند و دنیا را نجات دهند.

The Proud Family:‌ Louder and Prouder – انیمیشن خانواده پراد

اکنون نوبت به احیای یکی از مجموعه‌های دلپذیر و محبوب دهه 2000 میلادی می‌رسد. The Proud Family داستانی دل‌خواه و خنده‌دار درباره‌ی ماجراجویی‌ها و پشتکار یک خانوادهٔ سیاه‌پوست است.

Wish Dragon

ویش دراگون فیلمی توسط عوامل چینی و آمریکایی ساخته شده است و داستان پسرکی است که آرزوی ملاقات با یک اژدها به منظور برآورده کردن آرزوهایش دارد.

The Ice Age Adventures of Buck Wild – عصر یخبندان: ماجراهای باک وایلد

این فیلم به عنوان یک اسپین‌آف از مجموعه محبوب عصر یخبندان ساخته شده و داستان ماجراجویی‌های بک، یکی از شخصیت‌های نقش‌های محبوب این سری را به تصویر می‌کشد.

Ron’s Gone Wrong – ران اشتباه رفته است

در این فیلم علمی-تخیلی کمدی، پسری و روباتی که با اشکال فنی دست‌شانه به دست می‌دهد، برای نجات جهان از تهدیدی خطرناک با هم همکاری می‌کنند.

Encanto – انکانتو

این انیمیشن موسیقیایی داستان خانوادهٔ جادویی منطقه‌ای در کلمبیا را روایت می‌کند. در این خانواده، هر فرد قدرت‌های منحصربه‌فردی دارد که برای شگفتی و غم راه به کار می‌گیرد.

8Hotel Transylvania:‌ Transformania

دوست داشتنی‌ترین هتل جهان همچنان با قسمت چهارم خود به ماجراجویی دل‌نشین خود ادامه می‌دهد. در این قسمت، دکتراکولا و دوستان هیولاشان با تحولات ماورای طبیعی برخورد می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد انیمیشن Door Opening در پاورپوینت

Rumble – رامبل

این انیمیشن کمدی بر اساس دنیایی استوار که در آن رمینگ مونستر ورزشی محبوب است. داستان درباره پیروزی یک هیولای جوان است که رویاهایش در تبدیل شدن به قهرمانی مشهور تراشه می‌شود.

10 Lives – ۱۰ جان

این انیمیشن ارزشمند درباره‌ی یک گربه با نه جان است که قصد دارد آخرین جانش را به خوبی به کار ببرد و از آن بهانه‌ای برای رشد و یادگیری استفاده کند.

The Incredibles 3

این فیلم، نسخه سوم از مجموعه The Incredibles است که داستان خانواده‌ای از ابرقهرمان‌ها را روایت می‌کند. در این قسمت، خانواده‌ی پار و همراهانشان با تهدیدی جدید روبرو می‌شوند و باید برای نجات دنیا بجنگند.

Toy Story 5 – داستان اسباب بازی‌ 5

این فیلم نیز ادامه‌ای بر داستان مجموعه Toy Story محسوب می‌شود. در این قسمت، اسباب بازی‌ها با ماجراهای جدیدی روبرو می‌شوند و علاقه‌‌مندان را به سرزمین اسباب بازی‌ها می‌برند.

Finding Marlin

در این فیلم، دنیای زیرآبی و ماجراهای ماهیان را دنبال می‌کنیم. داستان اصلی این فیلم شکار یک ماهی بزرگ به نام مارلین است که دوستانش برای پیدا کردن او دریاها را جستجو می‌کنند.

Moana 2: Return of the Sea:

مووانا، قهرمان اصلی این فیلم، در قسمت دوم با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شود. او برای نجات جزیره‌ی خود و رو به رشد کردن، باید با دشمنان جدیدی مقابله کند.

Coco: The Musical Journey:

در این قسمت از فیلم Coco، ما با سفری موسیقیایی و جذاب از نقاط مختلف جهان روبه‌رو می‌شویم. داستان دقایقی قبل از شروع داستان اصلی Coco روایت می‌شود.

جمع بندی

سال 2023 با برخی از فیلم‌های انیمیشنی جذاب و هیجان‌انگیز پرشور خواهد بود. از ادامه‌ای بر Spider-Man: Into the Spider-Verse تا اسپین‌آف‌هایی از مجموعه‌های معروف مانند عصر یخبندان و ترانسیلوانیا، هفته‌ها و ماه‌های آینده ما را با داستان‌های شگفت‌انگیز و خلاقانه‌ی این فیلم‌ها درگیر خواهیم کرد. همچنین انیمیشن‌های جدیدی مانند Wish Dragon و Encanto نیز منتظر خلق حس شگفتی و تماشایی در بین مخاطبان خواهند بود. تا سال 2023 برسد و این فیلم‌ها به صورت رسمی عرضه شوند، هیجان انتظار آنها را در دل خود حفظ کنیم.

5/5 - (4 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NPUMDV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *