13 نکته در مورد نوشتن پست های وبلاگی که در گوگل رتبه بندی می شوند

زمان مطالعه: 13 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی 13 نکته در مورد نوشتن پست های ی که در گوگل رتبه بندی می شوند همراه ما باشید

اگر قبلاً یک پست وبلاگ نوشته اید، می دانید که چقدر زمان می تواند طول بکشد.

وبلاگ نویسی برای سئو: ذره بین و ماشین تحریر

از انتخاب موضوع و جمع‌آوری تحقیق گرفته تا نوشتن پست و فشار دادن «انتشار»، این فرآیند اغلب ساعت‌ها طول می‌کشد. به همین دلیل است که اگر پست شما ترافیکی را که انتظار داشتید به دست نیاورد، می تواند یک ناامیدی بزرگ باشد.


خوشبختانه، راهی برای مبارزه با ترافیک کم وجود دارد: بهینه سازی موتورهای جستجو. به عنوان بازاریاب، ما همیشه در نظر داریم محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بالایی داشته باشد، و سئو پلی است که به شما کمک می کند تا به آنجا برسید. این سوال پیش می آید: آن را در محتوای خود ترکیب می کنید؟

نگران نباشید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در این پست قصد داریم به ۱۲ روش برای تسلط بر سئو نویسی بپردازیم.

با رتبه های بالاتر، وب سایت شما دید کلی خود را افزایش می دهد. هدف نهایی هدایت ترافیک ارگانیک، افزایش تبدیل و دستیابی به اهداف تجاری از طریق بهینه سازی موثر است.

اگر محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه نکنید، وب سایت شما ممکن است از دید کم و رتبه بندی ضعیف در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رنج ببرد. در نتیجه، دسترسی بالقوه و قرار گرفتن در معرض محتوای شما ممکن است به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

چرا نوشتن محتوای سئو مهم است؟

بدون سئو، احتمال کمتری دارد که محتوای شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد. رتبه پایین تر ممکن است توانایی شما برای جذب و تعامل با مخاطبان هدفتان را مختل کند. همچنین ممکن است محتوای شما را کمتر معتبر و معتبر جلوه دهد.

یک مطالعه مجله موتور جستجو در سال 2020 نشان داد که نرخ کلیک برای وب سایت هایی که در جایگاه اول در SERP قرار دارند 25٪ است. این عدد برای وب‌سایت‌های رتبه دو به شدت به 15 درصد کاهش می‌یابد و سپس برای وب‌سایت‌های رتبه 10 به 2.5 درصد کاهش می‌یابد. وقتی به صفحه دو گوگل می‌رسی، این تعداد حتی کمتر می‌شود.

این بدان معنی است که اگر وب سایت شما در صفحه اول نباشد، احتمال کمی وجود دارد که مصرف کنندگان وب سایت شما را به صورت ارگانیک پیدا کنند. بازدید کمتر از سایت شما به معنای فرصت های کمتر برای تولید سرنخ و در نهایت درآمد است.

بهترین گزینه بعدی شما سرمایه گذاری در تبلیغات است تا آن کاربران را به سایت خود جذب کنید. اما این هزینه دارد، و اگر بودجه کمی دارید، چرا برای نوشتن سئو وقت صرف نمی کنید؟ این رایگان است و احتمالاً برای شما برای مدت طولانی تر از یک کمپین ترافیک به ارمغان می آورد.

اصول نوشتن محتوا سئو

هنگام شروع نوشتن محتوای سئو، مهم است که اصول اولیه را درک کنید. در اینجا چند اصل اساسی وجود دارد که باید هنگام استفاده از سئو در نوشتار خود رعایت کنید.

بهینه سازی کلمات کلیدی

بهینه سازی کلمات کلیدی به معنای استفاده استراتژیک از کلمات و عبارات کلیدی مرتبط در محتوای شما برای افزایش دید و رتبه بندی آن است. این جنبه از سئو بسیار مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند، در نتیجه شانس ظاهر شدن آن در جستجوهای مربوطه و جذب ترافیک ارگانیک را افزایش می دهد.

برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی، باید تحقیق کنید و مشخص کنید که مخاطب هدف شما دقیقاً به دنبال چه چیزی است و آن را با موضوع محتوای خود هماهنگ کنید. یافتن تعادل مناسب بین ترکیب کلمات کلیدی به روشی که برای خوانندگان منطقی باشد و الگوریتم های موتورهای جستجو را برآورده کند، کلیدی است.

ما در بخش نکات در مورد نحوه یافتن کلمات کلیدی و نحوه پراکندگی آنها در سراسر محتوای خود به طور عمیق تر خواهیم پرداخت.

هدف کاربر

هدف کاربر به انگیزه یا هدف پشت جستجوی جستجوی کاربر اشاره دارد. همه چیز در مورد این است که بفهمند آنها واقعاً می خواهند هنگام تایپ چیزی در موتور جستجو کشف کنند.

به طور کلی چهار نوع هدف کاربر وجود دارد:

  • نیت اطلاعاتی: زمانی که شخصی به دنبال اطلاعات یا پاسخ به سوالات خود است. آنها ممکن است به دنبال تعاریف، توضیحات، راهنماهای چگونگی یا مواد تحقیقاتی باشند.
  • هدف ناوبری: زمانی که شخصی در حال جستجوی یک وب سایت یا برند خاص است. آنها قبلاً می دانند چه چیزی را می خواهند پیدا کنند و از یک موتور جستجو برای حرکت به یک صفحه وب خاص استفاده می کنند.
  • قصد معامله: زمانی که شخصی آماده انجام اقدامی است، مانند خرید، اشتراک در یک سرویس، یا رزرو قرار.
  • نیت تجاری: زمانی که شخصی در حال تحقیق در مورد محصولات یا خدمات با قصد خرید بعدی است. آنها محصولات را مقایسه می کنند، نظرات را می خوانند و قبل از تصمیم گیری به دنبال بهترین معاملات هستند.

با درک هدف کاربر، می توانید محتوایی ایجاد کنید که با آنچه مردم به دنبال آن هستند همسو باشد و شانس خود را برای نمایش در نتایج جستجو افزایش دهید. همه چیز در مورد ارائه آنچه به مردم نیاز دارند و ارائه یک تجربه جستجوی خوب برای آنهاست.

خوانایی

نوشتن برای سئو فقط به آنچه می نویسید نیست، بلکه به نحوه نوشتن نیز مربوط می شود. این کافی نیست که فقط کلمات کلیدی را در محتوای خود قرار دهید و آن را یک روز بنامید. شما باید در نظر داشته باشید که تجربه مخاطبان شما هنگام خواندن آن چگونه خواهد بود.

اینجاست که خوانایی به میان می آید.

خوانایی همه چیز در مورد ایجاد تعادل مناسب بین بهینه سازی برای موتورهای جستجو و حصول اطمینان از لذت بردن و ارزشمند بودن محتوای شما برای خوانندگان انسانی است.

علاوه بر بهینه سازی محتوای خود با کلمات کلیدی و لینک های داخلی، باید بر روی تجربه کاربری تمرکز کنید. با استفاده از زبانی واضح و مختصر و اجتناب از اصطلاحات واژگان به شیوه ای خواننده پسند بنویسید. همچنین می‌خواهید از سرفصل‌ها استفاده کنید و محتوای خود را قابل اسکن‌تر کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می‌دهید).

هنگام نوشتن و ویرایش محتوای خود از خود بپرسید: آیا درک این موضوع آسان است؟ آیا این جریان منطقی دارد؟ آیا این جذاب است؟ اگر پاسخ هر یک از این سوالات “خیر” است، ممکن است لازم باشد تغییراتی ایجاد کنید.

بهینه سازی تاریخی

هر نویسنده سئو می داند که یک پست وبلاگ همیشه سبز هرگز به طور کامل تمام نمی شود، حتی پس از انتشار. به لطف به روز رسانی الگوریتم و رقبا که کلمات کلیدی مشابهی را هدف قرار می دهند، نتایج جستجو همیشه در حال تغییر هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه کلیک راست روی کروم بوک

به همین دلیل مهم است که یک استراتژی به روز رسانی محتوا داشته باشید تا مطمئن شوید که محتوای وب قدیمی شما در رتبه بندی موتورهای جستجو تازه و مرتبط باقی می ماند. این عمل بهینه سازی تاریخی نامیده می شود.

برای اینکه بفهمید کدام پست‌های وبلاگ را باید به‌روزرسانی کنید، با انجام ممیزی محتوا، محتوای قدیمی‌تر خود را ارزیابی کنید تا قطعات کم کارکرد یا قدیمی را پیدا کنید. سپس، نحوه بهبود قطعه را تعیین کنید. این معمولاً شامل تازه کردن محتوا با افزودن اطلاعات جدید، حذف اطلاعات قدیمی، بهینه سازی کلمات کلیدی و بهبود قالب بندی و خوانایی است.

1. با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید.

تخمین زده می شود که گوگل بیش از 70000 درخواست جستجو را در ثانیه پردازش می کند. حیرت آور، درست است؟

اگر می‌خواهید از شلوغی SERP بکاهید و از رقبای خود پیشی بگیرید، باید کلمات کلیدی و عباراتی را که مشتریان بالقوه شما جستجو می‌کنند، هدف قرار دهید. در غیر این صورت، چگونه آنها محتوا و وب سایت شما را پیدا خواهند کرد؟

با ابزار تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید. سایت‌هایی مانند Ahrefs و Keyword Planner جزئیاتی را در مورد آنچه کاربران جستجو می‌کنند و میزان محبوبیت آن پرسش‌ها به شما ارائه می‌دهند.

برای نگاهی درونی به اینکه چگونه Ahrefs می‌تواند به شما در تحقیق کلمات کلیدی SEO و فراتر از آن کمک کند، مطالعه موردی و مصاحبه اختصاصی ما را در اینجا بررسی کنید.

Google Trends همچنین می تواند به شما این احساس را بدهد که چه کلمات کلیدی در هر زمان معین محبوب هستند. اگر می بینید که جستجوها در طول زمان برای یک کلمه کلیدی خاص به طور پیوسته کاهش می یابد، می دانید که احتمالاً این کلمه کلیدی مناسبی برای هدف بازاریابی شما نیست. برعکس در مورد روندهای رو به رشد صادق است.

اگر ایده های کلمات کلیدی شما کم شده است، از رقابت خود الهام بگیرید. از ابزارهای هوش رقابتی استفاده کنید تا ببینید دامنه آنها در حال حاضر برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می شود. اگر این کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار شما هستند، از آنها نیز استفاده کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که واضح ترین کلمات کلیدی همیشه با استراتژی شما همخوانی ندارند. علاوه بر این، کلمات کلیدی تمرکز شما در طول زمان با تغییر روندها، تغییر اصطلاحات یا رشد خط محصول/خدمات شما تکامل خواهند یافت.

حتماً به صورت دوره‌ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا مطمئن شوید که همچنان بر روی کلمات کلیدی مناسب برای مخاطبان هدف خود تمرکز می‌کنید و فرصت‌های مهم رتبه‌بندی را از دست نمی‌دهید.

2. از سرفصل ها به نفع خود استفاده کنید.

سرصفحه ها به خزنده های وب گوگل کمک می کنند تا پست وبلاگ شما و بخش های درون آن را درک کنند.

به خزنده ها به عنوان خوانندگانی فکر کنید که در حال بررسی وبلاگ شما هستند. آنها می خواهند یک نمای کلی از آنچه که مقاله شما پوشش خواهد داد، H1 شماست. سپس H2s، H3s، H4s شما موضوعات فرعی داخل قطعه را تجزیه می کنند.

بنابراین، عنوان‌های فرعی شما باید محتوای موجود در بدنه را منعکس کنند و شامل کلمات کلیدی با هدف بالا باشند. هنگامی که از کلمات کلیدی مناسب استفاده می کنید، به این معنی که مخاطبان هدف شما از آنها استفاده می کنند، شانس بسیار بیشتری برای رتبه بندی در SERP خواهید داشت.

3. محتوای خود را برای قطعه های برجسته بهینه کنید.

تکه‌های ویژه در گوگل مستقیم‌ترین پاسخ‌ها به پرسش‌های جستجو هستند. به عنوان مثال، اگر بخواهم جستجو کنم، “چگونه یک پست وبلاگ می نویسید؟” ممکن است Google از یک قطعه برجسته برای نشان دادن بهترین پاسخ استفاده کند.

قطعه برجسته در صفحه نتایج موتورهای جستجوی گوگل (SERP)

برای به دست آوردن یک قطعه ویژه در Google، باید به این سؤال به طور کامل و مختصر پاسخ دهید.

برای مثال، اگر عبارت جستجو شده «نحوه گرفتن اسکرین شات در مک» است، می‌توانید «نحوه گرفتن اسکرین شات در رایانه مک بوک» را به‌عنوان H1 یا H2 خود قرار دهید، سپس مراحل را در فهرست شماره‌دار یا گلوله‌ای قرار دهید.

پس از انجام این کار، حتما بخشی از سوال را در پاسخ خود بگنجانید. با استفاده از مثال بالا، پاراگراف را با موارد زیر شروع می کنید: “برای گرفتن اسکرین شات در مک بوک خود، مراحل زیر وجود دارد…”

علاوه بر این، هر جمله را با یک فعل عملی مانند «کلیک» و «انتخاب» شروع کنید.

اگر کلمه کلیدی که می خواهید قطعه برجسته را برای آن ثبت کنید نیاز به تعریف دارد، پاسخی بنویسید که بیش از 58 کلمه نباشد.

4. برای انسان بنویسید نه موتورهای جستجو.

با تمام این دستورالعمل های سئو، می توان به راحتی فراموش کرد که وقتی کاربر در گوگل جستجو می کند، به دنبال پاسخ است. بهترین راه برای بهبود شانس رتبه‌بندی، نوشتن پست‌های وبلاگ با کیفیت بالا است.

شبیه چیه؟ پاسخ‌های کامل، بخش‌های قابل اسکن، سرصفحه‌های فرعی سازمان‌یافته و کمک‌های بصری.

شخصیت های خریدار خود، انگیزه ها، چالش ها و علایق آنها را در ذهن داشته باشید. همچنین مهم است که موضوعاتی را انتخاب کنید که با مشتریان بالقوه شما طنین انداز شود و به نکات دردناک آنها بپردازد.

در حالی که برخی از ابزارهای سئو می توانند به جنبه فنی سایت شما کمک کنند، می توانید از ابزارهای سئوی نوشتن محتوا نیز استفاده کنید تا به شما در نوشتن محتوای صحیح، مختصر و انسان پسند کمک کند که رتبه خوبی داشته باشد و خوانندگان را درگیر کند. ابزارهای مختلف همچنین میزان تعامل محتوا را اندازه گیری می کنند و به شما این امکان را می دهند که ببینید افراد چقدر در یک صفحه زمان می گذرانند، آیا از چندین صفحه بازدید می کنند یا نه، یا اینکه مردم تا چه اندازه به پایین سایت شما پیمایش می کنند.

نکته حرفه ای: با در نظر گرفتن همه این متغیرها، نوشتن ممکن است دشوار باشد. یکی از راه‌های ساده‌سازی فرآیند این است که افکار اصلی خود را سازماندهی کنید و سپس از آنها به عنوان یک ابزار هوش مصنوعی مانند وبلاگ نویس رایگان هوش مصنوعی HubSpot استفاده کنید.

سپس می‌توانید آن پیش‌نویس را مرور کنید و نکات شخصی و بهینه‌سازی‌هایی را اضافه کنید که خواندن آن را برای انسان سرگرم‌کننده می‌کند.

5. عنوان خود را بهینه کنید.

حتی با یک پست عالی و سئو پسند، یک عنوان بد می تواند به شما در SERP آسیب برساند.

برای عنوان پست خود با در نظر گرفتن سئو، چیزی قانع کننده بنویسید که کلمه کلیدی اصلی شما را نیز در بر بگیرد. اینجا نکاتی وجود دارد:

  • اعداد را بگنجانید. به عنوان مثال: “5 روش برای تکان دادن رژ لب مات”.
  • پیشنهاد خود را در عنوان درج کنید. به عنوان مثال: “چگونه یک نامه همراه [+ الگوی رایگان] بنویسیم”
  • یک تیزر اضافه کنید. به عنوان مثال: “ما برنامه جدید [درج نام برنامه] را امتحان کردیم: این چیزی است که اتفاق افتاد”
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دانلود چک لیست جامع سئو سایت

6. کلمات کلیدی را در توضیحات متا خود بگنجانید.

آیا توضیحات متا را به پست خود اضافه می کنید؟ اگر پاسخ شما “نه” است، احتمالاً به اندازه‌ای که می‌توانید ترافیک دریافت نمی‌کنید. بیایید به دلیل اهمیت آنها بپردازیم.

تا به حال، ما در مورد چند روشی که یک پست وبلاگ می تواند با گوگل ارتباط برقرار کند، صحبت کرده ایم: زیر سرفصل ها، کلمات کلیدی و قطعات. با این حال، این یک لیست جامع نیست.

توضیحات متا حوزه دیگری است که گوگل برای تعیین رتبه بندی جستجو در آن می خزند. توضیحات متا توضیحات یک تا سه جمله ای هستند که در زیر عنوان یک نتیجه پیدا خواهید کرد.

مثال نحوه گنجاندن کلمات کلیدی در توضیحات متا

از توضیحات متا برای خلاصه کردن مطالبی که در مورد پست خود دارید استفاده کنید و به یاد داشته باشید:

  • آن را کوتاه نگه دارید.
  • از یک تا دو کلمه کلیدی استفاده کنید.
  • آن را قانع کننده کنید. پس از همه، قرار است پست های دیگری مشابه پست شما وجود داشته باشد، بنابراین شما می خواهید که توضیحات شما بالاتر از بقیه باشد.

اکثر سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) دارای جعبه‌های توضیحات متا هستند، بنابراین احتمالاً برای استفاده از این عملکرد نیازی به جستجوی دور ندارید.

7. متن جایگزین را به تصاویر اضافه کنید.

با هر تصویری که به پست خود اضافه می کنید – تصاویر برجسته یا بدن – می خواهید متن جایگزین اضافه کنید.

متن جایگزین آنچه را که در عکس اتفاق می‌افتد توصیف می‌کند و به گوگل کمک می‌کند (و همچنین به افرادی که دارای اختلال بینایی هستند) بفهمند چرا عکس در پست شما قرار دارد.

به عنوان مثال، فرض کنید مقاله شما در مورد رویدادهای مجازی است و شما تصویر زیر را اضافه می کنید:

مرد تاجری که در یک رویداد مجازی شرکت می کند، در حالی که یک خودکار در دست دارد، پشت میز می نشیند.

منبع تصویر

متن جایگزین باید چیزی شبیه این باشد: «مرد تاجری که در یک رویداد مجازی شرکت می‌کند، پشت میز می‌نشیند در حالی که یک خودکار در دست دارد».

این جمله توصیفی است و شامل کلمه کلیدی اصلی “رویداد مجازی” است. بنابراین، حتی اگر واقعیت این باشد که این یک تصویر استوک است، می‌توانید روایتی ایجاد کنید که با پست وبلاگ شما همسو باشد.

8. در برابر اشتیاق به کلمات کلیدی مقاومت کنید.

هدف این است که صفحه خود را کاملاً بهینه کنید، نه زیاده‌روی. برای افزودن کلمات کلیدی مناسبات طبیعی پیدا کنید، اما آنها را تا جایی که محتوای شما ناخوانا باشد مجبور نکنید.

برای مثال، اگر کلمات کلیدی شما «بازاریابی مبتنی بر حساب»، «استارت‌آپ‌ها» و «فروش» هستند، از توضیح متا مانند این اجتناب کنید: «فروش برای استارت‌آپ‌های بازاریابی مبتنی بر حساب».

در عوض، سعی کنید بر روی یک یا دو کلمه کلیدی تمرکز کنید تا توضیحات را طبیعی‌تر کنید: «آیا به دنبال استراتژی‌های قاتل برای تقویت بازی بازاریابی مبتنی بر حساب خود هستید؟ در این پست تکنیک‌های تحقیقاتی ما را کشف کنید.»

با این رویکرد، شما همچنان از کلمات کلیدی استفاده می کنید، اما پست را بیش از حد اشباع نمی کنید. به یاد داشته باشید، هدف شما حل کردن برای مخاطبان است. اگر کاربران شما تجربه خواندن ضعیفی داشته باشند، این به Google نشان می دهد که پست شما ممکن است نیازهای آنها را برآورده نکند.

9. پیوند به وب سایت های معتبر.

همانطور که پست وبلاگ خود را می سازید، از پیوند خارجی نترسید.

پیوند دادن به وب سایت های معتبر نه تنها به خوانندگان وبلاگ مطالب خواندنی بیشتری برای گسترش دانش آنها ارائه می دهد، بلکه به موتورهای جستجو نشان می دهد که شما تحقیق خود را انجام داده اید.

هیچ چیز مانند آمارهای تحقیقاتی از وب سایت های تأثیرگذار، یک پست وبلاگ را تقویت نمی کند. آمار متقاعد کننده به شما کمک می کند تا استدلال قانع کننده تر و ملموس تری بسازید که به شما کمک می کند اعتماد خوانندگان خود را جلب کنید.

10. به دنبال پست های قابل اسکن و طولانی تر باشید.

در عصری که بازه های توجه کوتاه وجود دارد، فکر می کنید پست های کوتاه تر وبلاگ راهی برای رفتن هستند. اما در واقع، موتورهای جستجو مانند گوگل در واقع پست های طولانی تر و عمیق وبلاگ را ترجیح می دهند.

در مورد آن فکر کنید: هر چه محتوای بیشتری در صفحه باشد، موتورهای جستجو سرنخ بیشتری دارند تا بفهمند وبلاگ شما در مورد چیست. در HubSpot متوجه شدیم که طول ایده آل بین 2100 تا 2400 کلمه است.

نقطه ضعف وبلاگ های طولانی تر این است که ممکن است خوانندگان شما را تحت تأثیر قرار دهند. یکی از راه‌های مبارزه با آن، تقسیم کردن محتوای خود به قطعات کوچک و قابل اسکن است.

یک جمله طولانی را به دو قسمت تبدیل کنید و پاراگراف های خود را سه جمله یا کمتر نگه دارید.

در مورد نقاط گلوله فراموش نکنید – آنها جلب توجه می کنند و به راحتی قابل هضم هستند، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه.

11. به سایر پست های سایت خود پیوند دهید.

پیوند دادن به صفحات دیگر یا پست های وبلاگ در وب سایت شما به موتورهای جستجو کمک می کند تا یک نقشه سایت دقیق ایجاد کنند. همچنین به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را بیشتر کشف کنند و شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و معتبر بشناسند.

در سمت کاربر، پیوندهای داخلی به سایر محتوای ارزشمند، خوانندگان را برای مدت طولانی‌تری در سایت شما نگه می‌دارد، نرخ پرش را کاهش می‌دهد و پتانسیل شما را برای تبدیل افزایش می‌دهد. آیا موضوع این نیست؟

هنگام پیوند دادن به هر صفحه در وب سایت خود یا حتی منابع خارجی، از زبان طبیعی برای متن لنگر خود استفاده کنید. از استفاده از هرزنامه یا فراخوان‌های عمومی، مانند «لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت با رتبه برتر» یا «اینجا را کلیک کنید» اجتناب کنید.

درعوض، از کلمات کلیدی توصیفی استفاده کنید که به خوانندگان این حس را بدهد که وقتی روی لینک کلیک می‌کنند، چه چیزی را پیدا می‌کنند، مانند «راهنمای SEO خود را دانلود کنید».

هرگز به صفحات وب برتر، محصولات ویژه یا اقلام تخفیف دار خود پیوندهای اجباری وارد نکنید. پیوندهایی را اضافه کنید که نکات مطرح شده در پست های شما را تقویت می کند و به طور طبیعی با موضوع مرتبط است.

12. فشرده سازی تصاویر برای سرعت بارگذاری سریع صفحه.

گوگل به صفحات با سرعت بارگذاری سریع پاداش می دهد، زیرا تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

یکی از عوامل اصلی تاخیر صفحه، تصاویر بزرگ و سنگین است. اگر چندین تصویر در پست خود دارید و هر کدام بیش از 100 کیلوبایت است، می تواند به شدت بر سرعت صفحه شما تأثیر بگذارد.

خوشبختانه، برنامه های رایگانی مانند Squoosh.app وجود دارد که تصاویر را بدون کاهش کیفیت فشرده می کند.

اگر فکر می کنید که رتبه پایین شما به دلیل سرعت پایین صفحه است، برای تجزیه و تحلیل و توصیه های رایگان به سایت PageSpeed ​​گوگل سر بزنید.

13. یک استراتژی لینک سازی طراحی کنید.

ساخت لینک برای رتبه بندی جستجوی شما بسیار مهم است.

چرا؟ به نتایج جستجو مانند رقابتی فکر کنید که در آن برندگان بیشترین رای را کسب می کنند. هر صفحه وبی که به شما لینک می‌دهد رای به وب‌سایت شما محسوب می‌شود که باعث می‌شود محتوای شما از نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد. به نوبه خود، این باعث می شود که در رتبه بندی بالاتر بروید.

بنابراین، خوب است که پست‌هایی بنویسید که سایر وب‌سایت‌ها یا نشریات بخواهند در پست‌های خود پیوند دهند. برای اینکه پست وبلاگ وب سایت شما قابل پیوندتر باشد، دارایی های با ارزش مانند داده های اصلی و رهبری فکری را در پست های خود بگنجانید.

انجام مصاحبه با کارشناسان یکی دیگر از راه های موثر برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است.

با سئو نویسی شروع کنید

شما می دانید که چگونه محتوا بنویسید، مخاطبان آن را دوست خواهند داشت. اکنون، زمان آن رسیده است که عناصری را که گوگل نیز دوست خواهد داشت، اضافه کنیم. در ابتدا ممکن است مشکل به نظر برسد، با این نکات سئو، در کمترین زمان در صفحه اول گوگل خواهید بود.

 

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/knMqKg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *