بازاریابی وابسته آمازون در اینستاگرام

زمان مطالعه: 17 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بازاریابی وابسته در همراه ما باشید
ما در این مقاله کلمه خارجی ریلز را بعضا با نام قرقره که معادل فارسی آن است بیان کرده ایم . پارسی را پاس بداریم

برای شروع خوب به یک پروفایل اجتماعی خوب نیاز دارید. بیایید ببینیم چگونه پروفایل خود را برای بازاریابی وابسته آمازون در اینستاگرام تنظیم کنیم.

اگر به یک موضوع در پروفایل خود پایبند باشید، بازاریابی وابسته به آمازون شما در اینستاگرام موفقیت آمیز خواهد بود. رفتن در یک جهت به این معنی است که شما فالوورهای بیشتری دارید. و مشتریان وفادار شما هستند. هر چه تعداد آنها بیشتر باشد، بیشتر می فروشید.

تعداد فالوورهای اینستاگرام شما زمانی که به یک موضوع در حساب خود پایبند باشید سریعتر رشد می کند. این بخاطر این است که:

  • کاربران بیشتری اکانت شما را در اینستاگرام می بینند . هنگامی که به طور مداوم در مورد یک موضوع پست می کنید، الگوریتم های اینستاگرام می توانند این موضوع را شناسایی کنند. و شما را به کاربرانی که به آن علاقه دارند توصیه می کنند.
  • احتمال اشتراک کاربران بیشتر است . هنگامی که یک فالوور جدید بالقوه برای اولین بار نمایه اینستاگرام شما را می بیند، اگر بتواند موضوع را شناسایی کند و ببیند که تمام محتوای شما به آنها مرتبط است، به احتمال زیاد مشترک می شود.

فالوورها در اکانت های اینستاگرامی که موضوع دارند باقی می مانند. آنها مشترک شده اند زیرا به موضوع شما علاقه مند هستند. و تا زمانی که شما در مورد این موضوع که برای آنها جالب است پست کنید مشترک می مانند.

هنگامی که موضوعی را برای بازاریابی وابسته به آمازون خود در اینستاگرام انتخاب کردید، مطمئن شوید که دانش کافی در مورد آن دارید و مورد تقاضا است. این باید کاری باشد که برای مدت طولانی انجام داده اید. تقاضا را می توان در Google Trends بررسی کرد. هرچه این عدد به 100 نزدیکتر باشد بهتر است.

فقط محصولات آمازون مرتبط با موضوع اکانت اینستاگرام خود را بفروشید. به عنوان مثال، شما قهوه را به عنوان موضوع انتخاب کرده اید. سپس، می توانید دانه های قهوه، قهوه آسیاب شده، فوری و کپسولی را بفروشید. همچنین می توانید لینک های وابسته به آمازون را به محصولات مرتبط در اینستاگرام تبلیغ کنید. به عنوان مثال، لینک های وابسته به آسیاب قهوه، نرخ کمیسیون بالاتری برای آنها پرداخت می شود.

هنگامی که در مورد یک موضوع خاص برای بازاریابی وابسته آمازون خود در اینستاگرام که امروزه محبوب است تصمیم گرفتید و مطمئن هستید که در مورد آن چیزی برای گفتن دارید، می توانید با راه اندازی حساب خود ادامه دهید.

برای دریافت ابزارهای بیشتر برای بازاریابی وابسته به آمازون، به یک حساب اینستاگرام حرفه ای بروید. برای مثال، آمار مخاطبان و محتوا، ویژگی زمان‌بندی پست را دریافت می‌کنید و می‌توانید تبلیغات پست و استوری را در برنامه راه‌اندازی کنید.

برای تغییر به یک حساب اینستاگرام حرفه ای در برنامه مراحل زیر را دنبال کنید:

01. روی عکس نمایه خود ضربه بزنید .

02. روی تنظیمات حساب ضربه بزنید .

05. تغییر به حساب حرفه ای را انتخاب کنید .

مطمئن شوید که بیوگرافی اینستاگرام شما با استراتژی بازاریابی وابسته به آمازون مطابقت دارد. باید اعتماد کاربران را برانگیزد و توضیح دهد که شما چه کسی هستید. سپس کاربران مشترک می شوند و خرید می کنند. ما در اینجا راهنمای دقیقی در مورد ساخت بیوگرافی تجاری نوشته ایم. نکات اصلی در زیر آمده است.

در تنظیمات حساب اینستاگرام خود اضافه کنید:

  • نام کاربری . افراد می توانند اکانت های اینستاگرام شما را با نام کاربری شما پیدا کنند. موضوع یا نام محصول را در نام کاربری خود وارد کنید. سپس، کاربران هنگام جستجوی یک محصول، حساب شما را مشاهده خواهند کرد. شاید برای اشتراک و خرید به صفحه پروفایل شما بروند.
  • عکس پروفایل . اگر در شبکه های اجتماعی شناخته شده هستید، از عکس خود استفاده کنید. یک عکس با چهره یا لوگوی خود تنظیم کنید، آنچه را برای کاربران آشناتر است انتخاب کنید. آنها شما را می شناسند و مشترک می شوند زیرا قبلاً به شما اعتماد دارند. اگر هنوز شناخته نشده اید، از یک عکس مرتبط با موضوع خود استفاده کنید. این به کاربران اجازه می دهد تا بدانند اکانت اینستاگرام شما در مورد چیست. اگر علاقه مند باشند، در صفحه شما خواهند ماند.
  • نام . اگر کاربران نام شما را می دانند، می توانید آن را در اینجا بنویسید. در غیر این صورت موضوع حساب کاربری خود را مشخص کنید.
  • دسته بندی . یک دسته بندی مرتبط با موضوع یا فروش خود به طور کلی انتخاب کنید، مانند خرید و خرده فروشی، کارآفرین، بلاگر، محصول/خدمات. این همچنین به کاربران کمک می کند تا به سرعت بفهمند حساب اینستاگرام شما در مورد چیست و آیا باید مشترک شوند یا خیر.
  • متن بیو . توضیح دهید که چه محصولاتی از آمازون می فروشید. برای دنبال کردن لینک وابسته و خرید محصول تماس بگیرید.
  • لینک در بیو شما . یک پیوند وابسته به آمازون در بالای نمایه اینستاگرام خود قرار دهید. از یک صفحه فرود برای به اشتراک گذاشتن چندین پیوند وابسته و ارائه اطلاعات در مورد محصولات استفاده کنید.

به اسکرین شات های زیر نگاه کنید. در سمت چپ نمونه ای از بیو است. در سمت راست صفحه فرود است که برای بازاریابی موفق آمازون در اینستاگرام استفاده می شود. در اینجا قالبی است که می توانید از آن برای ایجاد یک صفحه فرود مشابه برای بیو خود استفاده کنید، قالب پس از ثبت نام سریع در دسترس خواهد بود.

شما موظف هستید طبق الزامات برنامه آمازون Associate در حساب اینستاگرام خود اعلام کنید که یک شرکت وابسته به آمازون هستید. این استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما را بهبود نمی بخشد، اما شما را از دردسر دور می کند.

بیان کنید که لینک های وابسته به آمازون را در حساب اینستاگرام خود تبلیغ می کنید. آمازون پیشنهاد می کند که بنویسید “به عنوان یک همکار آمازون من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.” می توانید این عبارت را به متن بیوگرافی خود اضافه کنید. با این حال، کاربران اغلب در نام‌های کاربری یا متن‌های بیوگرافی خود، « Affiliate» و «Amazon Associate» را می‌نویسند و شما هم می‌توانید.

همه چیز آماده است حالا بیایید به بازاریابی وابسته آمازون در اینستاگرام بپردازیم.

در نگاه اول، بازاریابی وابسته آمازون در اینستاگرام ساده است: شما محصولات را نشان می دهید و پیوندهای وابسته آنها را می دهید. اما شیطان در جزئیات است و او تعیین می کند که شما چقدر بفروشید.

اکنون اکانت اینستاگرام شما راه اندازی شده و دارای یک موضوع قابل شناسایی است. وقت آن است که محصولات وابسته به آمازون خاصی را که تبلیغ می کنید انتخاب کنید. هزاران مورد از آنها در موضوع شما وجود دارد. به ارسال پست در مورد همه آنها عجله نکنید، در عوض انتخابی باشید.

شما مسئول کیفیت محصولات آمازون برای فالوورهای اینستاگرام خود هستید. بله، شما محصولات وابسته را تولید، بسته بندی و ارسال نمی کنید. اما شما آنها را توصیه می کنید. اگر کیفیت محصول ضعیف باشد، اعتماد فالوورهای خود را از دست خواهید داد. آنها دیگر از پیوندهای وابسته شما استفاده نخواهند کرد.

محصولات وابسته به آمازون را که مطمئناً کیفیت خوبی دارند، تبلیغ کنید. شما باید دقیقاً بدانید که محصول چه شکلی است، چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد، و اینکه فروشنده صادق است. اثبات در پودینگ است، بنابراین محصول را امتحان کنید تا کیفیت آن را بررسی کنید، هر چند می توانید به تجربه افراد نیز تکیه کنید.

به محصول و رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های فروشگاهی که می‌خواهید به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته آمازون در اینستاگرام تبلیغ کنید، توجه کنید. فقط آنهایی را انتخاب کنید که دارای امتیاز بالا و اکثراً نظرات مثبت هستند.

از تمام فرصت های شبکه اجتماعی برای تبلیغ لینک های وابسته آمازون خود در اینستاگرام استفاده کنید:

بیو اینستاگرام . توضیح دهید که چه نوع محصولات آمازون را در متن تبلیغ می کنید. سپس، کاربران به محض ورود به صفحه شما متوجه می شوند که چه چیزی می توانند بخرند. بگویید که برای خرید محصولات باید لینک زیر را دنبال کنند. از لینک صفحه فرود اینستاگرام خود استفاده کنید. آن را در قسمت Website در تنظیمات پروفایل خود قرار دهید.

پست ها و قرقره ها . درباره تک تک محصولات وابسته به آمازون یا مجموعه محصولات پست کنید. این روشی برای یادآوری منظم خرید به کاربران اینستاگرام است. از این طریق می توانید محصولات را هم برای فالوورها و هم برای کاربرانی که هنوز درباره شما نمی دانند تبلیغ کنید. شما نمی توانید پیوندهای قابل کلیک را به پست ها و حلقه ها اضافه کنید، بنابراین کاربران را راهنمایی کنید که پیوند موجود در بیو شما را دنبال کنند.

داستان ها به دنبال کنندگان اینستاگرام خود در مورد پیشنهادات، تخفیف ها و محصولات جدید وابسته به آمازون، داغ و محدود بگویید. همچنین می‌توانید داستان‌هایی درباره به‌روزرسانی‌های شرایط پرداخت یا تحویل پست کنید. در این صورت کاربران همیشه اطلاعات به روز خواهند داشت و هیچ مشکلی برای ثبت سفارش وجود نخواهد داشت. از برچسب پیوند برای ارسال لینک در استوری ها استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه اینستاگرام خود را حذف کنیم [راهنمای آسان]

نکات برجسته . استوری ها را در هایلایت های اینستاگرام ذخیره کنید. مجموعه هایی با انواع مختلف محصولات وابسته آمازون ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با اطلاعات مفید، مانند شرایط پرداخت و تحویل، یا راهنمای ثبت سفارش، نکات برجسته ایجاد کنید. فالوورهای شما می توانند هر آنچه را که نیاز دارند در صفحه نمایه شما پیدا کنند.

پیام های مستقیم کاربران می توانند از شما سوالی در مورد محصولات وابسته به آمازون در DM اینستاگرام بپرسند. پاسخ‌های خودکار را در جایی که اطلاعات جامع ارائه می‌دهید تنظیم کنید. سپس کاربران مجبور نیستند منتظر پاسخ شما باشند و شما مجبور نیستید مسائل فعلی خود را برای پاسخ دادن بگذارید.

در اسکرین شات‌های زیر، می‌توانید ببینید که کاربران اینستاگرام چگونه پاسخ‌های خودکار پرسش‌های متداول را در یک چت DM مشاهده می‌کنند. از بین سوالات پیشنهادی سوالی را انتخاب می کنند و با یک لینک قابل کلیک پاسخ دریافت می کنند.

شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا یک کاربر اینستاگرام را با محصول وابسته آمازون خود درگیر کنید تا اینکه به پست یا استوری بعدی برسد. بنابراین عکس، اولین فریم های ویدیو و اولین جمله کپشن باید جذاب باشد. سپس کاربر متوقف می شود تا هر آنچه می خواهید در مورد محصول بگویید را تماشا کند و بخواند.

از راه های مختلف برای نشان دادن یک محصول در استراتژی بازاریابی وابسته آمازون خود در اینستاگرام استفاده کنید. می توانید پست کنید:

  • تصاویری زیبا . عکس ها و فیلم های زیبا را با محصول ارسال کنید. مثلا عکس قهوه تازه دم در سحر یا قهوه و مجله مد.
  • محتوای آموزشی . نحوه استفاده از محصولات را نشان دهید. به عنوان مثال، به کاربران اینستاگرام بگویید چگونه شیر کاپوچینوی عالی درست کنند و پیوندهای وابسته به آمازون را به شیر، پارچ و دستگاه قهوه ای که استفاده می کنید قرار دهید.
  • سرگرمی . یک ویدیو یا عکس خنده دار ارسال کنید. ممکن است بخواهید یک معما، یک جوک یا یک میم پست کنید. در ادامه مثال قهوه، می‌توانید نسخه قرقره خود را با صدای محبوب اینستاگرامی “با جایگزینی قهوه صبحگاهی خود با چای سبز، می‌توانید تا 87 درصد از شادی کمی که در زندگی‌تان باقی مانده است را از دست بدهید” را منتشر کنید.
  • داستان سرایی . موارد واقعی استفاده از محصول وابسته به آمازون را به کاربران اینستاگرام بگویید. نه تنها حقایق، بلکه احساسات و تجربیات را نیز توصیف کنید. بگذارید داستانی زیبا باشد یا داستانی از غلبه بر جایی که راه حل آن محصول بود. به عنوان مثال، توضیح دهید که چگونه قهوه شما را در کوهپیمایی گرم کرد، یا چگونه از یک جلسه ناخوشایند به لطف قهوه جان سالم به در بردید. راهنمای داستان سرایی را بخوانید.
  • بررسی ها نظرات افرادی که محصول آمازون را امتحان کرده اند گواه کیفیت آن است. می‌توانید نقدهای ویدئویی، گفتگوها و اسکرین شات‌های نظرات را در اینستاگرام ارسال کنید. فراموش نکنید که اگر نظر در یک چت خصوصی ارسال شده است، از کاربران اجازه بگیرید.

توجه داشته باشید! استفاده از نظرات مشتریان آمازون ممنوع است مگر اینکه پیوند خاصی به آن بررسی داشته باشید. در عوض، توصیه های مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

نوع: از برنامه زمانبندی اینستاگرام درون برنامه ای استفاده کنید که یک ویژگی جدید است. سپس لازم نیست هر بار که نیاز به ارسال پست دارید، برنامه را راه اندازی کنید.

عکس‌ها و ویدیوهایی را که خودتان برای نشان دادن محصولات وابسته به آمازون ساخته‌اید در اینستاگرام منتشر کنید. زیرنویس آنها نیز باید توسط شما یا برای شما نوشته شود.

کاربران شما را در اینستاگرام دنبال می کنند زیرا به محتوای شما علاقه مند هستند. شاید آنها سبک تصاویر شما را دوست داشته باشند، شاید دوست داشته باشند که تمام جزئیات محصولات وابسته به آمازون را نشان دهید. بنابراین، آنها می خواهند ببینند که شما چه چیزی خلق می کنید.

آنچه قبلا نشان داده شده را نشان ندهید. اگر کاربران در اکانت اینستاگرام شما عکس هایی را ببینند که قبلا صدها بار دیده اند، ارزش اکانت شما برای آنها کم می شود. آنها ممکن است لغو اشتراک کنند.

اینستاگرام یک دلیل کمتر برای مسدود کردن حساب شما در هنگام ارسال محتوای منحصر به فرد خواهد داشت. shadowban یا حتی بدتر از آن مسدود کردن غیرقابل برگشت حساب باعث می شود تمام تلاش های شما بی نتیجه بماند. همانطور که خود اینستاگرام می گوید بهترین راه برای جلوگیری از این امر، ارسال محتوای منحصر به فرد است.

هنگام تبلیغ لینک وابسته آمازون در اینستاگرام، قیمت خاصی را بیان نکنید. ممکن است قیمت‌ها تغییر کند و نمی‌توانید دقیقاً بدانید که چه زمانی این اتفاق می‌افتد و اطلاعات را به‌روزرسانی کنید. بنابراین پست شما ممکن است قیمت نامربوطی را نشان دهد که فالوورهای شما را گمراه می کند. آنها کمتر به شما اعتماد خواهند کرد و از توصیه های محصول شما پیروی نمی کنند.

علاوه بر این، آمازون شما را از قیمت گذاری محصولات در هنگام تبلیغ آنها در اینستاگرام منع می کند. استثنائاتی وجود دارد، مانند زمانی که آمازون یک پیوند وابسته به شما داده است که شامل قیمت است. اگر استثنا مورد شما نیست، قیمتی را ذکر نکنید.

کاربران اینستاگرام همیشه می توانند قیمت واقعی یک محصول را در صفحه آمازون خود مشاهده کنند. آنها فقط باید پیوند وابسته شما را دنبال کنند. در کنار لینک به آنها اطلاع دهید.

با فالوورهای خود صادق باشید، بگویید که لینک های وابسته به آمازون را در حساب اینستاگرام خود تبلیغ می کنید و از آن درآمد کسب می کنید. آنها از صداقت شما قدردانی خواهند کرد که باعث افزایش اعتبار شما می شود.

در برخی از کشورها، شما موظف هستید که در اینستاگرام اعلام کنید که یکی از شرکت های وابسته به آمازون هستید. برای مثال، اگر اهل ایالات متحده هستید. کمیسیون تجارت فدرال از شما می‌خواهد که اعلام کنید از طریق یک پیوند وابسته از خرید سود می‌برید. از شما می خواهد که این را تا حد امکان نزدیک به پیوند بیان کنید:

می توانید چیزی شبیه این بگویید: “برای خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این پست کمیسیون دریافت می کنم.”

فروشندگان آمازون اغلب عبارت توصیه شده را در بالای صفحه فرود اینستاگرام خود می نویسند، جایی که تمام لینک های وابسته به آمازون را قرار می دهند. بنابراین، آنها یک بار اعلام می‌کنند که وابسته هستند، و این توصیه را برآورده می‌کند: فالوورها افشاگری را می‌بینند و تا حد امکان به هر یک از پیوندهای وابسته نزدیک است.

هنگامی که محصولی وابسته به آمازون را در اینستاگرام ارائه می کنید، همیشه یک تماس برای اقدام اضافه کنید. نحوه خرید دقیق را به کاربران بگویید. در غیر این صورت، حتی کسانی که علاقه مند شده اند، چیزی نمی خرند.

دعوت به اقدام باید شامل یک اقدام خاص باشد. علاوه بر این، می توانید بر ویژگی محصول یا منافع خریداران تأکید کنید. به عنوان مثال، می توانید بنویسید «طعم قهوه کریسمس را امتحان کنید» یا «امروز قهوه را با تخفیف دریافت کنید!».

تماس برای اقدام باید شامل پیوند وابسته به آمازون شما نیز باشد. می توانید یک مورد قابل کلیک در بیو و استوری اینستاگرام خود اضافه کنید و کاربران را به دنبال کردن آن دعوت کنید. برای مثال بنویسید “پیوند زیر را دنبال کنید”. در پست‌ها و حلقه‌ها، نمی‌توانید پیوند قابل کلیک اضافه کنید، بنابراین کاربران را راهنمایی کنید که پیوند موجود در بیو شما را دنبال کنند. مثلا بنویسید “پیوندی که در بیو من هست را دنبال کنید”.

چگونه چندین لینک وابسته به آمازون را در صفحه پروفایل اینستاگرام خود قرار دهیم؟ احتمالاً قبلاً با محدودیت یک پیوند در بیو و استوری خود مواجه شده اید. صفحات فرود به دور زدن این محدودیت کمک می کنند، بیایید ببینیم چگونه کار می کند.

یک صفحه فرود ایجاد کنید تا تمام پیوندهای وابسته به آمازون خود را با کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در مورد آن در بیو، داستان ها، DM و تبلیغات خود بگویید.

در اینجا نمونه هایی از صفحات فرود اینستاگرام آورده شده است:

صفحات فرود در پیوند در ابزارهای زیستی ایجاد می شوند. ما Taplink را توصیه می کنیم، نمونه های نشان داده شده در مقاله با استفاده از آن ساخته شده اند. Taplink همه چیزهایی را دارد که بازاریابی وابسته آمازون شما در اینستاگرام نیاز دارد. اینها مواردی است که می توانید به صفحه فرود خود اضافه کنید:

  • چندین لینک آمازون تمام لینک های وابسته خود را با کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید. چگونه یک لینک آمازون را به صفحه فرود خود اضافه کنید.
  • عکس، چرخ فلک عکس، و ویدئو . محصولات خود را با تمام جزئیات با عکس و فیلم نشان دهید.
  • تایمر . تاکید کنید که پیشنهاد با ذکر محدودیت زمانی منحصر به فرد است. ترس از دست دادن باعث می شود کاربران خرید کنند.
  • لینک های برنامه پیام رسانی به کاربران اینستاگرام اجازه دهید راه مناسبی را برای تماس با شما انتخاب کنند. آنها می توانند قبل از خرید در آمازون، تمام جزئیات را بفهمند.

و همچنین هر پیوند دیگر، فرم های انتخاب کردن، و بسیاری موارد دیگر!

ایجاد صفحه فرود اینستاگرام آسان است. اگر موفق به اتصال به برنامه Amazon Associate شده اید، قطعاً می توانید یک صفحه فرود ایجاد کنید. برای این کار دو راه وجود دارد:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ثبت نام در Freevee
  • از الگوهای صفحه برای ایجاد یک صفحه فرود در عرض چند دقیقه استفاده کنید. به عنوان مثال، در Taplink، 60 مورد از آنها وجود دارد، آنها بر اساس موضوع تقسیم می شوند. شما فقط باید یکی را که دوست دارید انتخاب کنید و پیوندهای وابسته به آمازون خود را اضافه کنید.
  • یک صفحه از ابتدا ایجاد کنید تا یک صفحه منحصر به فرد داشته باشید. آنچه را که می خواهید به صفحه فرود خود اضافه کنید انتخاب کنید و طرح را سفارشی کنید.

مردم احتمالاً محصولی را می خرند که با تخفیف فروخته می شود. به کاربران اینستاگرام یک کوپن و کد تبلیغاتی آمازون بدهید و شاهد افزایش فروش باشید.

تخفیف ها محرکی برای کاربران اینستاگرام است که به محصول وابسته آمازون شما نیاز دارند اما به دلایلی خرید آن را به تعویق می اندازند. به عنوان مثال، ممکن است فکر کنند که قیمت با ارزش مطابقت ندارد یا آن را با قیمت ارزان‌تری در مغازه دیگری دیده‌اند. یا شاید آنها هنوز محصول شما را در خانه دارند و قصد دارند بعداً آن را بخرند. اما قیمت کاهش یافته دلیل خوبی برای دنبال کردن پیوند وابسته خود و خرید آن در همین لحظه است.

فروشندگان Amazon Associate تخفیف هایی را برای محصولات خود ارائه می دهند. شما می توانید آنها را اینجا پیدا کنید. یک محصول را انتخاب کنید و از لینک وابسته آن برای تبلیغ آن در اینستاگرام استفاده کنید.

اکنون می دانید که چگونه محصولات وابسته به آمازون را به دنبال کنندگان اینستاگرام خود بفروشید. بیایید ببینیم چگونه آنها را به کسانی که هنوز درباره شما نمی دانند بفروشیم. اینها مشتریان جدید شما خواهند بود که بعداً ممکن است مشترک شوند و مشتریان وفادار شما شوند.

در اینجا چند راه برای تبلیغ پیوندهای وابسته به آمازون با مخاطبان گسترده در اینستاگرام آورده شده است.

از ابزارهای اینستاگرام برای افزایش دسترسی خود استفاده کنید. به این ترتیب افراد بیشتری لینک های وابسته به آمازون شما را خواهند دید.

قرقره ها ( ریلز ) را پست کنید . حلقه‌های شما بازدیدهای زیادی دارند حتی اگر حساب شما محبوب نباشد. تعداد بازدیدهای حلقه‌ها صدها برابر بیشتر از تعداد بازدیدهایی است که پست‌ها در صفحه کاوش دریافت می‌کنند. بنابراین، شانس بیشتری برای جلب توجه مشتریان بالقوه جدید دارید.

در نظرات در اکانت اینستاگرام خود و رقیب و اکانت های مربوط به موضوع خود در ارتباط باشید.

به سوالات کاربران پاسخ دهید، توصیه هایی ارائه دهید و به سادگی در مورد آنچه دیگران می گویند نظر دهید. بنابراین کاربران بیشتری در مورد شما می دانند و احتمالا مشترک می شوند.

محصولات وابسته به آمازون خود را زمانی که می توانند برای کاربران اینستاگرام مفید باشند، توصیه کنید. دعوت کنید تا به پروفایل خود بروید و پیوندها را برای خرید دنبال کنید. بنابراین کاربران بیشتری محصول شما را خریداری خواهند کرد.

از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید . هنگامی که کاربران یکی از این هشتگ ها را جستجو می کنند، پست های شما را در میان دیگران می بینند. هشتگ ها باید با موضوع پست مرتبط باشند. باید هشتگ هایی با فرکانس های مختلف وجود داشته باشد. برای جمع آوری سریع برچسب ها می توانید از ابزارهای هشتگ استفاده کنید.

برچسب‌های موقعیت مکانی را به پست‌ها و حلقه‌های اینستاگرام اضافه کنید. از برچسب های شهرهایی استفاده کنید که محصول وابسته آمازون در آنجا قابل تحویل است.

زمانی که کاربری بخواهد عکس های یک مکان را ببیند، عکس شما را در میان سایرین در صفحه تگ می بیند. البته در حال حاضر تمایلی به خرید چیزی ندارند. اما تصاویر بصری خوب و زیرنویس‌های فریبنده می‌تواند باعث شود آن‌ها کاری را که قرار است انجام دهند فراموش کنند و مایل به خرید محصول شما شوند.

بازاریابی وابسته به آمازون شما در اینستاگرام باید شامل همکاری با سایر کاربران باشد. مخاطبان آنها درباره شما خواهند دانست. و بخشی از آنها مشتری شما خواهند شد.

اکانت های اینستاگرام را برای همکاری هایی انتخاب کنید که:

  • تقریباً به اندازه شما تعداد فالوور دارید . چنین حساب هایی به احتمال زیاد با همکاری موافقت می کنند. حساب های بزرگتر ممکن است از شما بخواهند که پرداخت کنید زیرا هیچ مزیت دیگری برای همکاری با شما وجود ندارد. همکاری با حساب های کوچکتر برای بازاریابی وابسته آمازون شما در اینستاگرام بی تاثیر است.
  • در موضوع خود پست کنید سپس برای مخاطب جدید جالب خواهید بود. آنها مشترک می شوند و خرید می کنند.

در اینجا چند راه برای همکاری وجود دارد:

به عنوان بخشی از بازاریابی وابسته به آمازون خود در اینستاگرام، مسابقات و نقاشی های جوایز را اجرا کنید. به دنبال کنندگان خود پیشنهاد دهید که درباره شما به دیگران بگویند. برای انجام این کار به آنها جایزه بدهید. به آنها انگیزه خواهد داد. در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • اصطلاحات ساده اگر این کار خون، عرق و اشک نداشته باشد، احتمالاً مردم شرکت خواهند کرد. از آنها چیزی بخواهید که با چند کلیک انجام شود.
  • شرایطی که برای بازاریابی وابسته آمازون شما در اینستاگرام کار می کند. هدف خود را فراموش نکنید. اقدامات کاربران باید به دیگران درباره شما بگوید.

به عنوان مثال، شرکت ممکن است مستلزم ارسال مجدد عکس شما، یا تگ کردن دوستانشان در زیر آن در نظرات باشد. گزینه دیگر این است که به یکی از کسانی که محصول شما را خریداری می کند، جایزه بدهید.

  • جایزه ای که با موضوع حساب شما مطابقت داشته باشد،  تضمین می کند که دنبال کنندگان مایل به شرکت خواهند بود. علاوه بر این، با جایزه مربوطه، کاربران جدید اینستاگرام که به موضوع شما علاقه مند هستند را جذب خواهید کرد. یعنی کسانی که می توانند مشتریان جدید شما شوند.

به عنوان مثال، زمانی که می خواهید عاشقان قهوه را به شرکت دعوت کنید، چوب ماهیگیری به عنوان جایزه فایده ای ندارد. یک بسته دانه قهوه بهتر عمل می کند.

  • چندین جایزه . کاربران اینستاگرام در صورتی که بدانند شانس واقعی برای برنده شدن دارند، احتمالا شرکت خواهند کرد. و هر چه جوایز بیشتر باشد، شانس بیشتر است. 3 یا حتی 5 جایزه بدهید.
  • پاداش شفاف همچنین تضمین می کند که کاربران شانس واقعی برنده شدن دارند. این بدان معناست که آنها تمایل بیشتری برای شرکت خواهند داشت. برنده را در یک ویدیوی پخش زنده انتخاب کنید. نحوه انتخاب برنده را در اطلاعیه مسابقه ذکر کنید.

هنگامی که به تازگی استراتژی بازاریابی وابسته به آمازون خود را در اینستاگرام شروع می کنید، ممکن است سوالاتی برای شما پیش بیاید. در اینجا به رایج ترین آنها پاسخ داده شده است.

حساب اینستاگرام شما باید حداقل 500 فالوور داشته باشد تا برای برنامه Amazon Associate (Affiliate) تایید شود. اگر هنوز تعداد زیادی ندارید، راهنمای ما در مورد نحوه تبلیغ حساب خود را بخوانید.

درآمد کمیسیون آمازون به آنچه در اینستاگرام با استفاده از پیوندهای وابسته تبلیغ می کنید بستگی دارد. ارقام فعلی را می توان در اینجا یافت.

اگر لیست ها، فروشگاه ها، محصولات آمازون را در اینستاگرام تبلیغ کنید ، به عنوان درصدی از هزینه ای که کاربران برای کالا می پردازند، کمیسیون دریافت می کنید.

محصولات به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند و هر دسته درصد کمیسیون خاص خود را دارد. بازی‌های آمازون بیشترین درصد را دارند (20%)، دومین دسته‌های سودآور عبارتند از Luxury Beauty، Luxury Stores Beauty، Amazon Explore، شما 10% از چنین محصولاتی دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید که درآمد کمیسیون در برخی از محصولات، به عنوان مثال، در مشروبات الکلی دریافت نمی کنید.

اگر در برنامه Bounty درآمد کسب کنید،  به ازای هر کاربر ثبت نام شده پول دریافت می کنید. پاداش به ارز ثابت است. برای هر کاربر ثبت نام شده می توانید از 0.50 تا 25.00 دلار دریافت کنید. مبلغ به خدماتی که در آن ثبت نام می کنند بستگی دارد.

در هر دو مورد، شما محصولات را در پروفایل های اجتماعی خود مانند اینستاگرام تبلیغ می کنید. تفاوت اصلی این است که با اینفلوئنسر آمازون می توانید فروشگاه خود را در آمازون داشته باشید، اما با آمازون Affiliate (همکار) نمی توانید و فقط محصولات دیگران را تبلیغ می کنید.

شما می توانید هر یک از محصولات وابسته به آمازون را در حساب اینستاگرام خود تبلیغ کنید، یکی از آنها یا همه:

  • اقلام . آیتم های وابسته را در آمازون انتخاب کنید و آنها را در حساب اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
  • لیست ها چندین محصول را همزمان توصیه کنید. این می تواند همان نوع محصولات یا مجموعه باشد.
  • فروشگاه ها یک پیوند وابسته به آمازون به مجموعه بزرگی از محصولات در همان جایگاه دریافت کنید و آنها را به دنبال کنندگان اینستاگرام خود بفروشید.
  • خدمات و برنامه ها . خدمات و برنامه های ارزشمند آمازون مانند Audible را تبلیغ کنید.

شما قطعاً به عنوان یک شرکت وابسته به آمازون در اینستاگرام موفق خواهید شد و پول زیادی به دست خواهید آورد زیرا اکنون همه چیز را در مورد آن می دانید:

امیدواریم از این مقاله بازاریابی وابسته آمازون در اینستاگرام مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wCEVCB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *