آیا Bumble درباره اسکرین شات ها اطلاع رسانی می کند؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی آیا Bumble درباره اسکرین شات ها اطلاع رسانی می کند؟
همراه ما باشید

برنامه های دوستیابی مکانی عالی برای ملاقات با افراد جدید و شاید در نهایت فرد خاص خود را پیدا کنید. مانند هر برنامه آنلاین دیگری، کاربران برنامه های دوستیابی نیز نگرانی های خود را دارند. اگر می‌پرسید، «آیا Bumble شما را در مورد اسکرین‌شات‌ها مطلع می‌کند؟» این راهنما برای شماست

 

 

 

 

برنامه‌های پیام‌رسانی مانند اسنپ چت وجود دارد که به کاربران اطلاع می‌دهد زمانی که شخصی اسکرین شات می‌گیرد. از این رو، بررسی اینکه آیا برنامه شما این گزینه را ارائه می دهد، ارزش دارد. از این گذشته، با برنامه های دوستیابی، اطلاعات شخصی خود از جمله تصاویر را نیز به اشتراک می گذارید.

آیا Bumble درباره اسکرین شات ها اطلاع رسانی می کند؟

نه. از زمان نوشتن این راهنما، Bumble به کاربران اطلاع نمی دهد زمانی که دیگران از نمایه ها یا چت های آنها اسکرین شات می گیرند. این بدان معنا نیست که باید از دیگران اسکرین شات بگیرید، زیرا اشتراک گذاری مکالمه یا سایر اطلاعات یک شخص بدون رضایت او در بسیاری از مناطق غیرقانونی است. اکنون که می دانیم امکان گرفتن اسکرین شات از مکالمات یا نمایه های Bumble وجود دارد، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای محافظت از حریم خصوصی خود انجام دهید.

آیا Bumble رسیدهای خواندن را نشان می دهدآیا Bumble رسیدهای خواندن را نشان می دهد
  • از ذکر جزئیات بیش از حد شخصی در نمایه خود، از جمله نام کاربری، به سایر رسانه های اجتماعی خودداری کنید.
  • در صورت مطابقت، از آنها بخواهید مکالمه را به پلتفرمی مانند اسنپ چت منتقل کنند، جایی که کاربران هنگام گرفتن اسکرین شات از آن مطلع می شوند. حتی اگر بعد از مدتی به آن شخص علاقه مند نشدید، می توانید او را در اسنپ چت بلاک کنید.
  • همیشه مطمئن شوید که حساب های مشکوک در Bumble مسدود شده اند. شما نه تنها به خودتان کمک می کنید، بلکه به Bumble کمک می کنید تا پلت فرم را تمیز نگه دارد.
  • همیشه قبل از اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌ها مجوز بگیرید، به‌خصوص اگر حاوی اطلاعات حساس باشند. همه از پخش سخنان یا تصاویر خود قدردانی نمی کنند.

نحوه گرفتن اسکرین شات در Bumble

اگر علاقه مند به گرفتن اسکرین شات از Bumble هستید، در اینجا نحوه انجام این کار بر اساس دستگاهی که دارید آورده شده است:

در اپلیکیشن موبایل

برای گرفتن اسکرین شات در دستگاه Android یا آی او اس خود، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: صفحه ای را که می خواهید از آن اسکرین شات بگیرید باز کنید.

گام 2: دکمه کاهش صدا + پاور (اندروید) یا افزایش صدا + دکمه پاور (iPhone) را با هم کلیک کنید و نگه دارید.

دکمه ولوم و پاوردکمه ولوم و پاور

همچنین می توانید اسکرین شات های سه انگشتی را از تنظیمات فعال کنید. با این کار، انگشت خود را از بالا به پایین بکشید تا اسکرین شات بگیرید. تمام اسکرین شات هایی که می گیرید را می توانید در برنامه گالری اندروید و برنامه عکس ها در آیفون پیدا کنید.

روی کامپیوتر

کاربران ویندوز به راحتی می توانند با زدن دکمه PrintScreen از صفحه نمایش عکس بگیرند. شما می توانید دکمه را در کنار F12، بیشتر در سمت راست صفحه کلید پیدا کنید. کاربران مک می توانند با استفاده از Shift + Command + select و 3 اسکرین شات بگیرند. همچنین می توانید راهنمای ما را برای گزینه های بیشتر در مورد گرفتن اسکرین شات در ویندوز و مک بررسی کنید.

حتی با وجود اینکه Bumble هنگام گرفتن اسکرین شات به کاربران خود اطلاع نمی دهد، همچنان می توانید از آنها بخواهید مکالمه را به برنامه ها ببرند، جایی که هنگام گرفتن اسکرین شات به شما اطلاع داده می شود. علاوه بر این، از زمان نوشتن این راهنما، هیچ برنامه دوستیابی وجود ندارد که هنگام گرفتن اسکرین شات به شما اطلاع دهد.

  • اسنپ ​​چت: اسنپ ​​چت یکی از بهترین برنامه ها برای کسانی است که نگران حریم خصوصی هستند. اگر شخصی از مکالمه یا قسمتی از نمایه شما اسکرین شات بگیرد، این برنامه به شما اطلاع می دهد. این شامل اسنپ ها، استوری ها و حتی نمایه می شود.
یک کلاژ در اسنپ چت بسازیدیک کلاژ در اسنپ چت بسازید
  • اینستاگرام حالت ناپدید شدن: در حالی که این ویژگی در کل برنامه پخش نشده است، همچنان می توانید از حالت Vanish برای محافظت از چت های خود استفاده کنید. پس از باز کردن مکالمه، به سادگی انگشت خود را از پایین به بالا بکشید.
  • چت مخفی در تلگرام: مشابه حالت Vanish در اینستاگرام، می توانید چت مخفی در تلگرام را نیز فعال کنید. حتی می‌توانید مدت زمان ماندن پیام‌ها را سفارشی کنید. به سادگی مکالمه را باز کنید > روی نام نمایه در بالا ضربه بزنید و سپس روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا “شروع گفتگوی مخفی” را انتخاب کنید.

به غیر از برنامه های ذکر شده در بالا، بسیاری از برنامه های پیام رسان می توانند رسانه ها و پیام های خود تخریب شونده را ارسال کنند. می توانید از این ویژگی ها برای اطمینان از محافظت از داده های خصوصی خود استفاده کنید.

هوشیار باشید

دوستیابی مدرن جذابیت ها و همچنین مشکلات خود را دارد. با دانستن اینکه آیا Bumble به شما درباره اسکرین شات ها اطلاع می دهد یا خیر، می توانید اقدامات لازم را انجام دهید تا تصمیم بگیرید چه اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید و در کجا به اشتراک بگذارید. اگر پیشنهاد یا سوالی دارید در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله آیا Bumble درباره اسکرین شات ها اطلاع رسانی می کند؟
مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iQVmwH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *