نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام بدون برنامه های شخص ثالث

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه برنامه ریزی پست های بدون ی شخص ثالث همراه ما باشید

همه کاربران نمی‌توانند در لحظه نوشتن این مقاله، در اکتبر 2022، پست‌های اینستاگرام را برنامه‌ریزی کنند. به عنوان مثال، فقط برای 25٪ از تیم Taplink ما در دسترس است. این به این دلیل است که این ویژگی هنوز در حال آزمایش است. 

پس از آزمایش، این ویژگی ممکن است در دسترس همه کاربران قرار گیرد یا ممکن است از برنامه ناپدید شود. ما اطلاعات را در این مقاله به روز می کنیم تا شما را مطلع کنیم.

قابلیت زمان بندی فقط در اکانت های حرفه ای اینستاگرام موجود است. نحوه تغییر حساب کاربری خود به حرفه ای را بخوانید. وقتی حساب خود را تنظیم کردید، می توانید بررسی کنید که آیا ویژگی جدید برای شما در دسترس است یا خیر.

بررسی کنید که آیا می توانید پست ها و حلقه های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید:

  1. به صفحه پروفایل خود بروید .
  2. تنظیمات حساب خود را باز کنید .
  3. به دنبال بخش محتوای برنامه ریزی شده باشید .

اگر بخش محتوای زمان‌بندی شده را می‌بینید، می‌توانید پست‌های اینستاگرام را بدون برنامه‌های شخص ثالث زمان‌بندی کنید. اگر بخش را نمی‌بینید، برنامه را به‌روزرسانی کنید و ممکن است ظاهر شود. بدون بخش محتوای برنامه ریزی شده به این معنی است که این ویژگی در دسترس شما نیست. در هر صورت، خواندن را ادامه دهید تا بدانید که چگونه کار می کند و به سرعت ادامه دهید.

هنگام آپلود عکس یا ویدیو می توانید زمان ارسال را در برنامه اینستاگرام تعیین کنید. می توانید برنامه ریزی کنید:

توجه داشته باشید! وقتی این پست را در برنامه اینستاگرام برنامه ریزی می کنید، ارسال مجدد و تقویت یک پست و افزودن یادآوری به آن در دسترس نیست. اما همه اینها بعداً زمانی که پست در صفحه نمایه شما ظاهر می شود انجام می شود.

وقتی به یک حساب کاربری حرفه‌ای در اینستاگرام تغییر مکان دادید و تنظیمات زمان‌بندی جدید را در آن مشاهده کردید، می‌توانید یک پست یا حلقه را پیشاپیش آپلود کنید. مراحل زیر را دنبال کنید.

هنگامی که می خواهید یک پست اینستاگرام را بدون برنامه شخص ثالث برنامه ریزی کنید، طبق معمول شروع به ارسال یک عکس یا ویدیو کنید. سپس یک زمان را در تنظیمات انتخاب کنید. در اینجا مراحل انجام می شود:

01. روی عکس نمایه خود ضربه بزنید .

04. یک عکس یا ویدیو را انتخاب کنید.

07. تنظیمات پیشرفته را انتخاب کنید .

08. دکمه Schedule this post را روشن کنید .

09.  تاریخ و زمان را انتخاب کنید . روزها، ساعت ها و دقیقه ها را پیمایش کنید تا موردی را که می خواهید انتخاب کنید. گزینه های انتخاب شده در وسط نمایش داده می شوند.

پست برنامه ریزی شده است. در فید اینستاگرام و در صفحه نمایه شما در زمان تعیین شده ظاهر می شود.

هنگامی که می خواهید یک حلقه اینستاگرام را بدون برنامه شخص ثالث برنامه ریزی کنید، باید این مراحل را دنبال کنید:

01. روی عکس نمایه خود ضربه بزنید .

04. به گالری بروید یا با استفاده از دوربین یک حلقه بسازید.

09. تنظیمات پیشرفته را انتخاب کنید .

10. دکمه Schedule this reel را روشن کنید .

11. یک روز ، ساعت و دقیقه را انتخاب کنید .

14. روی Continue scheduling ضربه بزنید .

  • اولین زمان ارسال: در 20 دقیقه.
  • آخرین زمان: در 74 روز.

بنابراین اگر یک پست اینستاگرام را در 24 سپتامبر در ساعت 13 برنامه ریزی کنید، اولین زمانی که می توانید انتخاب کنید ساعت 13:20 همان روز و آخرین زمان 6 دسامبر در ساعت 12:55 است.

می توانید پست ها و حلقه های برنامه ریزی شده اینستاگرام را در حساب خود پیدا کنید. در آنجا می توانید آنها را بررسی و تغییر دهید:

  • عکس ها یا فیلم ها را ویرایش کنید . منوی آشنای اینستاگرام برای ویرایش پست ها یا حلقه ها را مشاهده خواهید کرد.
  • اکنون منتشر کنید . کاری کنید که عکس‌ها و ویدیوها بلافاصله در فید و صفحه شما ظاهر شوند.
  • زمان ارسال را تغییر دهید . زمان جدیدی را انتخاب کنید.
  • حذف کنید . عکس‌ها و ویدیوهای برنامه‌ریزی‌شده از حساب شما حذف می‌شوند و منتشر نمی‌شوند.

در اینجا می توانید پست ها و حلقه های برنامه ریزی شده اینستاگرام خود را پیدا و ویرایش کنید:

01. به صفحه نمایه خود بروید .

03. محتوای برنامه ریزی شده را انتخاب کنید .

04. لیستی از پست های برنامه ریزی شده را مشاهده خواهید کرد. یک عکس یا ویدیو را برای مشاهده انتخاب کنید.

06. یکی از گزینه ها را انتخاب کنید .

اگر در شبکه های اجتماعی کسب درآمد می کنید، احتمالاً کمپین هایی را برای افزایش فروش اجرا می کنید. بیایید ببینیم چگونه با استفاده از برنامه زمانبندی پست اینستاگرام، فروش خود را خودکار کنید.

اول از همه، شما به یک صفحه کمپین نیاز دارید. صفحه باید حاوی اطلاعات مربوط به محصول و دکمه خرید باشد. این می تواند یک صفحه در سایت شما یا یک صفحه فرود ایجاد شده در یک پیوند در ابزار بیو باشد.

ممکن است تعجب کنید که زمان‌بندی پست اینستاگرام چه ارتباطی با یک صفحه کمپین در حساب‌های اجتماعی شما دارد.

خب این جالب ترین قسمت است. می توانید نمایش پست های برنامه ریزی شده اینستاگرام در پروفایل خود را با نمایش اطلاعات در صفحه کمپین همگام کنید.

چنین همگام سازی باعث می شود اطلاعات موجود در صفحه کمپین و پست های جدید اینستاگرام با یکدیگر مطابقت داشته باشند. با تغییر اطلاعات در صفحه، یک پست برنامه ریزی شده اینستاگرام در پروفایل شما ظاهر می شود، هر دو به طور همزمان اتفاق می افتند. کاربر یک پست جدید را می بیند، به صفحه می رود و اطلاعات مربوطه را می بیند.

توجه داشته باشید که همه وب‌سایت‌ها و ابزارهای پیوند در بیو ویژگی‌هایی برای چنین همگام‌سازی با پست‌های برنامه‌ریزی‌شده اینستاگرام ارائه نمی‌دهند. ما توصیه می کنیم یک صفحه کمپین در Taplink ایجاد کنید، این به شما امکان می دهد زمان نمایش عناصر صفحه را برنامه ریزی کنید.

بیایید یک مثال را ببینیم. فرض کنید، می خواهید از دوشنبه آینده یک فروش را اجرا کنید. شما باید در مورد آن در روز جمعه به کاربران بگویید، آن را در روز یکشنبه به آنها یادآوری کنید و شروع را در روز دوشنبه اعلام کنید.

اول از همه، یک صفحه کمپین اینستاگرام ایجاد می کنید. در آنجا اطلاعات و دکمه ها را قرار می دهید. سپس زمان نمایش آنها را برنامه ریزی می کنید.

پس از آن، پست های اینستاگرام را در برنامه زمان بندی می کنید. این پست ها اطلاعاتی در مورد فروش های آینده برنامه ریزی شده برای جمعه، یک یادآوری برای یکشنبه، و اطلاعیه برای دوشنبه است. وقتی این کار را انجام دادید، دیگر لازم نیست به پست‌ها فکر کنید. می توانید مطمئن باشید که به موقع در نمایه شما ظاهر می شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه لینک پروفایل اینستاگرام خود را به اشتراک بگذاریم
  • در روز جمعه، شما به کاربران اینستاگرام از فروش های آینده اطلاع می دهید. در این روز، بنرهایی در مورد آن در صفحه کمپین ظاهر می شود. آنها تا یکشنبه در صفحه باقی خواهند ماند.
  • روز یکشنبه، فروش را به کاربران یادآوری می کنید. اجازه دهید یک تایمر در صفحه ظاهر شود که قبل از شروع کمپین فروش زمان را می شمارد.
  • روز دوشنبه، اعلام شروع فروش را در اینستاگرام برنامه ریزی می کنید. در این روز، بنرها و تایمر ناپدید می شوند. در عوض، یک دکمه خرید ظاهر می شود.

همه چیز آماده است پست های برنامه ریزی شده اینستاگرام و صفحه به کاربران در مورد فروش می گویند و به آنها اجازه خرید می دهند. شما در عین حال می توانید بدون حواس پرتی برای پست کردن در نمایه خود یا به روز رسانی صفحه کمپین روی کمپین کار کنید.

همین حالا یک صفحه کمپین اینستاگرام ایجاد کنید یا ابتدا نحوه انجام این کار را بخوانید. اگر صفحه ای را که در این مقاله نشان می دهیم دوست دارید، می توانید از این الگو برای ایجاد همان صفحه استفاده کنید. این قالب پس از ثبت نام سریع در دسترس است.

اگر تنظیمات پیشرفته یا زمان‌بندی را نمی‌بینید، این دکمه‌ها را در اینستاگرام مشاهده می‌کنید:

  • به یک حساب کاربری حرفه ای تبدیل شوید. ویژگی جدید فقط در یک حساب کاربری حرفه ای اینستاگرام در دسترس است.
  • اینستاگرام خود را به روز کنید. ویژگی زمانبندی اخیراً ظاهر شده است و در نسخه جدید برنامه موجود است.
  • صبر کنید، شاید این ویژگی بعداً در حساب شما ظاهر شود. تا کنون در دسترس شما نیست.

اطلاعات ابتدای این مقاله را بررسی کنید. زمانی که این ویژگی در دسترس همه کاربران از جمله شما قرار گرفت یا از برنامه اینستاگرام حذف شد، به شما اطلاع خواهیم داد.

شما نمی توانید استوری ها را در برنامه اینستاگرام زمان بندی کنید. برای این کار به برنامه ها یا خدمات شخص ثالث نیاز دارید. ما برنامه ریز را در Business Suite توصیه می کنیم. Business Suite، مانند اینستاگرام، متعلق به متا است، به این معنی که استفاده از آن ایمن است.

اکنون می توانید پست های اینستاگرام را بدون برنامه های شخص ثالث زمان بندی کنید. یک ویژگی جدید درون برنامه ای برای این ظاهر شد. اما فقط برای برخی از کاربران در دسترس است، زیرا شبکه اجتماعی هنوز در حال آزمایش آن است.

اگر ویژگی زمان‌بندی در حساب اینستاگرام شما ظاهر شد، آن را امتحان کنید. دستورالعمل های بالا را برای برنامه ریزی پست ها و حلقه ها دنبال کنید.

اگر تنظیمات زمانبندی جدیدی در حساب اینستاگرام شما وجود ندارد، برنامه را به روز کنید. اگر با این کار مشکل حل نشد، شما جزو افرادی نیستید که ویژگی جدید را امتحان کنید. اگرچه ممکن است بعداً در دسترس شما قرار گیرد.

امیدواریم از این مقاله نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام بدون برنامه های شخص ثالث مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SxXdbM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *