راهنمای خرید Govee’s Outdoor Lights Collection

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

govee برجسته شده است

تابستان در اوج است و همانطور که مهمانی در خارج از خانه در حال حرکت است، زمان خوبی برای زیباتر کردن فضاهای بیرونی شماست. چرا باید به نورهای سفید کم‌رنگ و کسل‌کننده تکیه کنیم، در حالی که تنظیمات نورپردازی شما می‌تواند فضای مناسبی را برای هر موقعیتی ایجاد کند؟ از باربیکیوهای حیاط خلوت و مهمانی‌های استخر گرفته تا صرفاً لذت بردن از یک عصر تنبل در پاسیو، مجموعه چراغ‌های بیرونی Govee به شما امکان می‌دهد با سفارشی‌سازی‌های بی‌پایان حال و هوای خود را ایجاد کنید و توانایی ایجاد تجربه‌های مرتبط و همه‌جانبه را داشته باشید. و در حالی که تنظیم این چراغ ها آسان است، کنترل آنها از طریق یک برنامه یا هندزفری با Amazon Alexa و Google Assistant آسان تر است.

از نورافکن‌های فضای باز و چراغ‌های مسیر گرفته تا چراغ‌های رشته‌ای و چراغ‌های طناب نئونی بد بو، مجموعه Govee’s Outdoor برای هر خانه، حیاط خلوت، پاسیو، و استخر چیزی دارد. و شما می توانید آن را بدون شکستن بانک دریافت کنید. در اینجا همه چیز Govee برای ارائه است!

نور دائمی فضای باز Govee: کل خانه خود را روشن کنید

چراغ های فضای باز دائمی Govee

چراغ دائمی فضای باز Govee (299.99 دلار) یک راه عالی برای نورپردازی بیرون از خانه شما است. محصول پرچمدار Govee در فضای باز، چراغ دائمی فضای باز، اولین چراغ خود نصب در فضای باز در بازار است.

با این چراغ‌های فضای باز که دارای ویژگی‌های چشمگیر مانند بیش از 70 حالت صحنه قابل تنظیم، 16 میلیون رنگ، شخصی‌سازی کامل با استفاده از برنامه Govee Home و کنترل هندزفری با Amazon Alexa یا Google Assistant هستند، بیش از یک رنگ پررنگ اضافه کنید.

این یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال روشنایی دائمی در فضای باز است که نیاز به نگهداری زیادی ندارد، می تواند از راه دور کنترل شود، و سفارشی سازی های منحصر به فردی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد آنها را برای همه چیز از نور محیطی و امنیتی روزانه گرفته تا تعطیلات و نور روز بازی تنظیم کنید. صرفه جویی در انرژی در مقایسه با بسیاری از رقبا قابل توجه است، با هزینه تخمینی FTC تنها 8 دلار در سال در صورت استفاده برای سه ساعت در روز.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سود خرید اتریوم تا دو هفته آینده چقدر خواهد بود؟

مشخصات کلیدی:

  • سفارشی سازی: بیش از 70 حالت و 16 میلیون رنگ
  • مقاومت در برابر گرد و غبار و آب: رتبه IP67 (رده بندی IP65 برای آداپتورها و شارژر)
  • مقاومت حرارتی: از -4 درجه فارنهایت تا 140 درجه فارنهایت
  • طول عمر: 50000 ساعت

چراغ‌های طناب نئون Govee Outdoor: صحنه‌های نورپردازی منحصربه‌فردی را در هر مکانی ایجاد کنید

چراغ های طناب نئون در فضای باز Govee

چراغ‌های طناب نئونی Govee Outdoor (199.99 دلار) یک راه فوق‌العاده برای تنظیم صحنه‌های نورپردازی متمایز در اطراف خانه شما است. همانطور که از نام آن پیداست، چراغ های طناب را می توان به هر شکلی خم کرد. اگر می خواهید صحنه های نورپردازی منحصر به فردی ایجاد کنید، انعطاف پذیری به معنای امکانات بی پایان است.

شما می توانید هر کاری انجام دهید، از ایجاد طرح ها، نمادها و الگوهای متمایز روی دیوارها و حصار کشی گرفته تا برجسته کردن مرزهای اطراف حیاط خلوت، استخر، یا پاسیو و ترسیم مسیرها. یا به سادگی آنها را از درخت آویزان کنید تا یک صحنه نورپردازی آسان اما با ظاهری خارق العاده داشته باشید.

چراغ‌های طناب نئون با بیش از 60 حالت صحنه و افکت رنگین کمان 15 بخش، راهی فوق‌العاده برای برجسته کردن فضای بیرونی شما در تابستان امسال است. و با حالت موسیقی، چراغ ها می توانند به زندگی مهمانی تبدیل شوند. نصب با گیره های اتصال، دوشاخه های زمین و اتصالات کابل آسان است و کنترل کامل هندزفری از طریق الکسا و دستیار گوگل در دسترس است.

مشخصات کلیدی:

  • سفارشی سازی: بیش از 60 حالت صحنه، 16 میلیون رنگ، جلوه های رنگین کمانی 15 قسمتی و حالت موسیقی
  • مقاومت در برابر گرد و غبار و آب: رتبه IP67 (رده بندی IP65 برای آداپتورها و شارژر)
  • مقاومت حرارتی: از -4 درجه فارنهایت تا 113 درجه فارنهایت
  • طول عمر: 25000 ساعت

چراغ‌های رشته‌ای بیرونی Govee H1: زیبایی و محیطی را به پاسیو خود اضافه کنید

چراغ های رشته ای در فضای باز Govee H1

چراغ‌های رشته‌ای Outdoor Govee’s (119.99 دلار) به شما امکان می‌دهد رنگ و ظرافت را به پاسیو، حصارها یا مسیرهای بالای خود اضافه کنید. نورهای رشته ای دو برابر لامپ های تنگستن شیشه ای معمولی روشن هستند و می توانید بین بیش از 60 حالت از پیش تعیین شده یکی را انتخاب کنید یا رنگ های مختلف را برای هر لامپ تنظیم و سفارشی کنید.

چیزی که باعث متمایز شدن آن ها از دیگر افراد می شود، طراحی منحصر به فرد دو لایه است که به کاربران امکان می دهد دو رنگ مختلف را روی یک لامپ نمایش دهند، خلاقیت بیشتری را نشان می دهد و روشنایی را بیشتر می کند.

سگک نصب چراغ ها را تثبیت می کند و به شما امکان می دهد طول لامپ را برای یک تجربه کاملا شخصی تنظیم کنید. مانند سایر محصولات مجموعه Outdoor Govee، String Lights را می توان با برنامه Govee Home یا هندزفری با Alexa و Google Assistant کنترل کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سانیکس خرید یوسی ارزان ارسال فوری

مشخصات کلیدی:

  • سفارشی سازی: بیش از 60 حالت و 16 میلیون رنگ. طراحی منحصر به فرد دو لایه به شما امکان می دهد دو رنگ مختلف را روی هر لامپ نشان دهید.
  • مقاومت در برابر گرد و غبار و آب: رتبه IP67 برای چراغ ها و جعبه کنترل (رده بندی IP44 برای آداپتور)
  • مقاومت حرارتی: از -4 درجه فارنهایت تا 113 درجه فارنهایت
  • طول عمر: 25000 ساعت

Govee Outdoor Spot Light: نصب‌های ویژه را به نمایش بگذارید و صحنه‌های نورپردازی منحصربه‌فردی ایجاد کنید

نورافکن Govee در فضای باز

نورافکن‌های Govee Outdoor (89.99 دلار) نورافکن‌های سطح زمینی هستند که می‌توانند در هر جهتی برای برجسته کردن اشیاء و ویژگی‌های خاص یا به سادگی خلق و خوی زیبایی‌شناختی را هدف قرار دهند. این لنز از یک لنز نورافکن با زاویه نمایش نور 50 درجه و فاصله تابش 2 متر استفاده می کند و دارای روشنایی قابل تنظیم و 16 میلیون رنگ است.

این یک انتخاب عالی برای هرکسی است که می‌خواهد اشیاء و تاسیسات منحصر به فرد را در حیاط خلوت یا پاسیو بیرونی خود برجسته کند یا دو یا چند نورافکن را برای ایجاد یک صحنه نورپردازی چند رنگ فوق‌العاده ترکیب کند. نورافکن ها با قاب های آلومینیومی دایکاست خود بادوام هستند و مقاومت در برابر آب تضمین می کند که بتوانید از آنها حتی در هنگام باران های نسبتاً شدید استفاده کنید.

برنامه Govee Home به شما کنترل کامل بر هر جنبه ای از تجربه نورپردازی می دهد. این شامل فعال کردن حالت موسیقی خنک است که از ریتم موسیقی با جلوه های پویا پیروی می کند. و کنترل هندزفری با الکسا کار را برای کسانی که نمی‌خواهند همیشه به تلفن‌هایشان دسترسی داشته باشند، بسیار آسان‌تر می‌کند.

مشخصات کلیدی:

  • سفارشی سازی: 16 میلیون رنگ، حالت موسیقی
  • مقاومت در برابر گرد و غبار و آب: امتیاز IP65
  • مقاومت حرارتی: از -4 درجه فارنهایت تا 104 درجه فارنهایت
  • طول عمر: 25000 ساعت

نور مسیر بیرونی Govee: نورپردازی راه هرگز بهتر به نظر نمی رسید

چراغ مسیر در فضای باز Govee

مسیرهای حیاط خلوت، استخر، پاسیو و جلوی خانه را با چراغ های مسیر بیرونی Govee (169.99 دلار) روشن کنید. ساخته شده با مواد آلومینیومی درجه یک و دارای مقاومت در برابر آب، می توانید از آنها برای روشن کردن راه در هر آب و هوایی استفاده کنید.

اینها امکانات رنگ بی پایانی را با قابلیت تنظیم نور هر مسیر ارائه می دهند. و با انتخاب بیش از 50 صحنه از پیش تعیین شده، می توانید یک محیط واقعاً منحصر به فرد در فضای باز ایجاد کنید. حالت های از پیش تعیین شده ظاهری منحصر به فرد ارائه می دهند و می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که به طور خودکار با شرایط نوری در فضای باز مطابقت داشته باشد.

حالت موسیقی نیز وجود دارد، جلوه‌های نوری پویا که با ریتم موسیقی مطابقت دارد و به مهمانان شما کمک می‌کند در حین قدم زدن در مهمانی قرار بگیرند. شخصی‌سازی کامل از طریق برنامه Govee Home در دسترس است، در حالی که Alexa و Google Assistant کنترل هندزفری را ارائه می‌دهند.

مشخصات کلیدی:

  • سفارشی سازی: 16 میلیون رنگ، حالت موسیقی، حالت های مختلف صحنه از پیش تعیین شده
  • مقاومت در برابر گرد و غبار و آب: امتیاز IP65
  • مقاومت حرارتی: از -4 درجه فارنهایت تا 104 درجه فارنهایت
  • طول عمر: 25000 ساعت
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://8pic.ir/mag/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-govees-outdoor-lights-collection/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *