گوگل در حال آزمایش رابط کاربری جدید Google Photos است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گوگل در حال آزمایش رابط کاربری جدید Google Photos است
همراه ما باشید

همه ما به ظاهر فعلی Google Photos عادت کرده ایم، اما این احتمال وجود دارد که تغییر کند. به لطف یکی از کانال های محبوب تلگرام، به نظر می رسد که گوگل در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای Google Photos است.

گوگل رابط Material You خود را تعریف و بازتعریف می کند و این به معنای چندین طراحی مجدد برای برنامه هایش است. این شرکت در حال کار بر روی ایجاد ظاهر یکپارچه تر در سراسر برنامه های خود است. برنامه‌هایی مانند Google Play Store، Google Wallet، Google Chat و سایرین تغییرات ظریفی را در چند ماه گذشته مشاهده کرده‌اند.

Google Photos ممکن است یک رابط کاربری جدید دریافت کند

از آنجایی که ما در مورد طراحی مجدد صحبت می کنیم که در حال آزمایش است، بهتر است این خبر را با ذره ای از نمک دریافت کنید. بر اساس کانال تلگرام Google News EN (از طریق Android Police)، گوگل می‌تواند روی ظاهری کاملا متفاوت برای عکس‌های خود کار کند. گوگل در حال آزمایش آن بر روی تعداد محدودی از کاربران است، بنابراین احتمال اینکه شما آن را نبینید وجود دارد.

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که متوجه آن خواهید شد، تغییر ایجاد شده در نوار پایین است. به جای نوار پایین، میله ای شناور را خواهیم دید که فقط چند میلی متر بالاتر از پایین معلق است. در آن می بینیم که چند عنصر به اطراف جابجا شده اند.

چهار دکمه در نوار شناور وجود دارد. دکمه‌های Photos، Memories، Library و Search وجود دارد. به جای اینکه در بالا به عنوان چرخ فلک زندگی کنید، Memories تب خاص خود را خواهد داشت. بنابراین، آنها یک صفحه اختصاصی کامل خواهند داشت. در صفحه Memories، فید عمودی از خاطرات خود را خواهید دید. همه آنها بر اساس تاریخ از هم جدا می شوند.

دکمه اشتراک گذاری دیگر در پایین با دکمه های دیگر قرار نمی گیرد. در عوض، به بالای رابط کاربری درست در کنار عکس نمایه شما منتقل شد.

به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش تجربه Google Photos بدون نوار پایین است. در صفحه های دیگر، می بینیم که نوار پایینی وجود ندارد. همچنین، ما شاهد بوده ایم که گوگل نوار پایینی را از سایر برنامه ها دور کرده است. به نظر می‌رسد که Google Photos ممکن است از این روند پیروی کند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uuBbHh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *