باور نخواهید کرد که یک نفر برای یک آیفون اورجینال مهر و موم شده چقدر پول پرداخت کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی باور نخواهید کرد که یک نفر برای یک آیفون اورجینال مهر و موم شده چقدر پول پرداخت کرده است
همراه ما باشید

آیفون اصلی در سال 2007 عرضه شد و در کمال تعجب مدل های زیادی وجود دارند که هرگز باز نشده اند. حتی پس از 16 سال، آنها هنوز در پلاستیک مهر و موم شده اند. حتی YouTuber، MKBHD یکی را در حراجی به قیمت حدود 40000 دلار خرید و سپس آن را در یوتیوب آنباکس کرد. که اساسا آن آیفون را بلافاصله بی ارزش کرد.

اکنون، یک آیفون اصلی دیگر در حراجی فروخته شده است که باعث می شود قیمت مارکز که پرداخت کرده است شبیه به پنی باشد. این آیفون اصلی هنوز در بسته بندی خود با تمام بسته بندی و لوازم جانبی اصلی مهر و موم شده بود. و به قیمت 158644 دلار فروخته شد. در حالی که با احتساب حق بیمه 31728 دلاری خریدار، کل صورت حساب به 190372 دلار رسید. که به طور کامل به خانه حراج می رود.

برای ثبت، این 95000 دلار بیشتر از رکورد قبلی یک آیفون اصلی است که در حراجی در ماه فوریه فروخته شد.

تصور کنید بیش از 190 هزار دلار برای یک گوشی با 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی بپردازید

دلیل بزرگی که چرا این یکی بسیار زیاد شد، این است که مدل 4 گیگابایتی است. این حافظه است نه رم. این نسخه تنها دو ماه پس از عرضه در سال 2007 به دلیل فروش ضعیف کنار گذاشته شد. و در عوض با مدل 8 گیگابایتی نگهداری می شود. با آیفون 2G در سال بعد، اپل یک مدل 16 گیگابایتی را اضافه کرد.

همانطور که انتظار دارید، هویت خریداران مخفی نگه داشته شده است. بنابراین احتمالاً هرگز نخواهیم فهمید چه کسی آن را خریده است.

زمانی که آیفون در سال 2007 عرضه شد، حتی اپ استور هم نداشت. اپل در ابتدا می خواست که همه برای آیفون برنامه های وب بسازند. اگرچه این به سرعت تغییر کرد و آیفون دوم یک اپ استور داشت، اما تا زمانی که iPhone 3Gs عرضه شد، هنوز نسبتاً کوچک بود. آیفون اصلی دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی بسیار کوچک، دوربین 2 مگاپیکسلی بدون فلاش بود و با قیمت 499 دلار به فروش رسید. مدل 8 گیگابایتی 599 دلار 100 دلار بیشتر بود.

کلکسیونرهای اپل احتمالاً می خواهند یکی از اینها را در مجموعه خود داشته باشند، اما من مطمئن هستم که بسیاری پول نمی پردازند این بسیار برای وارد کردن یکی به مجموعه خود.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rLsnsv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *