بهترین اپل واچ برای خرید در سال 2023

زمان مطالعه: 5 دقیقه

برای کاربران آیفون، اپل واچ بهترین ساعت هوشمندی است که می توانید بخرید. متأسفانه اپل واچ فقط با آیفون کار می کند، بنابراین برای کاربران اندروید واقعا عالی نیست. اما برای کاربران آیفون، انتخاب های بیشتری برای بهترین ساعت اپل وجود دارد. بنابراین ما خط تولید فعلی اپل را بررسی کردیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام مدل برای شما مناسب است.

در سال 2023، خط تولید ساعت های اپل از 249 دلار تا 799 دلار به عنوان قیمت اولیه متغیر است. البته، این قیمت ها می تواند با قاب تیتانیوم یا باندهای مختلف افزایش یابد. اما اینها قیمت های اولیه هستند. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین ساعت اپل که می توانید در سال 2023 خریداری کنید، آورده شده است.

بهترین ساعت اپل که می توانید امروز بخرید

در جدول زیر، ساعت‌های اپل را که در اینجا به شما توصیه می‌کنیم، و همچنین قیمت آن‌ها و مکان‌هایی که می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید، خواهید دید. ما فقط مواردی را که اپل در حال حاضر به فروش می‌رساند، همراه با اپل واچ سری 7 توصیه می‌کنیم. سری 7 را هنوز می‌توانید در آمازون و سایر خرده‌فروش‌ها، کاملاً نو و استفاده نشده، پیدا کنید. بنابراین ارزش آن را دارد که در اینجا به لیست خود اضافه کنیم.

نام محصول هزینه از کجا بخریم
اپل واچ اولترا (49 میلی متر) 799 دلار آمازون
اپل واچ سری 8 (41mm/45mm) 399 دلار آمازون
Apple Watch SE 2 (40mm/44mm) 249 دلار آمازون
اپل واچ سری 7 (41mm/45mm) 251 دلار آمازون

بهترین اپل واچ کلی

916acEhBkcL AC SL1500

اپل واچ اولترا

  • قیمت: 799 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

اپل واچ اولترا به دو دلیل اصلی انتخاب ما برای بهترین ساعت اپل است. قاب تیتانیومی با شیشه کریستال یاقوت کبود و عمر باتری.

در حالی که Ultra بیشتر برای ورزشکاران طراحی شده است، برای لذت بردن از Apple Watch Ultra نیازی نیست که یک ورزشکار باشید. این در واقع اپل واچ انتخابی من است و من کاملاً آن را دوست دارم. عمر باتری کمی بیشتر از دو برابر دیگر ساعت های اپل است. اپل آن را حدود 36 ساعت ارزیابی می کند، اما مطمئناً این عدد بسته به نحوه استفاده شما از Apple Watch Ultra در نوسان است. من معمولاً می توانم دو تا سه روز کامل از زندگی خود استفاده کنم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خرید گیفت کارت

با اپل واچ اولترا، محافظ تاج کناری را دریافت می‌کنید که در مقایسه با دیگر ساعت‌های اپل ظاهری منحصربه‌فرد به آن می‌دهد. در سمت چپ یک دکمه اکشن دریافت می کنید که به طور پیش فرض شروع تمرین است، اما تقریباً برای همه چیز می توان از آن استفاده کرد.

اکنون، وقتی صحبت از باندها می‌شود، اپل واچ اولترا سه سبک مختلف باند در دسترس دارد: حلقه‌های آلپاین، تریل لوپ و حلقه اقیانوس. اما اگر از قبل باندهای اپل واچ را در اطراف خود دارید، آن ها نیز کار خواهند کرد. هر بند ساعت 44/45 میلی متری اینجا کار می کند.

اپل واچ اولترا – آمازون

بهترین ساعت اپل زیر 500 دلار

71ulah9iIwL AC SL1500

اپل واچ سری 8

  • قیمت: 399 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

اپل واچ سری 8 واقعاً بهترین ساعت نایب قهرمان کلی ما در اینجاست. همه نمی توانند یا نمی خواهند، 800 دلار برای یک ساعت هوشمند خرج کنند. خوشبختانه، اپل آن را طوری ساخته است که شما مجبور نیستید. اپل واچ سری 8 از 399 دلار برای سایز 41 میلی متری شروع می شود. همچنین یک مدل بزرگتر 45 میلی متری با قیمت 429 دلار موجود است. سری 8 نیز در فولاد ضد زنگ با قیمت 699 دلار و 749 دلار عرضه می شود. که کمی ارزانتر از Ultra است.

با اپل واچ سری 8، بسیاری از ویژگی های Ultra را دریافت می کنید. اما عمر باتری اضافی، صفحه نمایش یاقوت کبود (مگر اینکه گزینه فولاد ضد زنگ را دریافت کنید) و دکمه عمل را از دست می دهید. اپل گفته است که سری 8 حدود 18 ساعت دوام دارد، اما معمولاً می توانید 24 ساعت کامل و سپس مقداری از باتری را در اینجا مصرف کنید.

مانند سایر ساعت‌های موجود در این لیست، سری 8 نیز بر روی Watch OS 9 اجرا می‌شود که به شما امکان دسترسی به انواع ویژگی‌ها را می‌دهد. مانند Apple Fitness، Apple Health، MyFitnessPal و بسیاری از برنامه های دیگر. Apple Pay و Apple Wallet نیز برای پرداخت سریع روی مچ دست در دسترس هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راهنمای خرید مبل تخت خواب شو

اپل واچ سری 8 – آمازون

بهترین برای اولین بار

71lG7br7k1L AC SL1500

اپل واچ SE (نسل دوم)

  • قیمت: 249 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

اگر در حال حاضر ساعت هوشمند ندارید یا از تلفن اندرویدی و ساعت هوشمند استفاده می کنید و به فکر تعویض آن هستید، اپل واچ SE بهترین گزینه برای شما خواهد بود. نه تنها به این دلیل که ارزان‌ترین قیمت است، 249 دلار برای مدل 40 میلی‌متری و 279 دلار برای مدل 44 میلی‌متری، بلکه به این دلیل که استخوان‌های بسیار لختی دارد.

برخی از ویژگی های ساعت های دیگر را ندارد. به عنوان مثال، صفحه نمایش همیشه روشن را ندارد. که برای برخی ممکن است مشکل بزرگی باشد. خودم، معمولاً آن را خا می‌کنم، بنابراین برای من مشکل بزرگی نیست. این چیپست مشابه Apple Watch Series 8 را اجرا می کند، بنابراین دیگر نگران از دست دادن پشتیبانی آن زودتر نخواهید بود.

اپل واچ SE – آمازون

بهترین ساعت اپل زیر 300 دلار

71MQd0ouHL AC SL1500

اپل واچ سری 7

  • قیمت: 251 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

اپل واچ سری 7 دیگر توسط اپل فروخته نمی شود، بنابراین قیمت گذاری در اینجا می تواند کمی مبهم باشد. اما ما در آمازون متوجه شدیم که قیمت آن از 251 دلار شروع می شود و این نیز برای یک مدل “تجدید شده” نیست. این باعث می شود فقط چند دلار بیشتر از Apple Watch SE باشد و تمام ویژگی های سری 8 از جمله نمایشگر همیشه روشن را دارد.

این مدل همچنین دارای گزینه های بسیار بیشتری در آمازون است، بنابراین می توانید رنگ مورد و رنگ نوار خاصی را که می خواهید دریافت کنید، که قطعا خوب است. همچنین دارای برنامه‌های اکسیژن خون و ECG است که اپل واچ SE فاقد آن‌هاست.

اکنون، ممکن است در مورد پشتیبانی در اینجا نگران باشید. اما به خاطر داشته باشید که اپل واچ سری 7 در واقع بر روی همان پردازنده SE و سری 8 کار می کند. در واقع، سری 6 نیز همینطور است. بنابراین سری 6 به بعد باید برای مدتی طولانی توسط اپل به روز شود. آنها فقط پاییز گذشته با راه اندازی Watch OS 9 پشتیبانی از سری 3 را قطع کردند.

اپل واچ سری 7 – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PVdPTg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *