نحوه دانلود و شروع با برنامه Meta’s Threads

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک شبکه اجتماعی جدید منتشر شده است، و از طرف دیگری به جز Meta، همان شرکتی که مسئول فیس بوک، اینستاگرام و غیره است، می آید. برنامه جدید Threads نام دارد. امروز ما همه چیز را در مورد چیستی، نحوه استفاده از Threads و موارد دیگر به شما خواهیم گفت. بیایید درست بپریم داخل

جواب سریع

می توانید برنامه Threads را مستقیماً از فروشگاه Google Play دانلود کنید. سپس می‌توانید با استفاده از اعتبار حساب اینستاگرام خود وارد شوید و فوراً اشتراک‌گذاری را شروع کنید.


پرش به بخش های کلیدی

Threads چیست؟

برنامه Meta’s Threads یک برنامه شبکه اجتماعی متمرکز بر متن است. محدودیت شخصیت دارد. شما فقط می توانید پست هایی با حداکثر 500 کاراکتر بنویسید و همچنین می توانید پیوندها، عکس ها و ویدیوهای حداکثر پنج دقیقه را در آن قرار دهید.

این آشنا به نظر می رسد؟ Threads در حال حاضر یک جایگزین مستقیم توییتر در نظر گرفته شده است. Threads قرار است در مجاورت تصویر/ویدئو محور اینستاگرام زندگی کند. در واقع آنقدر با اینستاگرام در هم آمیخته است که از همان اعتبار حساب کاربری استفاده می کند. و اگر اکانت Threads خود را حذف کنید، اکانت اینستاگرام شما نیز از بین خواهد رفت.

آیا واقعاً می تواند توییتر را شکست دهد؟ این با شماست که تصمیم می گیرید، اما ما افکار خود را داریم که می توانید همه چیز و همچنین جزئیات دیگر را در راهنمای ما در مورد اینکه Threads چیست بخوانید. قبل از حرکت به جلو، آن را بخوانید تا تمام جزئیات را بدانید.

چگونه با Threads شروع کنیم

آیا آماده هستید اپلیکیشن جدید رسانه های اجتماعی را امتحان کنید؟ در اینجا نحوه شروع به کار آمده است.

  1. به فروشگاه Google Play یا Apple App Store بروید و دانلود کنید Threads، یک برنامه اینستاگرام.
  2. راه اندازی موضوعات.
  3. اگر قبلاً با استفاده از همان دستگاه وارد اینستاگرام شده اید، باید به عنوان گزینه ای برای ورود به سیستم ظاهر شود. روی با اینستاگرام وارد شوید گزینه.
  4. همچنین می توانید روی آن ضربه بزنید تغیر حساب کاربری اگر می خواهید با استفاده از اکانت اینستاگرام دیگری وارد شوید.
  5. از شما خواسته می شود که خود را پر کنید بیوگرافی و a اضافه کنید ارتباط دادن به انتخاب شما شما همچنین می توانید یک را اضافه کنید عکس پروفایل. این کار را انجام دهید و سپس ضربه بزنید بعد فلش.
  6. یا می توانید روی آن ضربه بزنید واردات از اینستاگرام دکمه برای همگام سازی اطلاعات شما. سپس ضربه بزنید ادامه هید.
  7. انتخاب کنید که آیا می خواهید a پروفایل عمومی یا الف پروفایل خصوصی، سپس انتخاب کنید ادامه هید.
  8. اکنون می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید همه را دنبال کنید همان حساب هایی که در اینستاگرام دنبال می کنید، یا انتخاب کنید و انتخاب کنید دنبال کردن. پس از اتمام انتخاب، روی آن ضربه بزنید بعد فلش.
  9. روی ضربه بزنید به موضوعات بپیوندید.
  10. اجازه مجوزهای لازم را بدهید
  11. شما وارد هستید!

اکنون می توانید روی آن ضربه بزنید صفحه اصلی برای بررسی فید Threads خود را برگه کنید. یک نیز وجود دارد جستجو کردن تب برای یافتن و کشف محتوا. را ساختن تب به شما کمک می کند محتوا را با جهان به اشتراک بگذارید. و قلب برگه شما را به صفحه فعالیت و اعلان‌ها هدایت می‌کند. در نهایت، وجود دارد مشخصات برگه، که به شما امکان می دهد فعالیت خود را کشف کنید.

سوالات متداول

آره. تنها راه ورود به Threads استفاده از اعتبار اکانت اینستاگرام است. حداقل به یک اکانت اینستاگرام نیاز دارید، اما نیازی نیست اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود نگه دارید.

اپلیکیشن Meta’s Threads در ۵ جولای ۲۰۲۳ برای اندروید و آی او اس راه اندازی شد.

این شبکه اجتماعی هنوز آنقدر جدید است که نمی توان دقیقاً تعداد کاربران فعال آن را دانست. با این حال، می توانیم محبوبیت آن را تخمین بزنیم. ما می دانیم که این برنامه در عرض چند ساعت از مرز یک میلیون دانلود در فروشگاه Google Play عبور کرد. تا زمان نگارش این مقاله، بعداً در روز راه اندازی، تعداد دانلودها به بالای پنج میلیون رسیده است.

این برنامه هنگام راه اندازی از هشتگ ها پشتیبانی نمی کند، که یکی از بزرگترین شکایات ما است. با این حال، تقریباً مطمئن هستیم که این ویژگی بعداً ارائه خواهد شد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NEg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *