در اینجا نحوه قرار دادن باتری های بزرگتر اپل در آیفون 15 آورده شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی در اینجا نحوه قرار دادن باتری های بزرگتر اپل در آیفون 15 آورده شده است
همراه ما باشید

چند هفته پیش، نشت‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد باتری‌های سری آیفون 15 چقدر بزرگ‌تر خواهند بود. آنها کمی بزرگتر هستند – یعنی اگر درست باشد. با برخی از اندازه ها که تقریباً 20٪ نسبت به سری 14 افزایش یافته است. اما اپل چگونه این کار را انجام می دهد؟

خب، همانطور که مشخص است، اپل در حال سرقت تکنیکی است که خودروهای الکتریکی از آن استفاده می کنند. و آن باتری های انباشته شده است. خودروهای الکتریکی از باتری‌های انباشته‌ای استفاده می‌کنند که طول خودرو را طی می‌کنند، که ظرفیت باتری بیشتری را امکان‌پذیر می‌کند، اما از آنجایی که مرکز ثقل پایین‌تری وجود دارد، آن را ایمن‌تر می‌کند، بنابراین احتمال واژگونی آن در تصادف کمتر است.

این از Leaker می آید RGcloudS، که ادعا می کند می تواند در آیفون 15 و همچنین در مدل های گلکسی اس 24 اولترا و پلاس در سال آینده استفاده شود. که به سامسونگ کمک می کند تا از شارژ 65 واتی در آن مدل ها استفاده کند.

باتری انباشته به چه معناست؟

خوب، این به معنای ظرفیت باتری بیشتر خواهد بود، بدون اینکه گوشی بسیار بزرگتر شود. این توضیح می‌دهد که چرا شایعه‌ساز آیفون 15 به باتری‌های بسیار بزرگ‌تر اشاره می‌کند.

علاوه بر این، می‌تواند به اپل اجازه دهد تا به سمت شارژ سریع‌تر آیفون 15 حرکت کند. اپل در حال حاضر شارژ آیفون را به حدود 20 وات محدود کرده است که نسبتاً کند است. به خصوص زمانی که OnePlus سرعت شارژ بالای 100 وات را انجام می دهد. اما به خاطر داشته باشید که ظرفیت باتری آیفون معمولاً بسیار کمتر از طرف اندروید است. به عنوان مثال، آیفون 14 دارای یک باتری با ظرفیت 3279 میلی آمپر ساعت است، در اندروید، آن گوشی بدون بحث خنده می گیرد.

اما شایعات نشان می دهد که اپل می تواند سرعت شارژ را تا 40 وات سیمی و 20 وات در شارژ MagSafe افزایش دهد. این یک ضربه خوب خواهد بود، با این حال، شما احتمالاً فقط تا حدود 50 درصد شارژ متوجه تفاوت خواهید شد. زیرا باتری ها با رسیدن به حالت شارژ بالاتر، کندتر شارژ می شوند.

این در ترکیب با چیپست جدید A17 کم مصرف انرژی، مدل های آیفون 15 (به ویژه مدل های Pro) می توانند عمر باتری بسیار دیدنی داشته باشند.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ziTkOA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *