این گروه مرجانی پیکسل واچ هرگز نور روز را ندید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی این گروه مرجانی پیکسل واچ هرگز نور روز را ندید
همراه ما باشید

در میان چیزهای دیگر، ساعت های هوشمند می توانند یک بیانیه مد باشند. به همین دلیل است که شرکت ها رنگ ها و سبک های مختلف بند ساعت را اضافه می کنند. Google Pixel Watch قرار بود یک بند ساعت مرجانی جالب داشته باشد، اما هرگز نور روز را ندید. به لطف 9To5Google، می دانیم که چه شکلی می شد.

به نظر می رسید که گوگل به شدت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی این بند ساعت با اولین ساعت هوشمند خود است. حتی تا آنجا پیش رفت که آن را در مواد تبلیغاتی برای ساعت به اشتراک گذاشت. در فهرست آمازون و در ایمیل های ارسال شده توسط شرکت نشان داده شد. با این حال، این ساعت در نهایت با پنج رنگ ابسیدین، گچ، فندقی، زغالی و علف لیمو وارد بازار شد.

در اینجا گروه ساعت Coral Pixel است که هرگز ندیدیم

در تصاویر می بینیم که گوگل در کنار این گروه به اندازه کافی فاصله داشت تا تصاویر واقعی واقعی از آن داشته باشد. ما جعبه ای را که قرار بود وارد شود و باند واقعی را می بینیم. می بینیم که بازیگوش تر از رنگ های دیگر است که در نهایت با ساعت همراه شد. بیشتر رنگ های دیگر سیاه، سفید یا خاکستری بودند. تنها استثنا رنگ علف لیمو با رنگ زرد مایل به سبز روشن بود.

بند مرجانی ساعت پیکسل

رنگ مرجانی به نظر می رسد که به اندازه علف لیمو روشن است، بنابراین روی مچ دست می چسبد. این چیزی است که برخی از مردم می خواهند.

Pixel Watch اکنون به فروش می رسد!

وقتی صحبت از پیکسل واچ شد، این اولین ساعت هوشمند گوگل است و این شرکت توانست با طراحی شگفت انگیز و عملکرد روان خود، مخاطبان را شگفت زده کند. با Wear OS 3 مستقیماً از Google و چندین ویژگی ارائه می شود. اگر به دنبال ساعتی با نرم‌افزار نرم‌تر و انبوهی از ویژگی‌های مرتبط با سلامتی هستید، باید آن را انتخاب کنید.

در حال حاضر معامله ای در حال انجام است که قیمت را به 279.99 دلار کاهش می دهد. این 70 دلار کمتر از قیمت 349.99 دلار آن است. با این معامله، مدل فقط Wi-Fi را دریافت خواهید کرد. با این حال، این محبوب ترین است.

یک ساعت پیکسل بردارید

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dJxnFh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *