برخی از پیش‌سفارش‌های نسخه کلکسیونر Starfield لغو می‌شوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی برخی از پیش‌سفارش‌های نسخه کلکسیونر Starfield لغو می‌شوند
همراه ما باشید

Starfield Constellation Edition در طول Starfield Direct با هیاهوی زیادی به نمایش گذاشته شد و طبیعتاً برخی از طرفداران برای دستیابی به آن هیجان‌زده بودند، فقط به نظر می‌رسد که برخی از کسانی که برای آن پیش‌سفارش داده‌اند، آنها را لغو می‌کنند.

گزارش‌های متعددی از کاربران در reddit وجود دارد که جزئیات این مشکل را توضیح می‌دهند. اگرچه تجربه هر کاربر کمی متفاوت است. نتیجه نهایی با این حال به نظر می رسد یکسان است. پیش‌سفارش‌های Starfield Constellation Edition لغو شد. به نظر می رسد همه اینها از سفارشاتی است که توسط Walmart انجام شده است. تا کنون به نظر نمی رسد گزارشی از افرادی که این نسخه از بازی را از سایر خرده فروشان پیش خرید کرده اند وجود داشته باشد. اما با ظاهر شدن مشکل، اگر نسخه Constellation را در جایی پیش خرید کرده اید، ممکن است ایده خوبی باشد که مراقب ایمیل های خود باشید.

به نظر می رسد اولین گزارش از این موضوع در حدود ساعت 9:15 صبح به وقت PST در 19 ژوئیه باشد. یکی از کاربران در Reddit با نام Beltaine-77 می گوید که آنها کمی نگران به روز رسانی سفارش بودند. این پست تصویری از وضعیت سفارش آنها با جزئیات کلیدی نشان می دهد که قیمت 299.99 دلار به 0 دلار کاهش یافته است. کاربر دیگری در توییتر نیز همین موضوع را گزارش کرده است. پس از صحبت با والمارت چت، کاربر می گوید والمارت لغو را تایید کرده است.

ظاهراً فروشگاه “در انبار موجود نیست و بازپرداخت وجه” را برای خریدار پردازش کرده است. با این حال کاربر دیگری در Subreddit استارفیلد می گوید سفارش آنها “به اشتباه” لغو شده است. اما به آنها گفته شد که هیچ راهی برای لغو لغو نیز وجود ندارد.

والمارت ممکن است برخی از پیش‌سفارش‌های استارفیلد را لغو کرده باشد، زیرا تعداد زیادی از آنها گرفته شده است

هیچ تاییدی در این مورد وجود ندارد اما به نظر می‌رسد کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند فکر می‌کنند که والمارت ممکن است پیش‌سفارش‌های بیشتری نسبت به موجودی آنها داشته باشد. که باعث شد شرکت مجبور شود راهی برای لغو برخی از آنها پیدا کند.

دلیل اینکه به نظر می رسد این نظریه رایج است این است که در گذشته اتفاق افتاده است. فقط با GameStop. با این حال، تاکنون هیچ بیانیه رسمی از والمارت در مورد این موضوع وجود نداشته است. فقط پاسخ‌هایی از طرف پشتیبانی مشتری که با مشتریانی که درباره پیش‌سفارش‌هایشان پرس و جو می‌کنند صحبت می‌کنند.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GUimIL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *