نحوه تعمیر ساعت اپل که روشن نمی شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تعمیر ساعت که روشن نمی شود همراه ما باشید

Apple Watch Ultra 2 و مدل های مختلف دیگر دارای ویژگی هایی هستند که به شما کمک می کند تناسب اندام و تناسب اندام خود را پیگیری کنید، ضربان قلب خود را زیر نظر داشته باشید، الگوهای خواب خود را ثبت کنید و موارد دیگر. با این حال، اپل واچ ها بی نقص نیستند و ممکن است متوجه شوید که ساعت شما آنطور که در نظر گرفته شده کار نمی کند.

به عنوان مثال، اگر فردی اپل واچ روشن نشود، چه کاری باید انجام دهد؟ این موقعیت ایده آلی برای حضور در آن نیست، اما ممکن است اتفاق بیفتد. در چنین شرایطی، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل انجام دهید.

اپل واچ اولترا 2 روی زمین دراز کشیده و صفحه ساعت مدولار اولترا را نشان می دهد.

چرا اپل واچ شما روشن نمی شود؟

مواجهه با شرایطی که اپل واچ شما روشن نمی شود می تواند واقعا آزاردهنده باشد، به خصوص اگر به طور منظم از آن برای نظارت بر سلامت استفاده کنید. قبل از نتیجه گیری سریع، ارزش این را دارد که به خاطر داشته باشید که چند دلیل وجود دارد که چرا اپل واچ شما ممکن است روشن نشود و بسیاری از آنها را می توان با انجام برخی از مراحل اولیه برطرف کرد.

این دلایل چیست؟ ممکن است باتری خالی شده باشد، شارژر شما معیوب باشد، یا ممکن است یک اشکال نرم افزاری وجود داشته باشد. به طور خلاصه، تعدادی از احتمالات وجود دارد که چرا اپل واچ شما روشن نمی شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین نگهدارنده باتری برای Apple Vision Pro
داده های تناسب اندام پس از پیاده روی در اپل واچ سری 9.

اپل واچ را که روشن نمی شود تعمیر کنیم

خبر خوب؟ برای اکثر مشکلات راه حل هایی وجود دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید در صورت روشن نشدن اپل واچ، سعی کنید آن را تعمیر کنید.

مرحله 1: واضح ترین دلیل روشن نشدن اپل واچ شما می تواند خالی شدن کامل باتری آن باشد. بنابراین، به عنوان اولین مرحله عیب یابی، اپل واچ خود را به شارژر آن وصل کنید و چند دقیقه صبر کنید گاهی اوقات، اگر باتری به طور کامل خالی شده باشد، ساعت ممکن است یک لحظه طول بکشد تا علائم شارژ شدن ظاهر شود. در صورت امکان، یک پریز برق یا شارژر دیگر را امتحان کنید. بله، گاهی اوقات پریز برق شما خراب است.

گام 2: اگر اپل واچ شما همچنان روشن نمی شود، ممکن است مشکل از لوازم جانبی شارژ شما باشد. شروع کنید بررسی کابل و آداپتورها برای هر گونه نشانه ای از سایش یا آسیب. همچنین، مطمئن شوید که پشت اپل واچ خود را تمیز کنید، زیرا کثیفی ممکن است مانع از اتصال شود. می توانید از یک پارچه پرزدار برای پاک کردن پشت ساعت به آرامی استفاده کنید. استفاده از داک شارژ یا شارژر شخص ثالث برای اپل واچ شما، مانند شارژر iPhone 3-in-one، نیز می تواند باعث ایجاد مشکل شود. برای عیب یابی، به کابل شارژ اپل واچ اصلی برگردید و ببینید که آیا این مشکل را حل می کند.

مرحله 3: اگر اپل واچ شما روشن نمی شود، ممکن است به دلیل مشکل نرم افزاری باشد. در آن شرایط، می توانید یک راه اندازی مجدد اجباری را امتحان کنید. برای انجام این، هم دکمه کناری و هم Digital Crown را نگه دارید در دستگاه شما برای حدود 10 ثانیه. باید متوجه شوید که لوگوی اپل روی دستگاه شما ظاهر می شود و به دنبال آن دنباله راه اندازی قرار می گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه درصد باتری مک خود را نشان دهیم

مرحله 4: در نهایت، اگر اپل واچ شما روشن نمی شود، ممکن است مشکل سخت افزاری داشته باشد. برای تأیید این موضوع، دستگاه پوشیدنی را برای هر گونه آسیب فیزیکی که ممکن است بر توانایی روشن شدن آن تأثیر بگذارد، بررسی کنید. اگر آسیب فیزیکی مشاهده نمی کنید، ممکن است مشکلی در داخل دستگاه مانند آسیب آب وجود داشته باشد. در چنین شرایطی توصیه می شود با پشتیبانی اپل تماس بگیرید برای یاری.

امیدواریم از این مقاله نحوه تعمیر ساعت اپل که روشن نمی شود مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HkwfHb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *