تلویزیون 65 اینچی S90C 4K سامسونگ اکنون 2097 دلار در آمازون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی تلویزیون 65 اینچی S90C 4K اکنون 2097 دلار در
همراه ما باشید

آمازون در حال حاضر قیمت عالی برای تلویزیون 65 اینچی S90C OLED 4K سامسونگ دارد. جایی که می توانید آن را با 2097 دلار تحویل بگیرید. این باعث می شود تا 500 دلار از قیمت معمولی آن صرفه جویی کنید و آن را به پایین ترین حد خود برگرداند.

تلویزیون OLED 4K سامسونگ S90C – آمازون

چرا باید سامسونگ S90C OLED را بخرید؟

تلویزیون 65 اینچی S90C 4K سامسونگ یک تلویزیون OLED درجه یک است که کیفیت تصویر خیره کننده، صدای فراگیر و طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد. در حال حاضر با قیمت 2097 دلار به فروش می رسد که برای تلویزیونی با این کالیبر قیمت بسیار خوبی است.

یکی از بهترین ویژگی های S90C پنل OLED آن است. پنل‌های OLED رنگ‌های مشکی عالی و کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌کنند که منجر به تصاویری نفس‌گیر می‌شود. S90C همچنین دارای فناوری Quantum HDR سامسونگ است که طیف وسیع تری از رنگ ها و کنتراست را برای تصاویر واقعی تر ارائه می دهد.

S90C علاوه بر کیفیت تصویر خیره کننده، صدای بسیار خوبی نیز ارائه می دهد. مجهز به سیستم بلندگوی 4.2.2 کاناله است که صدایی غنی و فراگیر ارائه می دهد. S90C همچنین از Dolby Atmos پشتیبانی می کند که تجربه صدایی واقعاً سه بعدی را ایجاد می کند.

S90C همچنین دارای ویژگی هایی است. این یک تلویزیون هوشمند است، بنابراین می توانید به برنامه های پخش مورد علاقه خود مانند Netflix، Amazon Prime Video و Disney+ دسترسی داشته باشید. همچنین دارای کنترل صوتی داخلی است، بنابراین می توانید تلویزیون را با صدای خود کنترل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ می تواند یک قاب حلقه با گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 عرضه کند

به طور کلی، تلویزیون 65 اینچی S90C 4K سامسونگ یک انتخاب عالی برای کسانی است که خواهان بهترین تجربه ممکن از سرگرمی خانگی هستند. کیفیت تصویر خیره کننده، صدای فراگیر و طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد. اگر به دنبال یک تلویزیون جدید هستید، S90C قطعا ارزش بررسی دارد.

در اینجا برخی از مزایای اضافی تلویزیون های OLED آورده شده است:

  • زوایای دید گسترده: تلویزیون های OLED زوایای دید عالی را ارائه می دهند، بنابراین می توانید بدون توجه به جایی که در اتاق نشسته اید، از همان کیفیت تصویر عالی لذت ببرید.
  • زمان پاسخگویی سریع: تلویزیون های OLED زمان پاسخگویی بسیار سریعی دارند، به این معنی که می توانند تصاویر با حرکت سریع را بدون هیچ گونه تاری یا شبح نمایش دهند. این آنها را برای بازی و تماشای ورزش ایده آل می کند.
  • ماندگاری: تلویزیون های OLED بسیار بادوام هستند و می توانند در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت کنند. همچنین احتمال سوختن آنها نسبت به انواع دیگر تلویزیون ها کمتر است.

اگر به دنبال تلویزیونی هستید که بهترین کیفیت تصویر ممکن را ارائه دهد، تلویزیون OLED راه خوبی است. تلویزیون 65 اینچی S90C 4K سامسونگ یک گزینه عالی است و در حال حاضر با قیمتی عالی به فروش می رسد.

تلویزیون OLED 4K سامسونگ S90C – آمازون

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OWLdVo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *