جنگ توییتر که شما نمی بینید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی جنگ که شما نمی بینید
همراه ما باشید

لیکرها – کادر رو به رشد افرادی که انتشار اطلاعات و تصاویر مربوط به محصولات منتشر نشده قبل از راه اندازی. آنها زمانی از یک رویکرد نسبتاً آزاد از سوی تولیدکنندگانی که تحت پوشش خود قرار می دادند، لذت می بردند. برای یک به اصطلاح “ناستیگرام” اینجا و آنجا (نامه ای از یک بخش حقوقی) صرفه جویی کنید.

با این حال، از آنجایی که انتشار خود به لطف ظهور رسانه های اجتماعی، بدون اصطکاک در حال افزایش است. در کنار، از قضا، فراگیر بودن گوشی های هوشمند ارزان قیمت و کالایی. به ویژه افشاکنندگان تلفن، بیشتر و بیشتر مورد هدف قرار گرفته اند. اساساً از طریق مکانیسم حذف محتوا که توسط قانون حق نسخه‌برداری هزاره دیجیتال در سال 1998 تدوین شده است. و در حالی که دارندگان حق چاپ حق دارند در صورت تمایل از مالکیت معنوی خود محافظت کنند. انجام این کار بدون خطر نیست. همانطور که برخی از افشاگران دنبال کننده های قابل توجهی در میان سرسخت ترین طرفداران یک برند خاص پیدا کرده اند.

تحمل صفر سامسونگ برای نشت

در طول سه سال گذشته، سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده صنعت گوشی‌های هوشمند، رویکردی با تحمل صفر برای نشت محصولات پیش از رویدادهای نیمه‌سالانه معرفی Galaxy Unpacked اتخاذ کرده است. افشاگران بزرگ و کوچک، با تجربه و تازه، می‌توانند انتظار داشته باشند که تقریباً برای هر تخلفی که مشاهده می‌شود، درخواست حذف DMCA را دریافت کنند – که به طور انبوه توسط پلت فرم انتشار انتخابی آنها اعمال می‌شود.

این فرم‌ها مستقیماً توسط مدیران کره‌ای سامسونگ پر می‌شوند (علی‌رغم منشأ شبکه‌های اجتماعی عمدتاً ایالات متحده) و نه تنها پست‌های حاوی مطالب را هدف قرار می‌دهند. اما گاهی اوقات – همانطور که DMCA اجازه می دهد – حتی آنهایی که صرفاً به محتوای ادعایی نقض کننده پیوند پیوند می دهند. این قانون اخیر نیز همان چیزی است که گوگل و همتایانش را مجبور به حذف برخی از نتایج خود می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر امروز به تاریخ تبدیل خواهد شد و X قرار است مدیریت را در دست بگیرد

باز هم، من سامسونگ های جهان را به خاطر تلاش برای محافظت از مالکیت معنوی خود سرزنش نمی کنم. با این حال، کاری که من انجام می‌دهم این است که نه تنها تلاش‌ها کاملاً بی‌اثر هستند. هر رویداد Unpacked در طول این دوره سرکوب، شاهد افزایش حجم نشت‌ها بوده است. آنها در نهایت ثابت می کنند که بر خلاف منافع شرکت ها عمل می کنند.

متاورس Samsung Galaxy Unpacked 2022

در وهله اول، این به دلیل تغییر آهسته اما روشمند در شرایط شرکت‌هایی مانند سامسونگ است که افشاگران تقریباً همیشه به عنوان طرفداران آن شروع می‌کنند، اما به‌طور طبیعی خشم خود را به عنوان پست پس از برداشته شدن پست به سمت آن‌ها هدایت می‌کنند که گاهی اوقات عواقب فاجعه‌باری در پی دارد. همین دیروز، گزارشگر جدید و پرکار سامسونگ @_SnoopyTech_ حساب توییتر خود را غیرفعال کرد. احتمالاً در پاسخ به اینکه سامسونگ به هر آستانه داخلی درخواست‌های DMCA دست یافته است، این اقدام تنبیهی را آغاز می‌کند.

هیچ کدام از اینها در خلاء اتفاق نمی افتد. همان‌طور که رفتار مهربانانه‌ای مانند واحدهای بازبینی پیش از انتشار، مطالب مطبوعاتی تحریم‌شده، و حتی ناهنجاری‌ها (سفرهای حمایت‌شده) نویسندگان و دیگر تولیدکنندگان محتوا را برای موضوع‌هایشان جذاب می‌کند. نرم کردن پوشش و پیشگیری از بحران های غافلگیرکننده روابط عمومی. کمپین هدف قرار دادن افرادی که شرکت شما را از طریق افشاگری پوشش می دهند، ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. این یک سوگیری منفی است که اگرچه ممکن است صریح نباشد، اما با این وجود به گونه‌ای که به راحتی توسط خوانندگان، بینندگان و دنبال‌کنندگان درک می‌شود، به پوشش روزانه نفوذ می‌کند. نتیجه نهایی ممکن است به خوبی تغییر در روایت در مورد یک شرکت معین و محصولات آن باشد. و این نه تنها می تواند به فروش آسیب برساند، بلکه تغییر آن نیز بسیار دشوار است. به عنوان مثال، فقط نگاهی به مبارزات اخیر سامسونگ بیندازید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر از شما می خواهد که برای ارسال DM های بیشتر پول بپردازید

بنابراین، شرکت‌ها، به‌خاطر نتایج نهایی خود، شاید با نادیده گرفتن افشای اطلاعات به بهترین وجه مورد استفاده قرار می‌گیرند. بالاتر از همه اینها و تمرکز بر شایستگی ها و وظایف اصلی خود. که در حال ساخت و بازاریابی محصولات عالی است. اگر نیاز مبرمی برای رسیدگی به نشتی ها احساس می کنند، بهترین مکان برای شروع باید میوه های کم آویزان باشد، جایی که اکثر افشاگران مواد خود را دریافت می کنند. در مورد سامسونگ، این صدها شریک خلاق و خرده‌فروش آن است که سیاست‌ها و شیوه‌های خود آن‌طور که می‌توانند از مالکیت معنوی شخص ثالث محافظت نمی‌کنند. دلیل بسیار خوبی وجود دارد که اپل می‌تواند صحبت‌های اصلی خود را در برابر تصاویر شخص اول تقریباً درز نکند. در حالی که با نزدیک‌تر شدن رویدادها، Unpacked سامسونگ می‌تواند مانند محتویات لو رفته احساس شود.

خط پایانی: کاری که فکر می‌کنید برای محافظت از برند خود باید انجام دهید، گاهی اوقات ممکن است غیرقابل تصور باشد. و استراتژی سیاست واقعی در حوزه رسانه اغلب مؤثرترین است. اگر لزوماً در نگاه اول خوش طعم ترین نیست.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pBfAYP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *