سقوط قیمت باورنکردنی SSD WD 500GB My Passport

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

تصویر تبلیغاتی WD My Passport 1TB SSD

این نه تنها بهترین قیمت درایوهای حالت جامد قابل حمل است، بلکه حتی یک رقابت نزدیک هم نیست. این دستگاه دستی تنها یک سال پیش با قیمتی در حدود 100 دلار فروخته می شد و هرگز با قیمت کمتر از 60 دلار عرضه نشده بود. با توجه به اینکه تعداد بیشتری از گوشی های پرچمدار افزایش حافظه داخلی را ارائه نمی دهند، این فرصتی غیرقابل از دست دادن برای صرفه جویی در یک گزینه خارجی مفید است.

SSD خارجی قابل حمل WD 500MB My PassportSSD خارجی قابل حمل WD 500MB My Passport

SSD خارجی قابل حمل WD 500MB My Passport

از سرعت خواندن تا 1050 مگابیت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 1000 مگابیت در ثانیه لذت ببرید، با داده‌هایتان که از طریق رمزگذاری سخت‌افزار 256 بیتی AES با رمز عبور فعال شده است.

My Passport SSD سرعت خواندن قابل توجهی تا 1050 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 1000 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد که دسترسی و انتقال سریع فایل را تضمین می کند. داده های شما با رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES با رمز عبور ایمن می مانند و از فایل های شما در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت می کند.

این SSD که برای مقاومت در برابر سختی‌های سفر ساخته شده است، در برابر ضربه، لرزش و سقوط مقاوم است و می‌تواند از سقوط تا ارتفاع 6.5 فوتی مقاومت کند. سازگاری متقابل آن با USB 3.2 Gen-2 و USB-C (و USB-A برای سیستم های قدیمی تر) امکان اتصال بدون درز به دستگاه های مختلف را فراهم می کند. چه یک کاربر حرفه ای باشید و چه کاربر در حال حرکت، SSD WD My Passport افزودنی عالی به لیست دستگاه های شما است.

قرارداد WD 500GB My Passport SSD ممکن است هر زمان که بخواهید بازگردد، بنابراین فرصت را از دست ندهید. ویجت بالا شما را به آنجا می برد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Vtmehx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *