توییتر امروز به تاریخ تبدیل خواهد شد و X قرار است مدیریت را در دست بگیرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی امروز به تاریخ تبدیل خواهد شد و X قرار است مدیریت را در دست بگیرد
همراه ما باشید

توییتر اساساً به زودی به تاریخ تبدیل خواهد شد، زیرا ایلان ماسک قصد دارد آن را به X تغییر نام دهد. ایلان ماسک، مالک توییتر، به همان اندازه تایید شد به تازگی. حتی X.com هم اکنون به Twitter.com تغییر مسیر می دهد.

توییتر در حال تبدیل شدن به تاریخ است، انتظار می‌رود که «X» امروز قدرت را در دست بگیرد

در این تغییر نام تجاری، لوگوی توییتر با “لوگوی X موقت” جایگزین می شود. ماسک توییت‌های زیادی را در رابطه با تغییر برند به اشتراک گذاشت، اما در این روند واقعاً چیزهای زیادی نگفت.

ما می دانیم که در واقع امروز انتظار می رود این تغییر در مقطعی انجام شود، بنابراین لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم. او حتی این جمله را گفت: “ما لوگوی توییتر را از ساختمان با مشعل های دمنده قطع می کنیم”.

ظاهرا ماسک همچنین ایمیلی را برای کارمندان توییتر ارسال کرده و آنها را از این تغییر مطلع کرده است. او همچنین اشاره کرد که این آخرین ایمیلی است که آنها از یک آدرس توییتر دریافت خواهند کرد.

ما می دانیم که لوگو چگونه خواهد بود

ایلان ماسک گفت که این شرکت در مورد لوگوی X به سمت رویکرد “آرت دکوی مینیمالیستی” می رود. اگرچه احتمالاً بعداً لوگو را اصلاح می کند. مدیر عامل توییتر، لیندا یاکارینو، در واقع پیش رفت لوگو را به اشتراک گذاشت شرکت استفاده خواهد کرد، در زیر نشان داده شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان ماسک از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری می‌کند، مدیر NBC ممکن است جایگزین او شود

لوگوی جدید توییتر X

اگر برید به پروفایل توییتر ایلان ماسک، متوجه خواهید شد که او عکس پروفایل خود را به لوگوی ‘X' تغییر داده است. این دقیقاً یک راز نیست که ایلان ماسک می خواهد توییتر را به “برنامه همه چیز” تبدیل کند.

او دامنه X.com را در سال 2017 از PayPal خریداری کرد و به نظر می رسد اکنون در حال استفاده از آن است. برای دیدن این تغییر نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم، همانطور که قبلاً ذکر شد، امروز در حال انجام است.

ما مطمئن نیستیم که آیا فقط آرم و نام دامنه تغییر خواهد کرد یا اینکه شاهد تغییرات بیشتری در این فرآیند خواهیم بود. در این مرحله هر کسی حدس می‌زند، اما یک چیز مسلم است، نام و لوگوی «توئیتر» امروز به گذشته تبدیل شده است.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iyfvRz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *