توییتر از شما می خواهد که برای ارسال DM های بیشتر پول بپردازید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

عکس های استوک توییتر 6

ادگار سروانتس / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • تعداد پیام‌های مستقیمی که مشتریانی که پرداخت نمی‌کنند می‌توانند ارسال کنند را از نامحدود به 500 پیام در روز تغییر می‌دهد.
  • این تغییر در بحبوحه محدودیت‌های توانایی مشتریان بدون پرداخت برای ارسال پیام به سایر کاربران در پلتفرم و تغییر نام تجاری توییتر به X صورت می‌گیرد.

توییتر اخیرا دستخوش تغییرات زیادی شده است. توییتر در میانه‌ی تغییر نام تجاری خود به X (بله، درست خواندید)، همچنین در حال بررسی راه‌هایی است تا افراد بیشتری را به اشتراک توییتر بلو وادار کند و برای تأیید «تأیید شدن» پول بپردازند. اخیراً، این پلتفرم با اشاره به مشکل ربات اسپم، محدودیت بسیار بیشتری را برای مشترکین آبی ایجاد کرده است. اکنون با استناد به همین موضوع، توییتر محدودیت‌هایی را برای تعداد پیام‌های مستقیم (DM) که می‌توانید در یک روز به‌عنوان غیر مشترک ارسال کنید، معرفی کرده است.

محدودیت های DM توییتر

دسته محدودیت را فاش نکرده است. با این حال، کاوش عمیق تر در پشتیبانی از اسناد، دریافتیم که محدودیت حساب 500 پیام مستقیم ارسال شده در روز وجود دارد. وقتی کاربر به این حد برسد، دیگر نمی تواند DM ارسال کند.

محدودیت های DM توییتر 1

توییتر همچنین سوئیچ تنظیمات را برای بسیاری از کاربران باز کرده بود که باعث ناامیدی مردم شده بود. این شرکت تنظیمات DM را از اجازه دادن به درخواست‌های پیام‌رسانی از همه به مجاز کردن درخواست‌های پیام فقط از سوی کاربران تأییدشده (معروف به مشترکان آبی توییتر) تغییر داده بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت، متا و بسیاری دیگر حقوق نام جدید توییتر را دارند
مجوزهای DM توییتر

توییتر بدون اطلاع کاربران را به «فقط تأیید شده» تغییر داده بود که منجر به سردرگمی شد

اکثر کاربران از این تغییر مطلع نشدند، بنابراین در این تصور باقی ماندند که هر کسی در پلتفرم همچنان می تواند در صورت نیاز به آنها پیام دهد. بسیاری از کاربران، مانند ما روزنامه‌نگاران فناوری، برای دریافت نکات و سرنخ‌ها به این تنظیمات تکیه می‌کنند.

توییتر می گوید که این تغییر باعث کاهش 70 درصدی پیام های اسپم شد. عبارت پلتفرم نشان می‌دهد که این تغییر اختیاری بوده است، اما در حساب شخصی من، این پلتفرم بدون هیچ هدآپ تغییر را انجام داد. چندین روزنامه‌نگار فناوری دیگر که من آنها را دنبال می‌کنم همین تجربه را داشتند.

محدودیت های DM توییتر 2

موضوع مشترک در همه این تغییرات این بود که مشترکان آبی توییتر را در اولویت قرار می داد، که این پلتفرم همچنان آنها را «کاربران تأیید شده» می نامد، حتی اگر دیگر تأییدی در کار نباشد. اگر برای پلتفرم رسانه های اجتماعی هزینه کنید، تجربه نسبتاً نامحدودی خواهید داشت، در حالی که کاربران رایگان تجربه تا حدودی محدودی خواهند داشت.

اگر از توییتر به عنوان برنامه ارتباطی اصلی خود استفاده می کنید، باید به یک برنامه IM قوی تغییر دهید یا در Twitter Blue مشترک شوید. اگر به دنبال گزینه های جایگزین هستید، توجه داشته باشید که Threads هنوز ویژگی DMs ندارد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AycOaJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *