تصویر زمینه چهارشنبه: تصاویر پس زمینه اندروید 2023-07-19

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اتوریتی

والپیپر چهارشنبه 2023 07 19

سی. اسکات براون / Android Authority

به چهارشنبه Wallpaper خوش آمدید! در این جمع بندی هفتگی، تعدادی والپیپر اندروید را به شما ارائه می دهیم که می توانید آنها را دانلود کرده و در تلفن، تبلت یا حتی لپ تاپ/رایانه خود استفاده کنید. تصاویر از مردمی در اینجا در آمده است Android Authority و همچنین خوانندگان ما. استفاده از همه آنها رایگان است و بدون واترمارک ارائه می شود. فرمت های فایل JPG و PNG هستند و ما تصاویر را در دو حالت افقی و عمودی ارائه خواهیم داد، بنابراین برای صفحات مختلف بهینه می شوند.

برای جدیدترین دیوارها و همچنین تمام دیوارهای هفته های قبل، این پیوند Drive را بررسی کنید. آیا می خواهید خود را ارسال کنید؟ به انتهای این مقاله بروید.


والپیپر چهارشنبه: 19 جولای 2023

یک هفته دیگر، مجموعه دیگری از والپیپرهای اندرویدی عالی برای به اشتراک گذاشتن شما! به یاد داشته باشید که ما همیشه به دنبال ارسالی از خوانندگان خود هستیم. به انتهای این مقاله بروید تا دریابید که چگونه می توانید یکی از تصاویر خود را در چهارشنبه والپیپر آینده به نمایش بگذارید!

ما سه تصویر عالی از خوانندگان خود داریم که در تلفن، تبلت یا رایانه شخصی شما عالی به نظر می رسند. طبق معمول، تصاویری نیز از آن داریم Android Authority تیم

اول، ما یک عکس جالب از چند درخت نخل هالیوود در شب از خواننده ریک لوگان داریم. در مرحله بعد، ما یک عکس مسحورکننده از کهکشان راه شیری خود از خواننده جیمز بنت داریم. به طور باورنکردنی، جیمز آن را با پیکسل 7 پرو ثبت کرد و با Google Photos تغییراتی انجام داد! در نهایت، ما یک عکس ماکرو زیبا از چند گالا از خواننده عبدالرفیع داریم. با تشکر بسیار برای ارسال شما، همه!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای دانلود نشدن پیوست های برنامه Outlook در آیفون و اندروید

از Android Authority تیم، ما یک عکس جالب از یک علامت بستنی نئونی توسط Kaitlyn Cimino داریم. در ادامه، عکسی از یک اسب تنها در ساحلی عظیم داریم که توسط ریتا الخوری به تصویر کشیده شده است. در نهایت یک غروب زیبا داریم که توسط آدام بیرنی عکاسی شده است.

حتما این عکس ها را با وضوح بالا از این لینک درایو دانلود کنید!

چگونه تصاویر پس زمینه اندروید خود را ارسال کنید

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که مشارکت شما را در پروژه چهارشنبه‌های کاغذدیواری خود ببینیم. قبل از ارسال، قوانین زیر وجود دارد:

  • مطالب ارسالی شما باید ساخته خودتان باشد. یعنی عکس هایی که گرفته اید، هنر دیجیتالی که ایجاد کرده اید و غیره. لطفاً کارهای دیگران را ارسال نکنید. این فقط جالب نیست.
  • باید با اجازه دادن موافقت کنید Android Authority تصاویر پس زمینه اندروید خود را به صورت رایگان با هرکسی که می خواهد به اشتراک بگذارید.
  • ما تصاویر واترمارک را نمی پذیریم. با این حال، اعتبار و پیوندی در خود مقاله دریافت خواهید کرد. ما می توانیم به وب سایت شما، توییتر، شما و غیره لینک دهیم.

آماده ارسال هستید؟ با کلیک کردن در اینجا یک ایمیل برای ما ارسال کنید. باید بالاترین وضوح تصویری را که می‌توانید ارائه کنید، نام خود و توضیح مختصری از آنچه که تصویر است را وارد کنید. اگر می‌خواهید به صفحه‌ای که در اعتبار شما متعلق به شما است پیوند دهیم، لطفاً آن را نیز ارائه کنید، اما این اختیاری است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TNGHAy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *