6 روش برای خودکارسازی Google Contacts

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی 6 روش برای خودکارسازی Google Contacts
همراه ما باشید

اگر کسب و کار شما افراد زیادی را به شما معرفی می کند، به شما تبریک می گوییم: اما فقط می توانید با آن روبرو شوید بنابراین بسیاری از مشتریان بالقوه قبل از اینکه متوجه شوید به راهی برای مدیریت همه آنها نیاز دارید.

Google Contacts یکی از محبوب ترین راه حل ها در اینجا است. سبک وزن، آسان برای جستجو، و به خوبی با سایر برنامه های محبوب بازی می کند، این یک تقویت فوری برای هر کسی است که می خواهد به خاطر بیاورد که با چه کسی صحبت می کند.

با این حال، هیچ کس نمی تواند منحصراً در Google Contacts زندگی کند. شما ممکن است مخاطبین جدید را از طریق ایمیل یا ارسال فرم های وب جمع آوری کنید یا مشتریان جدیدی را پس از فروش رزرو کنید – بدون اینکه راهی برای سازماندهی همه آنها وجود داشته باشد. یا ممکن است از Google Contacts خودداری کنید زیرا واقعاً تنها بخش کوچکی از شما را ذخیره می کند جمع از آنجایی که برای مدیریت خبرنامه و مخاطبین انجمن به پلتفرم های دیگر متکی هستید.

اگر نمی توانید راهی برای خودکارسازی خطوط لوله خود از طریق یک منبع پیدا کنید، پس استفاده از آن در وهله اول چه فایده ای داشت؟ بیایید این مشکلات را با خودکارسازی مخاطبین Google با Zaps – گردش کار خودکار Zapier برطرف کنیم.

تازه به Zapier؟ این ابزاری است که به هر کسی کمک می‌کند برنامه‌ها را متصل کند و گردش‌های کاری را خودکار کند—بدون هیچ کد پیچیده. ثبت نام رایگان.

فهرست مطالب

برای شروع کار با یک قالب Zap – چیزی که ما آن را گردش کار از پیش ساخته شده خود می نامیم – فقط روی دکمه کلیک کنید. تنظیم فقط چند دقیقه طول می کشد. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی Zaps بخوانید.

فرم ارسالی جدید را به Google Contacts بیاورید

فرض کنید برای اولین بار یک لیست Google Contacts ایجاد می کنید. شما نسبت به خودتان احساس خوشبختی می کنید. شما مشتریان و مشتریان بالقوه را به صورت دستی در یک لیست وارد کرده اید—هر زمان که نیاز به دانستن شماره مشتری داشتید، فقط می توانید آن را در مخاطبین خود جستجو کنید. تا اینجای کار خیلی خوبه.

اما پس از آن یک سرنخ جدید بالقوه فرم وب شما را پر می کند و می گوید: هی، آیا می توانیم یک تماس را برنامه ریزی کنیم؟ این خبر عالی است، اما اکنون شما یک مخاطب برای پیگیری دارید، و آنها هستند نه در لیست مخاطبین شما هر کار دیگری که می خواهید انجام دهید – بعداً آنها را دنبال کنید، وقتی خدماتی برای فروش دارید با آنها تماس بگیرید – مانند پیمایش در پیچ و خم است. تمام آن ورود دستی داده به Google Contacts بی‌ثمر است.

بنابراین اجازه دهید Zapier کار آوردن اطلاعات از فرم های ارسالی را به لیست مخاطبین شما انجام دهد.

خودکار کردن Google Contacts به این معنی است که اکنون تنها منبع اطلاعات مشتری شما است، درست است. اما بیش از این نیز انجام می دهد.

اگر می‌توانید فرم ارسالی جدید را به‌طور خودکار به Google Contacts وارد کنید، می‌توانید آن را به برنامه‌های دیگری که هر روز استفاده می‌کنید مانند تقویم و ابزارهای CRM، با یک Zap دیگر. و آن‌ها می‌توانند به‌طور خودکار زمان پیگیری کسب‌وکار بالقوه را به شما یادآوری کنند. فرصت ها بی پایان هستند.

Google Contacts را از تماس‌ها و رویدادهای مشتری اضافه کنید

اگر یک کسب و کار مبتنی بر خدمات دارید، به احتمال زیاد همه چیز با یک تماس شروع می شود. کسی می خواهد بداند که شما چه کاری می توانید برای او انجام دهید و چه چیزی می تواند از پایان آنها خرج کند. به همین دلیل است که مشاغل خدماتی بی شماری مشاوره تلفنی را برنامه ریزی می کنند. آنها مقدمه های سریعی هستند تا توضیح دهند که شما چه کار می کنید و چرا آنها باید چیزی را که می فروشید بخرند.

در حالت ایده آل، این تماس ها منجر به تماس های بیشتری می شود. اما اگر چندین تماس در روز داشته باشید، مدیریت همه این مشتریان بالقوه می تواند دست و پا گیر شود. شما به راهی برای درج سرنخ های جدید در Google Contacts خود نیاز دارید. از آنجا، می‌توانید رویدادهایی مانند یادآوری‌های بعدی را پس از مدت‌زمان از پیش تعیین‌شده با ایجاد یک رویداد جدید در هنگام افزودن مخاطب جدید توسط Zapier فعال کنید.

حتی می‌توانید مخاطبین Google خاصی را تعیین کنید گروه ها برای تمایز بین سرنخ ها و مشتریان

درست است: شما می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. و اگر خودتان چند ثانیه وقت بگذارید و این پیگیری‌ها را برنامه‌ریزی کنید، ممکن است در زمان زیادی صرفه‌جویی نکنید. اما انجام همه کارها به صورت دستی در نهایت زمان زیادی را پرت می کند. و می‌توانید مطمئن باشید که Zap یک کلاینت را «فراموش» نمی‌کند یا اجازه نمی‌دهد یک مشتری بالقوه از بین برود. اگر بتوانید برای دقت بهینه آن را خودکار کنید، شرط خوبی است که باید کاری باشد که کسب و کار شما انجام می دهد.

Google Contacts را به برنامه صفحه گسترده خود وصل کنید

گله داری گربه ها. چه از Google Contacts برای کسب و کار و چه برای تفریح ​​استفاده کنید، ردیابی مخاطبین شما در نهایت شبیه این خواهد بود. حتی اگر در افزودن مخاطبین جدید به Google Contacts کوشا باشید، کلیت همه چیز می تواند به سرعت در عجله غافلگیر شود.

داشتن یک منبع واحد – پایگاه داده مخاطبین شخصی شما – که می توانید آن را با دید چشم پرنده ببینید، کمک می کند. یا به سادگی از این صفحه گسترده به عنوان مرکز مخزن پشتیبان اطلاعات مشتری خود استفاده کنید. منظورم این است که اگر شما واقعا می خواهم آن را اینطور بنامم

انداختن آن مخاطبین در صفحه‌گسترده همچنین اشتراک‌گذاری در صورت نیاز به انتقال اطلاعات سرنخ را به شخص یا تیم دیگری آسان می‌کند.

روند را معکوس کنید، و می‌توانید صفحه‌گسترده داده‌های مشتری را به فهرست مخاطبین Google تبدیل کنید و زمان صرف شده برای ورود داده‌ها را به حداقل برسانید. اگر آن را خودکار نکنید، ممکن است هرگز انگیزه ای برای به روز نگه داشتن لیست مخاطبین Google خود پیدا کنید.

بنابراین برنامه صفحه گسترده مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به طور خودکار آن را به Google Contacts ارسال کنید. هر بار که یک مخاطب جدید اضافه می شود، می تواند سوابق شما را به روز کند. این به ویژه در صورتی مفید است که رابط کاربری Google Sheet یا رکوردی در Airtable را ترجیح دهید.

و هنگامی که مخاطبین خود را وارد Airtable کردید، انواع Zaps دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید، مانند به روز رسانی Salesforce برای حفظ داده های CRM دقیق

مخاطبین و سرنخ های جدید را از کمپین های بازاریابی خود به Google Contacts بیاورید

وقتی یک خبرنامه راه اندازی می کنید، یک مشترک جدید مانند پیدا کردن یک دوست جدید است. و هیچ کس نباید دوستان خود را فراموش کند.

مشکل؟ این روزها انواع و اقسام راه‌ها برای افزودن افراد به جامعه تجاری شما وجود دارد، به این معنی که سرنخ‌ها و مشترکین جدید از همه جهات به سمت شما می‌آیند. ممکن است یک روز یک یا دو مشترک جدید در Mailchimp داشته باشید، سپس یک کمپین تبلیغات سرب فیس بوک را باز کنید.

وقتی کسب و کار شما کوچک است، مدیریت این مخاطبین به صورت دستی قابل مدیریت به نظر می رسد. اما اگر تا به حال قصد دارید مقیاس‌بندی کنید، باید فرآیند تبدیل سرنخ‌ها و مشترکین به Google Contacts را خودکار کنید.

خوشبختانه، شما به راحتی می توانید دوستان جدید خود را از منابع مختلف سرنخ به Google Contacts اضافه کنید – نوعی سناریوی “همه جاده ها به رم منتهی می شوند” که پایگاه داده مشتریان شما را ساده می کند.

Google Contacts را به لیست های بازاریابی خود اضافه کنید

هر فهرست خبرنامه باید از جایی شروع شود. برای شما، ممکن است دوستان، خانواده یا مشتریانی باشند که نمی‌دانید بدون چه کاری انجام می‌دهید. همانطور که لیست مخاطبین شما بزرگ می شود، پتانسیل شما نیز افزایش می یابد انجمن رشد می کند، که به شما کمک می کند یک مخاطب فعال آنلاین بسازید.

برای مثال، با افزودن خودکار Google Contacts جدید یا به روز شده به خبرنامه ایمیل و ارائه دهندگان CRM، از این مخاطبان جدید بهترین استفاده را ببرید. فقط مطمئن شوید که اجازه آنها را دارید، البته، قبل از اینکه کسی را به لیست ایمیل اضافه کنید.

از webhook ها برای گسترش کارهایی که Google Contacts می تواند انجام دهد استفاده کنید

هنوز برنامه مورد علاقه خود را در لیست نمی بینید؟ به همین دلیل ما ایجاد کردیم Webhooks توسط Zapier. این به نوعی یک برنامه جامع است که برای آسان کردن اتوماسیون و گسترش دسترسی شما در صورتی که نمی توانید Zap خاصی را که می خواهید پیدا کنید، طراحی شده است.

یک توانایی عالی در اینجا: درخواست های سفارشی. این بدان معناست که برای هر ورودی در Google Contacts، می‌توانید یک درخواست وب هوک سفارشی ایجاد کنید و آن را به آدرس اینترنتی که مشخص کرده‌اید ارسال کنید. اینکه از آنجا چه کاری با آن انجام دهید به شما بستگی دارد. اما نکته این است: استفاده از وب هوک ها گزینه ها و انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و اغلب به عنوان یک پست ارتباطی بین دو برنامه عمل می کند که در غیر این صورت با هم خوب بازی نمی کنند.

Google Contacts را به چیزی بیش از یک دفترچه آدرس تبدیل کنید

یک دفترچه آدرس عالی است – برای هر کسی که یک کسب و کار را اداره می کند یا زندگی شخصی خود را سازماندهی می کند ضروری است. اما اگر هرگز مخاطبین خود را به‌روزرسانی نکنید یا آنچه را که به کتاب وارد می‌شود خودکار نکنید، با عجله قدیمی می‌شود. از Zapier برای تبدیل Google Contacts استفاده کنید به چیزی بیش از یک انبار داده. آن را به یک برنامه حیاتی در دستگاه تولید سرنخ خود تبدیل کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oarHBb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *