اولین گواهی هوش مصنوعی مایکروسافت به صورت رایگان در دسترس است

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی اولین گواهی مایکروسافت  همراه ما باشید

مفهوم تصویر هوش مصنوعی و فناوری مدرن کامپیوتری

مایکروسافت و لینکدین در 28 ژوئن برنامه گواهینامه مهارت‌های هوش مصنوعی را راه‌اندازی کردند که کتابخانه‌ای از دوره‌های رایگان برای حرفه‌ای‌هایی است که در زمینه مهارت‌های هوش مصنوعی مولد مبتدی هستند و می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه هوش مصنوعی مولد را در کار خود اعمال کنند.

علاوه بر این، مایکروسافت برای ایده‌های استثنایی در مورد آموزش کارمندان غیرانتفاعی، شرکت‌های اجتماعی، و موسسات تحقیقاتی یا دانشگاهی برای استفاده از هوش مصنوعی مولد کمک هزینه‌ای اعطا می‌کند، با پیشنهادات موعد ۱۵ اوت.

پرش به:

ابتکار مهارت های هوش مصنوعی مایکروسافت شامل چه چیزی است؟

مایکروسافت AI Skills Initiative که با لینکدین توسعه یافته است از پنج ماژول تشکیل شده است. هر ماژول شامل یک ویدیو است. برخی از ماژول ها با آزمون ها، یک فایل کتاب کار یا هر دو بسته بندی شده اند. تکمیل هر پنج ماژول به زبان آموز گواهی حرفه ای در زمینه هوش مصنوعی مولد برای نمایش در آموزش لینکدین می دهد.

محتوای ارائه شده در گواهینامه AI Skills Initiative به سمت گفتگوی بینگ مایکروسافت که بر روی GPT-4 OpenAI ساخته شده است، به جای رقیب خود، Bard گوگل، منحرف می شود.

گواهینامه حرفه ای آموزش هوش مصنوعی به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، آلمانی، چینی ساده شده و ژاپنی در دسترس خواهد بود و تا سال 2025 رایگان خواهد بود.

ببینید: بیاموزید که چگونه هوش مصنوعی مولد امنیت ابر را متحول می کند. (TechRepublic) 

ناریا سانتا لوسیا، مدیر کل گنجاندن دیجیتال در مایکروسافت، در ایمیلی گفت: «ما این فرصت را داریم که اطلاعات اساسی را به همه و در همه جا ارائه دهیم تا به همه ما کمک کند از شکاف های مهارتی جلوتر بمانیم و از خلاقیت آن برای بازیابی اطلاعات مفید استفاده کنیم. به TechRepublic. همانطور که ما در حال یادگیری هستیم، فناوری نیز از ما یاد می‌گیرد و ما این قدرت را داریم که چگونه فناوری می‌تواند به بهترین شکل از ما حمایت کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش رایگان برای دریافت خلاصه هوش مصنوعی از یک مقاله طولانی وب

مایکروسافت دوره های آموزشی مهارت های هوش مصنوعی بیشتری ارائه می دهد

دوره آموزشی LinkedIn بخشی از برنامه مهارت‌های شغلی مایکروسافت است که شامل یک ماژول آموزشی برای معلمان، مربیان و تسهیلگرانی است که هوش مصنوعی را بررسی می‌کنند. به‌علاوه، مایکروسافت چالش مهارت‌های هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد، یک گواهینامه نام تجاری که از 17 جولای تا 14 آگوست در دسترس است.

چالش مهارت های هوش مصنوعی مولد چیست؟

چالش مهارت‌های هوش مصنوعی مولد، که از هم اکنون تا پاییز 2023 ادامه خواهد داشت، با هدف آموزش به کارکنان نحوه استفاده از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تغییرات اجتماعی مثبت است. به ویژه، بر پیشرفت مهارت ها، تحرک اجتماعی-اقتصادی و پذیرش اینترنت در میان گروه های به حاشیه رانده شده تاریخی تمرکز دارد.

پنج برنده انتخاب خواهند شد – هر یک از مناطق آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین، اروپا و آمریکای شمالی. هر برنده جایزه یک جایزه پولی تا سقف 250000 دلار و همچنین یک گروه و رویدادهای پشتیبانی شده توسط مایکروسافت، آموزش داده ها و راهنمایی های فنی و فضای محاسبات ابری Azure دریافت می کند.

این کمک مالی همچنین توسط GitHub، هوش مصنوعی مایکروسافت برای Good Lab، و data.org پشتیبانی می شود. Data.org یک سازمان غیرانتفاعی است که توسط مرکز مسترکارت برای رشد فراگیر و بنیاد راکفلر تأمین مالی می شود.

دانیل میخائیلوف، مدیر اجرایی data.org در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «ما با هم گام مهمی در جهت تحقق تعهد data.org برای آموزش یک میلیون متخصص داده‌محور تا سال 2032 برمی‌داریم.

برندگان کمک هزینه در نوامبر 2023 اعلام خواهند شد. انتظار می رود پروژه ها در ژوئن 2024 به پایان برسند.

برد اسمیت، رئیس و نایب رئیس مایکروسافت در یک پست وبلاگی در پاسخ به بحث های جاری سیاست ایالات متحده در مورد استفاده از هوش مصنوعی مولد گفت: “هوش مصنوعی شاید حتی بیشتر از هر اختراعی که پیش از آن بوده است، پتانسیل خوبی برای بشریت ارائه دهد.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هوش مصنوعی مولد برای کار شما می آید. در اینجا 4 دلیل برای هیجان زده شدن آورده شده است

مهارت‌های هوش مصنوعی مولد در میان سه اولویت اصلی آموزشی شرکت‌ها هستند

مجمع جهانی اقتصاد نشان داد که بیش از 75 درصد از شرکت ها قصد دارند در پنج سال آینده از هوش مصنوعی استفاده کنند. بر اساس گزارش WEF Future of Jobs 2023، آموزش کارمندان برای استفاده از هوش مصنوعی و کلان داده، سومین بالاترین اولویت آموزش مهارت‌های شرکتی است که شرکت‌ها قصد دارند در پنج سال آینده روی آن تمرکز کنند. این آمار شامل هوش مصنوعی مولد یا سایر فناوری‌هایی است که اغلب در زیر یک پرچم یافت می‌شوند، مانند یادگیری ماشین.

شاخص روند کاری مایکروسافت در ماه می 2023 نشان داد که 49 درصد از مردم نگران این هستند که هوش مصنوعی مشاغل خود را منسوخ کند. در عین حال، 70 درصد امکان واگذاری برخی وظایف به هوش مصنوعی برای کاهش بار کاری خود را دارند.

شروان گلی، مدیر عملیات Coursera، در ایمیلی به TechRepublic اشاره کرد که یکی از عناصر آموزش مهارت که تا حدودی برای هوش مصنوعی مولد منحصر به فرد است، تمرین مهندسی سریع است.

گلی گفت: «برخلاف سایر نرم‌افزارهای سازمانی، ابزارهای مولد هوش مصنوعی به کاربر نیاز دارند که خود ابزار را آموزش دهد. بدون اعلان‌های خوب، این ابزار نمی‌تواند به کارکنان کمک کند تا بهره‌وری را به روشی معنادار افزایش دهند و افزایش بهره‌وری یکی از امیدوارکننده‌ترین مؤلفه‌های هوش مصنوعی مولد برای کارگران امروزی است.»

ببینید: این کیت استخدام مهندس سریع و قابل تنظیم از TechRepublic Premium

او همچنین خاطرنشان کرد که آموزش مهارت‌های هوش مصنوعی مستلزم نظارت اخلاقی است که Coursera در ماژول‌های آموزشی رایگان خود به آن توجه می‌کند.

گلی گفت: «همانند هر فناوری نوظهور، جامعه همچنان در حال بررسی پیامدهای گسترده تر آن و مدیریت نرده های محافظ است. برای استفاده از این ابزار فوق‌العاده قدرتمند و در عین حال اطمینان از استفاده مسئولانه توسط کارمندان، به اعتقاد من سازمان‌ها باید دستورالعمل‌های اخلاقی را با دقت ترسیم کنند.»

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vBhbsz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *