سامسونگ می گوید که حباب عجیب و غریب در صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا یک نقص نیست

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

صفحه نمایش اولترا سامسونگ گلکسی s23

 

  • چندین کاربر متوجه تشکیل حباب مانند در صفحه نمایش Galaxy S23 Ultra خود شده اند.
  • می گوید که صفحه نمایش گوشی گاهی اوقات ممکن است فشرده یا فشرده به نظر برسد، اما این یک نقص محصول نیست.

چندین کاربر Samsung Galaxy S23 Ultra متوجه تغییر شکل عجیبی در صفحه نمایش Galaxy S23 Ultra شده اند. شکایات در Reddit، Samsung Community و توییتر در مورد اثر حباب مانند در سمت راست یا چپ پایین صفحه نمایش تلفن، با کاربرانی که تعجب می کنند که آیا یک واحد معیوب دارند یا خیر. سامسونگ اکنون هوا را پاک کرده و گفته است با وجود شکل‌گیری قابل مشاهده روی نمایشگر، هیچ مشکلی با نمایشگر S23 Ultra وجود ندارد.

طبق گفته شرکت (h/t PhoneArena)، برخی از قسمت‌های صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا زمانی که نور شدیدی به آن بتابانید، ممکن است فشرده یا فشرده به نظر برسند. این به دلیل فرآیند پرس برای ضد آب و ضد گرد و غبار است.

صفحه نمایش گلکسی S23 دارای چندین لایه شیشه ای چند لایه است که مستقیماً به صفحه نمایش متصل شده است. این شرکت توضیح داد که این همان چیزی است که باعث تأثیر روی صفحه نمایش می شود. به یک کاربر نگران پاسخ داد: “همه چیز با تلفن شما خوب است.”

اگر نور شدیدی به نمایشگر بتابانید، ممکن است برخی از قسمت‌ها له شده/فشرده شوند، این به دلیل فرآیند فشار دادن برای ضد آب و ضد گرد و غبار است. این یک نقص محصول نیست. همه چیز با گوشی شما خوب است. ^DT 2/2

در واقع، سامسونگ یک صفحه پشتیبانی نیز در وب سایت تایوانی خود دارد که رد خطوط و چینش های روی هم روی نمایشگر گوشی هایش را بیشتر توضیح می دهد. سامسونگ در پست خود می نویسد: «این یک پدیده طبیعی است و بر عملکرد و عمر محصول تأثیر نمی گذارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اگر سامسونگ با Fitbit عشوه گری نکند، Galaxy Watch 6 ممکن است خراب شود

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eKo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *