نحوه تماشای کنفرانس مطبوعاتی Sony CES 2024

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تماشای کنفرانس مطبوعاتی Sony CES 2024 همراه ما باشید

سونی مانند تعدادی از رقبای بزرگ فناوری خود، قرار است در آستانه نمایشگاه CES 2024 هفته آینده یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد آن می دانیم.

چند روز دیگر تا نمایشگاه CES 2024، بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی سال و یک تنظیم کننده لحن واقعی برای کل صنعت فاصله داریم. همانطور که انتظار دارید، سونی کمک بزرگی خواهد بود.

برای شروع کار، سونی قصد دارد یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید که چه زمانی برگزار می شود و می توانید آن را تماشا کنید، و همچنین چند پیش بینی در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشید.

نحوه تماشای کنفرانس مطبوعاتی CES سونی

سونی تایید کرده است که بلافاصله قبل از شروع نمایشگاه CES در 8 ژانویه در ساعت 5 بعدازظهر PST یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. ساعت 1 بامداد به وقت گرینویچ است، بنابراین برای طرفداران بریتانیایی و اروپایی دیر خواهد بود.

این رویداد در غرفه اصلی سونی (اگر تعجب می کنید شماره 21800) در مرکز همایش لاس وگاس برگزار می شود.

سامسونگ این رویداد را از کانال رسمی یوتی خود پخش خواهد کرد و اگر می‌خواهید برای اعلان ثبت‌نام کنید، صفحه ویدیو را از قبل آماده کرده است.

از طرف دیگر، می‌توانید حتی مستقیماً در وب‌سایت Sony Square تماشا کنید.

از کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES چه انتظاری داریم؟

سونی کارت‌های خود را در قفسه سینه خود نگه می‌دارد، حداقل در مقایسه با رقبای سامسونگ و ال‌جی، وقتی صحبت از مشخصات پیشنهادی CES 2024 می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه قفل کردن سلول ها در Google Sheets

وب‌سایت میدان سونی فوق‌الذکر موضوعی را با عنوان «تقویت خلاقیت با فناوری» به همراه تصاویر دوربین فیلمبرداری سونی و مجموعه‌ای از هدفون‌های سونی در تنظیمات حرفه‌ای ذکر کرده است. احتمالاً این یک شرط مطمئن است که اعلامیه های محصول جدیدی در هر دو دسته در اینجا وجود دارد.

جالب اینجاست که یک هدست واقعیت مجازی پلی استیشن نیز با لوگوی Ghostbusters استفاده می‌شود که به احتمال زیاد یک هدست VR اشاره دارد. این شرکت هدست PSVR2 خود را در رویداد سال گذشته و همچنین کنترل کننده دسترسی خود را نشان داد، بنابراین باید توجه گیمرها را در اینجا جلب کند.

در جاهای دیگر، اعلامیه کنفرانس مطبوعاتی سونی بیشتر به بررسی تاریخ طولانی این شرکت با نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی داده شده است.

 

نمونه اولیه سونی هوندا موبیلیتی Afeelaنمونه اولیه سونی هوندا موبیلیتی Afeela

با این حال، یکی دیگر از چیزهای دیگری که سونی در اینجا به صراحت اعلام کرده است، این است که «سونی هوندا موبیلیتی به ما در صحنه خواهد پیوست». Sony Honda Mobility نامی است که به سایه گذاری مشترک بین سونی و هوندا داده شده است که انتظار می رود تا سال 2026 یک خودروی الکتریکی تولید کند.

در رویداد سال گذشته، سونی هوندا موبیلیتی یک نمونه اولیه خودروی الکتریکی جدید به نام Afeela را معرفی کرد، بنابراین انتظار می‌رود که در 8 ژانویه اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های EV آنها بشنویم.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مسدود کردن شماره در اندروید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lxYrTO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *