سامسونگ دستیار دوربین را برای گلکسی S23، S21 و موارد دیگر منتشر کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

هفته گذشته، به‌روزرسانی بزرگی را برای برنامه دستیار دوربین خود اعلام کرد و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که این برنامه در هفته های آینده برای گوشی های هوشمند گلکسی بیشتری در دسترس خواهد بود. نسخه به روز شده با سازگاری گسترده تر اکنون از طریق فروشگاه گلکسی عرضه می شود.

سامسونگ در اکتبر سال گذشته و پس از راه‌اندازی Expert RAW در سال 2021 به عنوان راه‌حلی برای حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندان به عکاسی، دستیار دوربین را به‌عنوان یک برنامه دوربین اختیاری جدید برای گوشی‌های هوشمند گلکسی راه‌اندازی کرد. برنامه جدید با به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 (One UI 5.0) برای سری گلکسی S22 عرضه شد. این یک نسخه بتا بود که تا همین اواخر در انحصار سه پرچمدار 2022 باقی ماند.

اکنون، با انتشار One UI 5.1، این شرکت کره ای دستیار دوربین را برای چندین دستگاه دیگر گلکسی آورده است. نسخه 1.1.00.4 این برنامه که در فروشگاه گلکسی موجود است، با سری گلکسی اس 23، سری گلکسی اس 21، سری گلکسی اس 20، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سازگار است. در حالی که گلکسی اس 23 زودتر وارد شد. سامسونگ یک ماهه که One UI 5.1 را از جعبه اجرا می کند، اخیراً مدل های دیگر را به نسخه جدید One UI به روز کرده است.

البته One UI 5.1 هنوز برای همه این دستگاه ها در سطح جهانی در دسترس نیست. بنابراین ممکن است لازم باشد بیشتر صبر کنید. اما اگر از یک مدل سازگار استفاده می‌کنید و به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، می‌توانید Camera Assistant (لینک زیر) را نصب کنید تا قفل ویژگی‌های جدیدی را که در برنامه دوربین استوک موجود نیست، باز کنید. سامسونگ در هفته‌های آینده این را برای دستگاه‌های گلکسی بیشتری منتشر خواهد کرد. این شرکت به طور رسمی پشتیبانی از سری گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 2 را تایید کرده است. رابط کاربری One UI در حال حاضر برای این گوشی ها فعال است. بنابراین دستیار دوربین نیز باید به زودی وارد شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه وادار کردن برنامه ها به حالت تمام صفحه در Samsung Galaxy Z Fold 5

دستیار دوربین به قابلیت های دوربین گوشی گلکسی شما می افزاید

برنامه دوربین استوک سامسونگ بسیاری از ویژگی های جالب را ارائه می دهد که می توانید با آنها بازی کنید و عکس های شگفت انگیزی بگیرید. اما اگر بیشتر می خواهید، این شرکت کره ای دستیار دوربین (به علاوه Expert RAW برای عکاسی حرفه ای از گوشی های هوشمند) را نیز دارد. دستیار دوربین حالت‌های نرم‌افزاری اضافی، تعادل بین کیفیت تصویر و سرعت شاتر، کم‌نور شدن صفحه هنگام ضبط ویدیوهای طولانی، تعویض خودکار لنز، تنظیمات تایمر کارآمدتر و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای دانلود آخرین نسخه برنامه از فروشگاه گلکسی می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید. به یاد داشته باشید، برای استفاده از دستیار دوربین به یک Galaxy سازگار با One UI 5.1 نیاز دارید.

دستیار دوربین را  میتوانید از قسمت آپلودسنتر هشت پیک دانلود کنید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JtF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *