حکم قاضی فدرال که ایموجی ها به عنوان مشاوره مالی به حساب می آیند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فقط برای اثبات اینکه در یک جدول زمانی جالب زندگی می کنیم، یک قاضی فدرال حکم داده است که استفاده از ایموجی های خاص در هنگام توییت کردن به طور خاص به کاربران نشان می دهد که باید انتظار بازگشت مالی سرمایه گذاری خود را داشته باشند.


این یک حکم افراطی است که ممکن است روی رمزارز توییتر تأثیر بگذارد، جایی که شما به طور مرتب توییت‌هایی را می‌بینید که با ایموجی‌های نشانگر سود تزئین شده‌اند، مانند Rocket، نمودار با روند صعودی و کیف پول برای جلب توجه سرمایه‌گذاران احتمالی.

اما چگونه ایموجی‌ها می‌توانند به عنوان توصیه‌های مالی به حساب بیایند، و چگونه می‌توان آن را کنترل کرد؟


حکم قاضی فدرال که ایموجی ها به عنوان مشاوره مالی به حساب می آیند

ویکتور ماررو، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک، حکم داد که توییت های حاوی ایموجی هایی مانند Rocket، نمودار با روند صعودی و کیف پول به معنای “بازده مالی سرمایه گذاری” است.

سند کامل حکم دادگاه جزئیات استدلال‌های مالک و توسعه‌دهنده Dapper Labs NBA Top Shot Moments را علیه ادعاهایی مبنی بر اینکه توییت‌هایی که پلتفرم NFT آن را تبلیغ می‌کنند، قوانین اوراق بهادار ایالات متحده را نقض می‌کنند و اینکه NFT‌های آن اوراق بهادار هستند، ارائه می‌کند.

اما در حالی که Dapper Labs ادعا می‌کند که «توئیت‌های تبلیغاتی صرفاً حقایق دقیقی را در مورد فروش‌های اخیر ارائه می‌دهند و به هیچ سود یا ضرری اشاره نمی‌کنند»، قاضی موضوع را متفاوت دید.

آیا ایموجی ها واقعاً می توانند مشاوره مالی باشند؟

واکنش دنیای کریپتو غیرقابل باور بوده است. لیزا براگانکا، رئیس سابق شعبه SEC در توییتی درباره این حکم، تأیید کرد که برای کسانی که آن را نادیده می گیرند، “عواقب قانونی” خواهد داشت.

اما مفهوم گسترده تر این است که این حکم می تواند هر چیزی را که از ایموجی استفاده می کند به نوعی امنیت تبدیل کند. اگر هر زمان با یک نشانگر سود یا کشتی موشکی در کنار پروژه ای که فکر می کنید خوب است توییت کنید، ممکن است مسئول باشید.

همچنین این سوال پیش می آید که این حکم دقیقا چه کسی و چگونه اعمال خواهد شد. آیا این امر در مورد یک فرد تصادفی که مشتاق پروژه NFT است که به اصطلاح «اموجی‌های سود» را اسپم می‌کند، اعمال می‌شود یا فقط برای مشاغل، سازمان‌ها، شرکت‌های رمزنگاری، سرمایه‌گذاران دارای مجوز و مشاوران مالی اعمال می‌شود؟ این حکم روش دیگری است که SEC و دولت در تلاش برای تنظیم ارزهای دیجیتال هستند.

طولی نمی کشد که کریپتو توییتر ایموجی های مختلف را بپذیرد

وقتی یک حکم به ظاهر فوق‌العاده مانند این صادر می‌شود، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا مردم راه‌حلی پیدا کنند. با این حال، در حال حاضر، زمان آن رسیده است که استفاده از شکلک‌های Rocket، Chart with Upward Trend و Money Bag را هنگام توییت کردن در مورد رمزارز کاهش دهید، زیرا ممکن است به طور تصادفی امنیت ایجاد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MWhvkD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *