بلندگوهای بی سیم سامسونگ دیگر بوت لوپ نمی شوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بلندگوهای بی سیم دیگر بوت لوپ نمی شوند
همراه ما باشید

چندی پیش، افرادی که از بلندگوهای WAM سری “R” سامسونگ استفاده می کردند، با یک مشکل آزاردهنده مواجه شدند. آنها در حال حلقه زدن بودند، و واقعاً راهی برای متوقف کردن آن وجود نداشت. با این حال، به گفته SamMobile، سامسونگ مشکل حلقه بوت را در بلندگوهای خود حل کرده است.

ما مطمئن نیستیم که مشکل بلندگوها چه بود. با این حال، دستگاه هایی مانند R1، R Lite، R3 و R6 این مشکل را تجربه کردند. در حالی که این موضوع یک معما بود، یک راه حل وجود داشت. اگر کاربران از اینترنت بلندگوها را جدا کنند، همچنان می‌توانند از آن استفاده کنند. در حالی که این امر به آنها اسپیکرهایشان را پس داد، غیرفعال کردن یک ویژگی اصلی آزاردهنده بود.

با این حال، سامسونگ مشکل حلقه بوت بلندگوهای خود را برطرف کرد

این موضوع توجه سامسونگ را به خود جلب کرد و این شرکت توانست آن را اصلاح کند. سامسونگ به کاربران خود گفت که اسپیکرها اکنون دوباره کار می کنند. این شرکت کاربران خود را تشویق کرد تا دوباره به اینترنت متصل شوند. در حالی که این شرکت به جزئیات زیادی در مورد علت این مشکل نپرداخته است، اما گفته است که “با به روز رسانی سرور ارائه دهندگان محتوای شخص ثالث ما حل شده است.”

این خبر خوبی برای افرادی است که می خواهند با استفاده از بلندگوهای WAM از موسیقی خود لذت ببرند. اگر این مشکل را تجربه کردید، بهتر است آن را دوباره به اینترنت وصل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ در تبلیغات گلکسی اس 23 اولترا، خاطرات گلکسی نوت 7 را احیا می کند

سایر اخبار سامسونگ: در اینجا مشخصات فاش شده از گلکسی واچ 6 وجود دارد

اگر منتظر گلکسی واچ بعدی هستید، ما برخی از مشخصات فاش شده را برای شما داریم. این ساعت هوشمند قرار است در ماه جاری رونمایی شود. شایعات حاکی از آن است که گلکسی واچ 6 دارای باتری 300 میلی آمپر ساعتی در اندازه 40 میلی متر و باتری بزرگتر 425 میلی آمپر ساعتی در اندازه 44 میلی متری خواهد بود.

این ساعت می تواند از Exynos W930 SoC استفاده کند. این می تواند با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبان گیری شود. اطلاعات بسیار بیشتری در مورد این گوشی وجود دارد، بنابراین، اگر علاقه مند به مطالعه بیشتر هستید، می توانید داستان را در اینجا بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VfiMek
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *