آیا Acer Swift 3 بهترین خرید لپ تاپ Amazon Prime Day است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

ایسر سویفت 3 1

در حالی که برخی از انواع دستگاه ها تخفیف های زیادی را در فروش روز پرایم دیده اند، معاملات لپ تاپ نسبتاً متوسط ​​بوده است. اما چند جواهر واقعی وجود دارد، مانند این کاهش 33 درصدی قیمت در Acer Swift 3. با کاهش 260 دلاری تا نیمه شب، این لپ تاپ قدرتمند و جمع و جور بسیار ارزان تر از همیشه است.

لپ تاپ Acer Swift 3 با قیمت 539.99 دلار (260 دلار تخفیف)

این بالاترین کالیبراسیون لپ تاپ همه کاره است، با پردازنده عضلانی Ryzen 7 5700U Octa-Core، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD. به عبارت دیگر، نوع مشخصات اصلی که ممکن است انتظار داشته باشید چهار رقمی برای آن بپردازید. برای دریافت این قیمت عالی به یک اشتراک پرایم نیاز دارید، اما می توانید برای این منظور از نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه Prime استفاده کنید.

صفحه نمایش 14 اینچی IPS فول اچ دی ایسر سوئیفت 3 برای کار یا بازی توانایی بیشتری دارد. طراحی نازک و سبک آن، با اندازه 0.63 اینچ ضخامت و وزن 2.62 پوند، آن را فوق العاده راحت می کند که در حال حرکت باشید. پورت تاندربولت 4 و وای فای 6 اتصال پرسرعت را امکان پذیر می کنند و همچنین این لپ تاپ دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، خواننده اثر انگشت و وب کم با Windows Hello است. فارغ از اینکه دانشجو هستید یا حرفه ای، Acer Swift 3 موارد زیادی را مشخص می کند.

این قرارداد با بقیه فروش در نیمه شب امشب منقضی می شود، پس فرصت را از دست ندهید. از طریق دکمه زیر بیشتر بیاموزید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مزایای بازسازی ظروف تفلون نسبت به خرید آن

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/caA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *