سامسونگ در ماه جولای از گلکسی زد فولد 5 رونمایی خواهد کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

به طور رسمی تاریخ ورود برای رویداد Galaxy Unpacked 2023 خود را تأیید کرده است که در آن از Galaxy Z Fold 5، سلف Galaxy Z Fold 4 سال گذشته، رونمایی خواهد کرد.

این شرکت می گوید که Galaxy Unpacked در اواخر تابستان، به ویژه در ماه جولای برگزار می شود. این بیست و هفتمین رویداد گلکسی Unpacked خواهد بود و مانند بسیاری از آنها، ارائه نمایشی برای معرفی یکی از دستگاه های پرچمدار بعدی آن خواهد بود. در این مورد Galaxy Z Fold 5.

سامسونگ در ایمیلی به مطبوعات اعلام کرد که «نسل بعدی تاشو خود را رونمایی خواهد کرد». بنابراین می‌تواند چیزی بیش از Galaxy Z Fold 5 به نمایش بگذارد. بینندگان همچنین می‌توانند انتظار دیدن Galaxy Z Flip 5 آینده را داشته باشند. اگرچه این باید تعجب‌آور باشد. از آنجایی که سامسونگ هر سال در یک رویداد از نسخه های جدید این دو دستگاه تاشو رونمایی می کند.

البته سامسونگ فقط برای دو گوشی یک رویداد بزرگ برگزار نخواهد کرد. در حالی که این شرکت هنوز چیزی را تایید نکرده است، بدون شک دستگاه های دیگری نیز معرفی خواهند شد. به احتمال زیاد ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 6.

Galaxy Unpacked 2023 سامسونگ امسال در سئول برگزار خواهد شد

مشخصات سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 فاش شد

 

مکان جدید Galaxy Unpacked امسال در ماه آوریل شایعه شد. در اواخر هفته گذشته، لی یانگ هی، رئیس بازاریابی جهانی سامسونگ DX، اشاره کرد که سامسونگ کره جنوبی را برای این رویداد انتخاب خواهد کرد. با بیان اینکه دلیل این امر به این دلیل است که “کره معنی دار و مهم است.” اما حالا سامسونگ رسما با مطبوعات جهانی تایید کرده است که این رویداد در کره جنوبی برگزار خواهد شد. ضمن اینکه به یک پنجره زمانی کلی تر نیز اشاره می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوشی های Fan Edition سامسونگ می توانند با گلکسی S23 FE بازگردند

Galaxy Unpacked به طور رسمی در Samseong-dong، Gangnam برگزار می‌شود، که سامسونگ می‌گوید «فرصتی را به جهان ارائه می‌دهد تا ترکیبی جذاب از گذشته، حال و آینده را که سئول را تعریف می‌کند، تجربه کنند». اگرچه این رونمایی رسمی از جدیدترین دستگاه های سامسونگ خواهد بود، اما قبلاً رندرهای لو رفته از این تلفن ها منتشر شده است. با این حال، چیزهای زیادی در مورد این دو گوشی جدید نامشخص است. اما طولی نمی کشد که مصرف کنندگان بیشتر یاد بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Fye
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *