اکنون Galaxy Next را رزرو کنید و 50 دلار تخفیف دریافت کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی اکنون Galaxy Next را رزرو کنید و 50 دلار تخفیف دریافت کنید!
همراه ما باشید

Unpacked سامسونگ قرار است در 26 جولای به صورت زنده از سئول کره برگزار شود. و شما می دانید که چه معناست. Samsung Galaxy Reserve بازگشته است. یک بار دیگر، می‌توانید گلکسی بعدی را حتی قبل از معرفی آن رزرو کنید و 50 دلار از خرید خود تخفیف بگیرید.

طبق معمول، این یک پیشنهاد بدون تعهد از طرف سامسونگ است، بنابراین می‌توانید نام و ایمیل خود را برای رزرو دستگاه (های) خود وارد کنید. هیچ تعهدی برای خرید وجود ندارد و سامسونگ حتی درخواست کارت اعتباری نمی کند. اگر یکی از دستگاه(های) جدید را بخرید، 50 دلار تخفیف دریافت خواهید کرد. به همین سادگی است.

می توانید دستگاه(های) Samsung Galaxy خود را از اینجا رزرو کنید. این تا 26 جولای، زمانی که Unpacked قرار است برگزار شود، در دسترس است.

از Unpacked چه انتظاری باید داشت

برای اولین بار، Unpacked در کره برگزار می شود. به طور معمول، سامسونگ رویدادهای Unpacked را در ایالات متحده یا اروپا برگزار می کند. و گاهی هر دو. بنابراین این اولین بار است، و قرار است یک رویداد فشرده باشد. ما انتظار داریم گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، سری گلکسی تب اس 9، سری گلکسی واچ 6 و احتمالاً یک جفت گلکسی بادز جدید همگی در این رویداد معرفی شوند. بنابراین قرار است که بسیار بزرگ باشد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی را برای این دستگاه‌ها مشاهده کرده‌ایم، و گلکسی Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 به نظر می‌رسد که بسیار شبیه به گوشی‌های سال گذشته هستند. شاید پس از اینکه گوگل پیکسل فولد با بررسی های تحسین برانگیز مواجه شد، سامسونگ تغییراتی را برای مدل های سال آینده اعمال کند. اما این سال ها در حال حاضر سنگ تمام گذاشته و برای چند ماه است.

از آنجایی که Unpacked در کره در حال برگزاری است، می توانید انتظار داشته باشید که این رویداد در اوایل صبح روز 26 جولای در اینجا در ایالات متحده برگزار شود. به هر حال، 13 ساعت اختلاف زمانی بین ساحل شرقی و کره وجود دارد. این 16 ساعت برای ساحل غربی است.

Samsung Galaxy Reserve

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wYfeID
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *