قبض T-Mobile خود را در فروشگاه پرداخت کنید؟ این برای شما هزینه خواهد داشت.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

لوگوی تی موبایل

کریس کارلون / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • از این هفته، پرداخت قبض T-Mobile خود در فروشگاه فیزیکی برای شما هزینه خواهد داشت.
  • T-Mobile هر بار 5 دلار از شما شارژ می کند.
  • می‌توانید با پرداخت آنلاین، در برنامه T-Mobile یا تنظیم پرداخت خودکار، از این هزینه اضافی 5 دلاری جلوگیری کنید.

باور کنید یا نه، افراد زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند صورتحساب‌های خود را شخصاً پرداخت کنند. خواه قبض اینترنت باشد، قبض آب و برق یا حتی اجاره، بسیاری از مردم دوست دارند به صورت فیزیکی به مکانی بروند و با پول نقد پرداخت کنند.

با این حال، برای افرادی که این کار را برای صورتحساب T-Mobile خود انجام می دهند، کمی بیدار می شوید (از طریق Droid-Life). از این هفته، T-Mobile اکنون از مشترکینی که برای پرداخت صورتحساب خود به فروشگاه‌های خرده‌فروشی مراجعه کنند، 5 دلار «هزینه پشتیبانی پرداخت» دریافت می‌کند.

T-Mobile رسما توضیح نداده است که چرا این تغییر را ایجاد می کند. این احتمالاً به فرآیندی مربوط می شود که زمان ارزشمند کارمندان فروش را که می توانند روی چیزهای دیگری متمرکز شوند – مانند ثبت نام افراد جدید برای خدمات، فروش تلفن یا کسب درآمد از T-Mobile، مرتبط است.

در یک موضوع Reddit، می توانید حساب های دست اولی را ببینید که چقدر این تغییر توسط مشتریان و کارکنان دریافت شده است. “امروز سه مشتری به خاطر این هزینه 5 دلاری از من سرزنش کردند” نمونه خوبی از پاسخ هایی است که می بینیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فروش تلویزیون OLED 55 اینچی سونی A80K با قیمت 1098 دلار در آمازون

در حال حاضر هیچ راهی برای جلوگیری از این هزینه وجود ندارد و همچنان صورتحساب T-Mobile خود را در فروشگاه پرداخت می کنید. درعوض، باید از طریق T-Mobile.com، از طریق برنامه T-Mobile از طریق وب پرداخت کنید یا پرداخت خودکار را تنظیم کنید. هر یک از این گزینه ها رایگان خواهد بود. بدیهی است که شما نمی توانید از پول نقد برای هیچ یک از این موارد استفاده کنید. اگر این غیرقابل مذاکره است، پس باید برنامه ریزی کنید که صورتحساب شما در آینده هر ماه 5 دلار بیشتر شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lkGMYM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *