هیچ چیز درز ورق قیمت و مشخصات Phone 2 برای از بین بردن معما نیست –

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Nothing Phone 2 در رنگ های سفید و خاکستری تیره

TL; DR

  • یک افشاگر قابل اعتماد قیمت احتمالی Nothing Phone 2 را فاش کرده است.
  • گوشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ممکن است حدود 520 دلار قیمت داشته باشد.
  • مشخصات بیشتر دستگاه از جمله جزئیات شارژ و به روز رسانی نرم افزار نیز فاش شده است.

افشاگر مورد اعتماد یوگش برار شکاف‌های موجود در اطلاعات موجود در مورد Nothing Phone 2 را برطرف کرده است. کارشناس اطلاعات در برگه مشخصات کامل، که بسیاری از آنها قبلاً به لطف منابع قابل اعتماد دیگر به بیرون درز کرده بودند، اطلاعات کاملی را منتشر کرده است. با این حال، Brar قیمت هندی Nothing Phone 2 را نیز منتشر کرده است که به ما این حس را می دهد که در ایالات متحده چه انتظاری داریم.

طبق اطلاعات ارائه شده، Nothing Phone 2 در هند حدود 42000 روپیه تا 43000 روپیه قیمت خواهد داشت. اگر به طور مستقیم تبدیل شود، حدود 520 دلار است. قیمت به طور قابل توجهی گرانتر از Phone 1 است که در هند با قیمت 32999 روپیه (~399 دلار) برای مدل پایه عرضه شد. با این حال، این جهش بزرگی نیست که قبلاً توسط Dealabs فرانسوی گزارش شده بود، که ادعا می کرد مدل پایه 256 گیگابایتی Nothing Phone 2 ظاهراً از 729 یورو (~ 802 دلار) شروع می شود و نوع 512 گیگابایتی آن به 849 یورو می رسد. ~ 934 دلار). یک گوشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با قیمت کمتر از 600 دلار در صورتی که اطلاعات Brar دقیق باشد، به خصوص با تمام طراحی های ترکیبی، می تواند نقطه خوبی برای مشتریان باشد.

هیچ چیز درز قیمت مشخصات Phone 2 وجود ندارد

مشاور همچنین برخی از مشخصات ناشناخته قبلی و اطلاعات به‌روزرسانی نرم‌افزار Nothing Phone 2 را فاش کرده است. او ادعا می‌کند که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ 120Hz، Nothing OS 2.0 با سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال وصله‌های امنیتی خواهد بود. شارژ بی سیم 33 وات و 15 وات بی سیم، رتبه IP و حسگر اثر انگشت نوری.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KuUwTQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *