خرید دستکش گیلان از ایرکام

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

یکی از ضروری‌ترین لوازم ایمنی که کارگران فعال در صنایع مختلف مانند جوشکاری، نجاری، برشکاری، تراشکاری و غیره برای جلوگیری از تماس با مواد شیمیایی مضر و وارد شدن آسیب به دست‌ها توسط اشیا تیز و برنده‌ استفاده می‌کنند، دستکش کار یا دستکش ایمنی نام دارد. در بین تولیدکنندگان دستکش‌های صنعتی و خانگی، نام دستکش گیلان همواره می‌درخشد؛ زیرا این شرکت با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، انواع مختلف دستکش را تولید و با مناسب‌ترین قیمت به صورت جزئی و عمده توسط نمایندگی‌های این شرکت یعنی فروشگاه‌های معتبری مانند فروشگاه ابزارآلات صنعتی ایرکام در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع، ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای ، نکات مهم در زمان خرید دستکش کار گیلان و نحوه محاسبه قیمت دستکش گیلان در ایرکام، تا پایان این مقاله با ما همراه‌ باشید.

 

خرید دستکش گیلان از ایرکام

 

آشنایی با تاریخچه شرکت دستکش گیلان

شرکت دستکش گیلان یکی از اولین، سرآمدترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های ایرانی است که در زمینه تولید و فروش انواع مختلف دستکش صنعتی و خانگی مانند دستکش لاتکس، دستکش نیتریل، دستکش کار گیل دس، دستکش ضدبرش و غیره‌ فعال است و فعالیت رسمی خود را از سال 1353 با همکاری شرکتی انگلیسی به نام LRC در شهر رشت آغاز کرده‌است. تمام دستکش‌های تولید شده توسط این شرکت، کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و به کشورهای همسایه و اروپایی نیز صادر می‌شوند. همه محصولات شرکت دستکش گیلان دارای گواهینامه‌ استاندارد ایران هستند؛ زیرا با استفاده از تکنولوژی‌های برتر دنیا و مدرن‌ترین دستگاه‌های اتوماتیک، توسط نیروهای متخصص، ماهر و زبده تولید شده‌اند و این شرکت برای کنترل کیفی دستکش‌های تولید شده، از پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی استفاده می‌کند. دستکش گیلان یازده سال به صورت پی در پی رتبه برترین شرکت صادرکننده ایران را کسب کرده‌است. این شرکت برای فروش دستکش‌‌های خود، در شهرهای مختلف ایران نمایندگی دارد و مشتریان برای خرید دستکش ایمنی گیلان می‌توانند به نزدیک‌ترین نمایندگی محل زندگی خود مراجعه کنند یا محصول مورد نظر خود را از طریق سایت رسمی تولیدی گیلان یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نمایندگی مانند ایرکام خریداری کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تلفن ارزان قیمت جدید در مقابل تلفن پرچمدار قدیمی: کدام را باید بخرید ?

استفاده از دستکش کار گیلان در صنایع مختلف چه مزایایی دارد؟

دستکش کار گیلان که به آن دستکش ایمنی گیلان هم می‌گویند، یکی از ضروری‌ترین لوازم ایمنی و تجهیزات حرفه‌ای است که با استفاده از متریال‌هایی مانند لاستیک، پارچه، لاتکس، پشم، چرم و فلز ساخته می‌شود و در اکثر صنایع برای جلوگیری از خطراتی مانند برق‌‌گرفتگی، ساییدگی، اصطکاک، تماس اسیدها و مواد شیمیایی، اجسام تیز و برنده و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمترین مزیتی که می‌توان برای انواع مختلف دستکش کار گیلان نام برد، این است که‌ استفاده درست از این نوع دستکش در محیط کار، می‌تواند به میزان 70 درصد مانع از آسیب‌های احتمالی شود. مقاومت بالا در مقابل ضربه، انعطاف‌پذیر بودن، سبکی و خوش دستی، مقاومت بالا در برابر آسیب اجسام تیز و برنده، ضدآب بودن، مقاومت در برابر تنش‌های فیزیکی، عدم ایجاد مانع برای راحت کار کردن، مقاومت در برابر سرما و گرما، محافظت از دست‌ها، به حداقل رساندن ارتعاشات ناشی از کار کردن با لوازم مکانیکی، عدم ایجاد حساسیت در پوست دست، پوشیدن راحت،‌ مناسب بودن قیمت دستکش گیلان،‌ دوام و ماندگاری بالا، جلوگیری از تعریق دست‌ها به دلیل تهویه هوا و محافظت از دست صنعتکارها و کارگرها در برابر مواد رادیو اکتیو و شیمیایی از مزایای دیگر دستکش کار گیلان محسوب می‌شوند‌.

خرید دستکش گیلان از ایرکام

 

هر یک از انواع مختلف دستکش ایمنی گیلان چه ویژگی‌هایی دارند؟‌

انواع مختلف دستکش ایمنی گیلان عبارتند از:

دستکش ضدبرش گیلان

بسیاری از صنعتگران و کارگرانی که در صنایع مختلفی مانند تراشکاری، سنگ تراشی، نجاری و غیره حضور دارند، در زمان کار و فعالیت با ابزار آلات برشی و دیگر ماشین‌ آلات، از دستکش ضد برش گیلان استفاده می‌کنند. این نوع دستکش ایمنی، به عنوان یکی از انواع پرفروش دستکش گیلان، سه سری مختلف دارد. در سری اول و دوم جنس کفی لاتکس و جنس پارچه پلی استر است و مقاومت بالایی در برابر برش و ساییده شدن دارند. در سری سوم جنس کفی لاتکس و جنس پارچه نخی است. دستکش‌های ضد برش گیلان سری سوم به دلیل جنس نخی رویه دستکش دارای تنفس‌پذیری مناسبی هستند و مقاومت بالایی در مقابل لغزش دارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مزایای بازسازی ظروف تفلون نسبت به خرید آن

دستکش ایمنی گیل دس

یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت دستکش گیلان که با استفاده از لاتکس و با بهره‌گیری از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شود و در مقابل اجسام تیز و برنده از مقاومت بالایی برخوردار است، دستکش گیل دس نام دارد. جنس آستر دستکش گیل دس از پنبه‌ است و باعث افزایش راحتی این محصول در زمان کار کردن می‌شود.

دستکش نیتریل گیلان

یکی دیگر از انواع دستکش‌های ایمنی گیلان که در گلخانه‌ها، پنجرگیری‌ها، پالایشگاه‌ها، صنایع غذایی، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده بالایی دارد، دستکش نیتریل گیلان است. وزن این نوع دستکش بسیار پایین است؛ زیرا با استفاده از پارچه و مواد پلیمری به نام نیتریل تولید می‌شود‌.

دستکش کف مواد گیلان

بسیاری از کارگران و صنعتگران در زمان مونتاژکردن قطعات صنعتی و کار با مواد صیقلی، تیز و برنده، از دستکش کف مواد گیلان برای افزایش ایمنی استفاده می‌کنند. در تولید این دستکش نیز از نیتریل استفاده شده‌است و ضخامت و مقاومت بالایی دارد. بافت کشسانی دستکش کف مواد گیلان، باعث می‌شود که کاملا به دست افراد بچسبد و در حین کار از دستان آن‌ها خارج نشود.

 

خرید دستکش گیلان از ایرکام

 

در زمان خرید د به چه نکاتی باید توجه کرد؟‌

در زمان خرید انواع مختلف دستکش گیلان، باید به نکاتی مانند کاربرد، مواد سازنده، راحت بودن، بالابودن ایمنی و طراحی دستکش توجه ویژه داشته‌باشید. قیمت دستکش گیلان با نظر به کارایی این محصول، صرفه اقتصادی زیادی دارد و همواره نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی این محصول ارزان‌تر است؛ اما از نظر کیفیت، مقاومت و استحکام چیزی کم از محصولات خارجی ندارد. به همین دلیل در بین صنعتگران و کارگران ایرانی و خارجی، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. شرکت دستکش گیلان شرایطی را فراهم کرده‌است که مشتریان به صورت جزئی و عمده امکان خرید محصولات متنوع این شرکت را داشته‌باشند. قیمت عمده دستکش گیلان در نمایندگی‌های معتبر این شرکت، از جمله فروشگاه ابزار آلات صنعتی ایرکام، هیچ فرقی با قیمت کارخانه ندارد. به طور کلی همه محصولات ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی ایرکام، شامل دستکش کار گیلان، صفحه برش اوسیس ، رنگ سوله، چسب آکفیکسو… هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی با قیمت کارخانه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uJl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *