از شایعه تا واقعیت موفقیت در کنکور ریاضی 1403 با 245 هزار تومن!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

موفقیت در کنکور ریاضی 1403

یک آمار تکان دهنده در سال 1400 منتشر شد که نشان می‌داد 60 درصد رتبه‌های برتر در تهران تحصیل کرده بودند و 40 درصد دیگر استان‌ها هم دانش‌آموزان مدارس خاص بوده‌اند. اگر کمی به این آمار دقت کنیم یک سوال در ذهنمان ایجاد می‌شود «آیا موفقیت در کنکور با ثروتمند بودن رابطه‌ی مستقیم دارد؟»

ویدیوهای آموزشی کنکور ریاضی 1403

این روزها فناوری‌های نوین و ابزارهای آموزشی پیشرفته، حلال بسیاری از مشکلات آموزشی است. از این رو مدرسه مجازی آی نو توانسته است با استفاده از امکانات آموزشی گسترده به دانش‌آموزان و داوطلبین کنکور ریاضی کمک کند تا با صرف هزینه‌ی کم به صورت آنلاین و در هر زمانی از شبانه‌روز به منابع درسی مورد نیاز خود، دسترسی داشته باشند.

آموزش رایگان دروس پایه

شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان، ویدیوهای آموزشی پنجم تا دوازدهم مدرسه مجازی ‌آی نو را به منظور فراگیری مفاهیم پایه‌ای‌ تماشا کنید. بهره بردن از ویدیوهای رایگان مدرسه‌ی مجازی آی نو در هر ساعت از شبانه روز امکان‌پذیر است.

در این ویدیوها اساتید حرفه‌ای با شما همراه می‌شوند تا بتوانید مفاهیم پایه‌ای را دوباره بیاموزید و در صورت بروز مشکل به رفع آن‌ها بپردازید.

ویدیوهای نکته و تست کنکور ریاضی

پس از بررسی ویدیوهای رایگان دروس پایه آی نو می‌توانید برای تکمیل مطالعات، یافتن تبحر در تست زنی و آمادگی هر چه بیشتر برای کنکور ریاضی، اقدام به خرید اشتراک نمایید. به این ترتیب با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم (245 هزار تومان) به صورت ماهانه، می‌توانید از تمام منابع و ویدیوهای آموزشی کنکور ریاضی استفاده کنید.

دقت کنید که دلیل ارزانی این اشتراک، عدم کیفیت این ویدیوهای آموزشی نیست! در واقع هدف مدرسه مجازی آی نو، برقراری عدالت آموزشی است. آی نو بر این عقیده است که همه‌ی فرزندان ایران باید از بهترین امکانات آموزشی برای پیشرفت استفاده نمایند و باید بتوانند به منابع آموزشی معتبر دسترسی داشته باشند.

 

کنکور ریاضی 1403

ویژگی های ویدیوهای نکته و تست کنکور ریاضی

آی نو، مدرسه‌ای اینترنتی با تمام امکانات درجه‌ی یک آموزشی است. مدرسان ویدیوهای نکته و تست کنکور ریاضی مدرسه مجازی آی نو از دبیران حرفه‌ای و از مولفین کتاب‌های درسی و طراحان سوالات امتحانات نهایی و کنکور ریاضی می‌باشند.

با استفاده از ویدیوهای حل تمرین امتحانات نهایی رشته ریاضی و بسته آموزشی کنکور ریاضی 1403 ویژه‌ی کنکور، دانش‌آموزان می‌توانند به همراه این اساتید برجسته و البته تلاش خود، رویداد مهم و سرنوشت ساز کنکور ریاضی را با موفقیت پشت سر بگذرانند.

ویژگی‌های مهم ویدیوهای نکته و تست کنکور ریاضی آی نو به شرح زیر هستند:

  • کیفیت ضبط بسیار عالی
  • بدون محدودیت در تعداد دفعات پخش ویدیوها
  • بدون محدودیت زمانی
  • آموزش کامل و اصولی
  • پوشش کامل نکات طلایی مربوط به دروس کنکور

بسته کنکور ریاضی 1403

برای استفاده از پکیج ‌آموزشی کنکور ریاضی 1403 کافیست اشتراک مدرسه مجازی آی نو را با هزینه‌ای مقرون به صرفه خریداری نمایید. این ویدیوها شامل صفر تا صد نکات مهم کتاب‌های درسی، تست، حل تمرین و پاسخ به سوالات پرتکرار هستند. داوطبان کنکور و دانش‌‌آموزان پایه‌ دوازدهم ریاضی می‌توانند از این ویدیوهای جذاب به عنوان مجموعه‌ای کامل جهت فراگیری دروس، رفع اشکال و تسلط بر تست زنی بهره گیرند.

مدرسه مجازی آی نو، با ارائه‌ی ویدیوهای آموزشی نکته و تست کنکور ریاضی 1403 در کنار ویدیوهای درسی کاملا رایگان، به منظور آموزش آسان و جذاب، همواره در تلاش است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم فکر انتخاب منابع دیگر یا شرکت در کلاس‌های مختلف را از سر بیرون نمایید! به خودتان سخت نگیرید و به جای سخت‌گیری تا می‌توانید ویدیوهای آموزشی مدرسه مجازی آی نو را مرور کنید.

قبولی در کنکور ریاضی با ویدیوهای نکته و تست

بسیاری از دانش‌آموزان می‌توانند به کمک ابزارهای سمعی-بصری، دروس را آسان‌تر فرا بگیرند. استفاده از ویدیوهای نکته و تست می‌تواند در این راستا بسیار موثر واقع شود. از مزایای ویدیوهای آموزشی نکته و تست مدرسه مجازی آی نو عبارتند از:

  • قطع پیشروی آموزش در هر زمانی
  • امکان نت برداری از نکات طلایی دروس
  • ایجاد نظم حداکثری در برنامه‌ی مطالعاتی
  • غلبه بر حواس پرتی
  • امکان مرور بدون محدودیت
  • امکان دسترسی در تمامی ساعت شبانه‌روز
  • امکات مشاهده ویدیوهای آموزشی در هر مکانی
  • بدون نیاز به تجهیزات خاصی (فقط دسترسی به اینترنت و دارا بودن تلفن همراه هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ لازم است)

برای اطمینان از کیفیت ویدیوهای آموزشی کنکور ریاضی 1403 مدرسه مجازی آی نو می‌توانید قبل از خرید اشتراک، ویدیوهای آموزشی رایگان ارائه شده را مورد بررسی قرار دهید.

در انتها تاکید می‌نماییم که اگر کسی عزم خود را جزم کند، با تماشا‌ی ویدیوهای نکته و تست کنکور ریاضی آی نو و برنامه‌ریزی اصولی می‌تواند با دست خالی و با صرف هزینه‌ی بسیار کم هم در کنکور ریاضی موفق شود. در واقع با استفاده از ویدیوها و پکیج آموزشی کنکور ریاضی مدرسه آی نو، برای همیشه با منابع کمک درسی گران و کلاس‌های پر هزینه‌ی کنکور خداحافظی خواهید کرد!

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CKWRDu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *