آیا همه طرح ها از آن پشتیبانی می کنند و چگونه کار می کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

تماس Wi-Fi یک ویژگی تقریبا ضروری برای کسانی است که در مناطق (یا ساختمان‌های بزرگ) با دریافت تلفن همراه ضعیف زندگی می‌کنند، اما هر شرکت مخابراتی به طور کامل از آن پشتیبانی نمی‌کند. آیا نمی دانید که آیا چیزی به نام پشتیبانی از تماس وای فای Google Fi وجود دارد؟ پاسخ کوتاه بله است؛ همه طرح‌های Fi از تماس Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند.

تماس Wi-Fi در شبکه Google Fi همانطور که از نام آن انتظار دارید کار می کند: می توانید تماس یا پیامک ارسال کنید حتی اگر دریافت تلفن ضعیفی دارید، زیرا در عوض از اتصال Wi-Fi شما استفاده می کند. تقریباً همه دستگاه‌های iPhone و Android از تماس Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند، مگر اینکه به طرز غم انگیزی قدیمی باشد. آیا نمی دانید چگونه می توان تماس Wi-Fi را در Fi فعال کرد؟ این بسیار ساده است، همانطور که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد.

نحوه فعال کردن تماس Wi-Fi Google Fi در دستگاه های اندرویدی

برای کاربران Android، فقط چند مرحله ساده وجود دارد که باید برای فعال کردن تماس Wi-Fi Google Fi انجام دهید:

  1. خود را راه اندازی کنید طراح برنامه و باز کن Google Fi برنامه
  2. در برنامه حساب بخش، شما می خواهید به پایین بروید تا زمانی که پیدا کنید تماس از طریق Wi-Fi. روی آن ضربه بزنید.
  3. شما یک صفحه نمایش دیگر با یک ضامن دریافت خواهید کرد. کلید ضامن را بزنید تا روشن شود تماس از طریق Wi-Fi. خودشه!

استفاده از آیفون؟ باید تماس Wi-Fi را از تنظیمات سیستم عامل روشن کنید. برای یافتن مراحل دقیق نحوه فعال کردن و استفاده از تماس Wi-Fi در آیفون، روی پیوند آینده کلیک کنید.

آیا تماس وای فای Google Fi کار نمی کند؟

اگر تماس Wi-Fi Google Fi به درستی برای شما کار نمی کند؟ نترسید، مراحلی وجود دارد که می توانید برای عیب یابی وضعیت انجام دهید. در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است چیزها کار نکنند:

  • تلفن شما به درستی به Wi-Fi متصل نیست. اتصال خود را تأیید کنید، و همچنین بررسی کنید که تماس Wi-Fi واقعاً در برنامه Google Fi فعال باشد.
  • آیا این خط جدید است؟ اگر به تازگی Fi را دریافت کرده اید و در وسط انتقال شماره هستید، تماس Wi-Fi تا زمانی که انتقال به طور کامل تمام نشود کار نخواهد کرد.
  • حالت هواپیما ممکن است به طور تصادفی روشن شود. برای رفع این مشکل، فقط آن را خاموش کنید. ساده.
  • شما از نرم افزار قدیمی استفاده می کنید. به روز رسانی ها را بررسی کنید و در صورت یافتن آنها را اعمال کنید.
  • ابتدا تلفن شما از تماس Wi-Fi پشتیبانی نمی کند. تنظیمات گوشی خود را برای گزینه Wi-Fi جستجو کنید. اگر هیچ چیزی ظاهر نشد، احتمالاً گوشی برای پشتیبانی از این ویژگی طراحی نشده است. برای آیفون، به تنظیمات > عمومی > دربارهو در صورت وجود، باید تماس Wi-Fi را به عنوان یک گزینه ببینید.

اگر تلفن شما سازگار نیست، برای روشن کردن تماس Wi-Fi به یک گوشی جدید نیاز دارید. حتماً راهنمای ما را در مورد بهترین تلفن های اندرویدی و همچنین بهترین تلفن های ارزان قیمتی که می توانید خریداری کنید، بررسی کنید. اگر هیچ یک از مراحل بالا کمک نکرد و مشکل سازگاری نیست، باید با پشتیبانی مشتری Google Fi Wireless تماس بگیرید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MyqjLB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *