آمازون با راه‌اندازی آی او اس، پشتیبانی Thread و موارد دیگر، پیشرفت‌های بزرگی ایجاد می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 


تنظیمات Matter را برای دستگاه‌های آی او اس اضافه می‌کند

آمازون اکو
اعتبار تصویر: آمازون

در اواخر سال 2022، آمازون برای اولین بار پشتیبانی از Matter را به 17 دستگاه Echo اضافه کرد و به کاربران ی برنامه الکسا اجازه داد دستگاه های Matter را به خانه خود اضافه کنند.

اکنون، همانطور که در یک پست وبلاگ آمازون اعلام شده است، کاربران آی او اس می توانند دستگاه های Matter خود را با برنامه الکسا راه اندازی کنند. و نسل دوم دستگاه‌های اکو، اکو پلاس و اکو دات به‌عنوان کنترل‌کننده‌های ماده به‌روزرسانی می‌شوند. بیش از 100 میلیون دستگاه اکو در 20 مدل اکنون می توانند به عنوان کنترل کننده ماده استفاده شوند.

همچنین یک مزیت بزرگ اضافی برای هر کسی که نسل چهارم اکو را دارد وجود دارد. این بلندگوی هوشمند اکنون می تواند به عنوان روتر مرزی Thread استفاده شود. Thread که بخشی از پروتکل Matter است، یک گزینه ارتباطی کم مصرف است که خود ترمیم می شود و تعدادی ویژگی عالی دیگر را در مقایسه با بلوتوث ارائه می دهد.

Matter توسط نام‌های بزرگ فناوری از جمله اپل، سامسونگ، گوگل، آمازون و دیگران توسعه یافته است. این اجازه می دهد تا هر دستگاه خانه هوشمند Matter با یک کنترلر سازگار کنترل شود. این نوید می دهد که استفاده از فناوری خانه هوشمند را آسان تر کند.

راه اندازی بدون سرخوردگی اضافه کردن یک دستگاه مهم را آسان می کند

آیفون انرژی ایو
اعتبار تصویر: آمازون

آمازون همچنین یک گزینه منحصر به فرد راه اندازی بدون سرخوردگی برای دستگاه های Matter رونمایی کرد.

هنگام خرید دستگاه در آمازون، انتخاب می‌کنید که «راه‌اندازی بدون ناامیدی» را انتخاب کنید. با این ویژگی، دستگاه خریداری شده بلافاصله پس از روشن شدن به شبکه شما متصل می شود و آماده استفاده می شود.

Eve اولین شرکتی است که این ویژگی را برای دستگاه های خود ارائه می کند. از اواخر ماه مه 2023، Eve Energy، Eve Motion و Even Door & Window این ویژگی را ارائه خواهند کرد.

تعدادی دیگر از تولیدکنندگان دستگاه‌های خانه هوشمند، از جمله Aqara، Cync، Leedarson، Nanoleaf، TP-Link، Sengled و Yeelight در حال برنامه‌ریزی برای ارائه گزینه نصب مشابه برای دستگاه‌ها هستند.

ادامه امید به ماده در خانه هوشمند

آمازون تا حد زیادی بزرگترین اکوسیستم خانه هوشمند موجود است. و با گسترش مداوم ویژگی‌های Matter، حرکت آهسته و پیوسته به سمت آینده همچنان برای کاربران خانه‌های هوشمند روشن به نظر می‌رسد.

5/5 - (1 امتیاز)
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یک Roku Express فقط با 19 دلار در این فروش پرایم روز آمازون بگیرید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PuS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *