سامسونگ برای روز پدر 250 دلار از مانیتور هوشمند M8 خود تخفیف می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی برای روز پدر 250 دلار از مانیتور هوشمند M8 خود تخفیف می دهد
همراه ما باشید

آمازون مانیتور هوشمند سامسونگ M8 را تخفیف می دهد. این مانیتور شبیه iMac آنهاست که چند سال پیش منتشر کردند. در حال حاضر با قیمت 399 دلار به فروش می رسد که 250 دلار از قیمت معمولی شما صرفه جویی می کند. ساخت این یک معامله واقعا عالی.

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 – آمازون

چرا باید مانیتور هوشمند سامسونگ M8 بخرید؟

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 یک مانیتور همه کاره است که می تواند برای اهداف مختلفی از جمله کار، سرگرمی و یادگیری استفاده شود. دارای طراحی شیک، پردازنده قدرتمند و طیف گسترده ای از گزینه های اتصال است.

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 دارای طراحی باریک و مینیمالیستی است که در هر خانه یا اداره ای عالی به نظر می رسد. ضخامت آن فقط 11.4 میلی متر و وزن آن تنها 5.9 کیلوگرم است که حمل و نقل و نگهداری آن را آسان می کند.

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 از ​​یک پردازنده قدرتمند 4 هسته ای پشتیبانی می کند که می تواند حتی سخت ترین کارها را انجام دهد. همچنین دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است، بنابراین می توانید به راحتی چند کار را انجام دهید.

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 دارای طیف گسترده ای از گزینه های اتصال از جمله HDMI، USB و بلوتوث است. این بدان معنی است که می توانید آن را به دستگاه های مختلفی از جمله لپ تاپ، تلفن هوشمند و تبلت متصل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قرارداد Prime Day تبلت سامسونگ تقریباً 50٪ تخفیف برای شما به ارمغان می آورد

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 همچنین دارای تعدادی ویژگی تلویزیون هوشمند است، از جمله دسترسی به برنامه های پخش جریانی مانند Netflix، Hulu، و Amazon Prime Video. این بدان معنی است که می توانید از آن برای تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود بدون نیاز به اتصال آن به دستگاه پخش جداگانه استفاده کنید.

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 دارای بلندگوهای داخلی است، بنابراین برای لذت بردن از محتوای مورد علاقه خود نیازی به اتصال بلندگوهای خارجی ندارید. بلندگوها نیز توسط AKG تنظیم می شوند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که کیفیت صدای عالی را دریافت خواهید کرد.

به طور کلی، مانیتور هوشمند سامسونگ M8 یک مانیتور همه کاره و قدرتمند است که برای مصارف مختلف مناسب است. اگر به دنبال مانیتوری هستید که بتواند همه این کارها را انجام دهد، مانیتور هوشمند سامسونگ M8 یک گزینه عالی است.

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 – آمازون

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YHtVzD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *