تا 33 درصد در خرید یک لپ تاپ جدید برای Prime Day صرفه جویی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمازون یک لپ‌تاپ برای روز پرایم دارد که در آن می‌توانید صدها لپ‌تاپ از برندهای برتر مانند ASUS، Dell، Samsung، Lenovo و غیره را صرفه‌جویی کنید. در حالی که تخفیف‌ها از لپ‌تاپی به لپ‌تاپ دیگر متفاوت است، تعداد کمی از آنها وجود دارد که قیمت‌ها بسیار کاهش یافته است.

به عنوان مثال، Acer Swift 3 تا زمانی که Prime Day هنوز ادامه دارد، 33 درصد تخفیف دارد. با این تخفیف، لپ تاپ از قیمت اصلی 799.99 دلار به 539.99 دلار کاهش می یابد. این یک لپ تاپ 14 اینچی است بنابراین بسیار قابل حمل است و با ویندوز 11 عرضه می شود. همچنین دارای یک SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است که فضای مناسبی برای همه فایل های شما دارد. کسانی که به دنبال هزینه کمتر هستند، گزینه های زیادی نیز دارند.

لپ‌تاپ‌های ایسوس، سامسونگ، دل، و سایر لپ‌تاپ‌ها

مانند لپ تاپ VivoBook 15 از ایسوس با قیمت 279.99 دلار در روز پرایم. معمولاً 379.99 دلار است، بنابراین 100 دلار صرفه جویی می کنید. با این قیمت، لپ‌تاپ‌ای با تعداد زیادی مشخصات قدرتمند تهیه نمی‌کنید. اما اگر به دنبال یک لپ تاپ با این قیمت هستید، احتمالاً نگرانی شما نیست. و در این صورت، این یک لپ تاپ مناسب برای پول است. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن Full HD، 128 گیگابایت SSD و 4 گیگابایت رم است.

اگر می‌خواهید بیشتر خرج کنید، ایسوس لپ‌تاپ دیگری را برای Prime Day به فروش می‌رساند که نزدیک به 500 دلار تخفیف دارد. ZenBook Pro 15 معمولاً 1499.99 دلار قیمت دارد و در حال حاضر به 1049.99 دلار کاهش یافته است. با این قیمت، یک لپ تاپ با پردازنده گرافیکی NVIDIA جی فورس RTX 3050 Ti، پردازنده AMD Ryzen 9 5900X، 16 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD تهیه می کنید. همچنین دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD OLED با قابلیت لمسی است. یکی از ویژگی های مورد علاقه ما با این لپ تاپ لولا ErgoLift است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا بهترین راه جذب فالوور خرید فالوور است؟

این قسمت پایین لپ تاپ را کمی از روی میز یا میز شما بلند می کند تا صفحه کلید را در زاویه ارگونومیک تری قرار دهد تا تایپ راحت تر باشد. Prime Day فقط تا امروز ادامه دارد، بنابراین اگر در بازار لپ‌تاپ جدید هستید، قبل از اینکه قیمت‌ها دوباره بالا برود، به معاملات نگاهی بیندازید.

لپ‌تاپ‌های ایسوس، سامسونگ، دل، و سایر لپ‌تاپ‌ها

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lWT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *