حداکثر قیمت OnePlus 10T به قیمت پایینی سقوط می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

نمایشگر oneplus 10t در دست در داخل خانه

رایان هاینز / Android Authority

این مدل از دستگاه دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم عضلانی است. زمانی که کمتر از یک سال پیش عرضه شد با قیمت 750 دلار فروخته می‌شد و قبلاً هرگز با قیمت کمتر از 550 دلار در دسترس نبوده است، که باعث می‌شود این قیمت ارزش نگاه کردن را داشته باشد.

OnePlus 10T (256GB)OnePlus 10T (256GB)

OnePlus 10T (256GB)

یک گوشی رده بالا با بودجه کم

OnePlus 10T قدرت زیادی در زیر کاپوت دارد و از شارژ 150 واتی پشتیبانی می کند که در حدود 20 دقیقه آن را از صفر به کامل می رساند. همچنین دارای صفحه نمایش عالی و عمر باتری تمام روز است.

این تلفن جمع و جور عملکرد توربوشارژ و ویژگی های ارزش محور را ترکیب می کند. این چیپست کوالکام با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، عملکرد بهتری از همتای پرو خود دارد و از شارژ 150 واتی برخوردار است و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی را تنها در 19 دقیقه شارژ می کند. صفحه نمایش 120 هرتزی رنگ های زنده و حالت تطبیقی ​​را ارائه می دهد. در حالی که طراحی آن فاقد برخی ویژگی‌های ممتاز است، اما ویژگی‌های ضروری مانند حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش و بازگشایی چهره را حفظ می‌کند. تنظیمات دوربین، اگرچه سطح بالایی نیست، اما نتایج مناسبی را به خصوص در حالت پرتره ارائه می دهد. Oxygen OS 12.1 تجربه ای روان و سرشار از ویژگی را تضمین می کند و با سه به روز رسانی اصلی و چهار سال وصله امنیتی، OnePlus 10T یک تجربه پرچمدار را ارائه می دهد.

ویجت بالا را بزنید تا معامله OnePlus 10T را تا زمانی که ادامه دارد بررسی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jxGeIH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *