گوشی های Fan Edition سامسونگ می توانند با گلکسی S23 FE بازگردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های جدید، می‌تواند سری محبوب ‌های گلکسی اس خود را احیا کند.


سری FE چند سال پیش با Galaxy S20 FE آغاز شد و دستگاهی در سطح پرچمدار با قیمتی جذاب‌تر ارائه کرد. اما زمانی که این شرکت از S22 FE صرف نظر کرد، به نظر می رسید که سامسونگ از این ایده دست کشیده است. اکنون، شایعاتی وجود دارد که گلکسی S23 FE اواخر امسال عرضه خواهد شد.


Galaxy S23 FE ممکن است برای اواخر تابستان تنظیم شود

وب سایت کره ای hankooki.com گزارش می دهد که S23 FE را در ماه آگوست یا سپتامبر سال جاری عرضه خواهد کرد. جزئیات بیشتری در مورد مشخصات احتمالی این گوشی ارائه نشده است. با قضاوت بر اساس مدل‌های قبلی، انتظار داریم که از اسنپدراگون 8 نسل 2 جدید برای تراشه گلکسی (یا احتمالاً نسل 1+ قدیمی‌تر) استفاده کند و تنظیمات دوربین کمی کاهش یافته باشد.

این گزارش حاکی از آن است که سامسونگ در حال بازگشت به این ایده است زیرا طبق انتظارات، امسال گوشی میان رده بالای Galaxy A74 را عرضه نخواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای به روز نشدن مکان در برنامه آب و هوا در گوشی های سامسونگ گلکسی

سامسونگ تا به امروز دو گوشی FE ساخته است. ایده پشت آن این است که ویژگی‌های رده بالای جدیدترین پرچم‌دار گلکسی اس را با چند مصالحه در زمینه‌های کمتر مهم ترکیب کنیم تا یک پرچم‌دار سطح پایه با قیمتی بسیار پایین‌تر از نسخه کامل تولید کنیم.

گلکسی اس 20 FE با قیمت 300 دلار کمتر از اس 20 وارد بازار شد و توانست موفقیت چشمگیری در بین خریداران و منتقدان داشته باشد. S21 FE یک سال بعد کمی کمتر مورد استقبال قرار گرفت. این امر سامسونگ را به فکر فرو برد، و با عارضه اضافی کمبود نیمه هادی، S22 FE اصلاً محقق نشد.

سوال گلکسی S23 FE این است که سامسونگ تا چه حد می تواند آن را انجام دهد. در حالی که پرچمداران این شرکت هنوز گران هستند، اما امروزه به اندازه چند سال پیش گران نیستند.

S20 با قیمت 999 دلار به بازار عرضه شد که فضای زیادی را برای S20 FE ایجاد کرد تا آن را کاهش دهد. با این حال، S23 در ایالات متحده 799 دلار قیمت دارد، بنابراین جای سوال است که آیا S23 FE می تواند چنین قیمت عالی را ارائه دهد یا خیر. با این اوصاف، عرضه‌ی ماه اوت/سپتامبر می‌تواند آن را به رقیب مستقیم پیکسل 8 با قیمت مشابه تبدیل کند، با این فرض که عرضه جهانی خواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ در ماه جولای از گلکسی زد فولد 5 رونمایی خواهد کرد

گوشی های سامسونگ بیشتر در این سال

گزارش خبری کره ای همچنین اضافه کرد که سامسونگ در حال تجدید نظر در سری گلکسی A است. این شایعه قبلی مبنی بر عرضه سری گلکسی A7x تایید کرد، به این معنی که امسال A74 وجود ندارد. اما گوشی میان رده گلکسی A54 همچنان در مسیر عرضه به زودی قرار دارد و گوشی های تاشو بیشتری به نسخه های چشمگیر سامسونگ در سال 2023 اضافه می شوند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LpqFTE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *