بهترین تخفیف ها و تخفیف های دانشجویی 2023

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین تخفیف ها و تخفیف های دانشجویی 2023
همراه ما باشید

دانشجویان کالج همیشه از تخفیف ها و معاملات عالی برخوردار می شوند. چه یک اشتراک تخفیف دار Amazon Prime، چه تخفیف برای لپ تاپ جدید اپل و سامسونگ، یا تخفیف در YouTube Premium. تخفیف های بسیار خوبی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. بنابراین در این مقاله، همه آخرین تخفیف‌ها و تخفیف‌های دانشجویی را جمع‌آوری می‌کنیم که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بهترین تخفیف ها و تخفیف های دانشجویی 2023

تخفیف های دانشجویی راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه های همه چیز از کتاب های درسی گرفته تا نرم افزار و سفر است. در سال 2023، تخفیف های دانشجویی بیش از هر زمان دیگری در دسترس است. در اینجا چند مورد از بهترین تخفیف ها و معاملات دانشجویی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

  • Amazon Prime Student: Amazon Prime Student یک راه عالی برای دریافت ارسال رایگان دو روزه میلیون‌ها کالا و همچنین دسترسی به Prime Video، Prime Music و مزایای دیگر است. دانش آموزان می توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان 6 ماهه ثبت نام کنند و سپس 6.49 دلار در ماه پس از آن پرداخت کنند.
  • دانشجوی ممتاز Spotify: Spotify Premium Student یک راه عالی برای دریافت پخش موسیقی بدون آگهی و همچنین دسترسی به Hulu (پشتیبانی از آگهی) و Showtime است. دانش آموزان می توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان 3 ماهه ثبت نام کنند و سپس 4.99 دلار در ماه پس از آن پرداخت کنند.
  • آموزش مایکروسافت آفیس 365: Microsoft Office 365 Education مجموعه ای رایگان از نرم افزارهای بهره وری برای دانش آموزان است. این شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، وان نوت و موارد دیگر است.
  • قیمت آموزش اپل: اپل قیمت های آموزشی را برای محصولات مختلفی از جمله مک بوک، آی پد و آیفون ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند تا 200 دلار در مک بوک پرو و ​​تا 100 دلار در iPad Air صرفه جویی کنند.

اینها تنها تعدادی از معاملات بسیار زیادی است که برای دانشجویان در دسترس است. در زیر، حتی موارد بیشتری را مشاهده خواهید کرد که می توانید از آنها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که باید ادامه دهید و تأیید کنید که دانشجو هستید. برخی از مکان‌ها واقعاً تأیید نمی‌کنند، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور می‌کنند تأیید کنید که واقعاً به طور فعال در کلاس‌ها شرکت می‌کنید، و برخی دیگر فقط به یک آدرس ایمیل .edu نیاز دارند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nmsqOD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *