این پیشنهاد را در سرخ کن هوای Instant Vortex Plus XL از دست ندهید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمازون در حال حاضر Instant Vortex Plus XL را تنها با قیمت 159 دلار به فروش می رساند. این باعث می شود که آن را به پایین ترین حد تاریخ برای Prime Day برگرداند. این قیمتی است که از جمعه سیاه نوامبر گذشته شاهد آن نبودیم، بنابراین اکنون زمان خوبی برای گرفتن آن است.

Instant Vortex Plus XL – آمازون

چرا باید Instant Vortex Plus XL را بخرید

این یک سرخ کن بادی 8 در 1 است که می تواند با هوا سرخ شود، برشته شود، آب پز، پخت، گرم شود، آب شود، SyncCook و SyncFinish. بنابراین می تواند کمی از همه چیز را برای شما انجام دهد. و فضای کمتری را در آشپزخانه خود نسبت به این وسایل مصرف کنید.

پنجره ClearCook و نور داخلی برای نظارت آسان بر روند پخت و پز بدون باز کردن سبد. کنترل‌های جداگانه برای هر سبد – طرف‌های پخت در یک سبد و برق در سبد دیگر.

SyncCook به شما امکان می‌دهد دو قسمت غذا را با برنامه‌های پخت یکسان بپزید، در حالی که SyncFinish به طور خودکار دو برنامه پخت متفاوت را همزمان تمام می‌کند. تمام ترد و لطافت در سرخ کردن عمیق با 95٪ روغن کمتر.

8 برنامه پخت و پز قابل تنظیم برای آسان بال مرغ، سبزیجات بوداده، نان دارچینی و موارد دیگر وجود دارد. به راحتی از 95 تا 400 درجه فارنهایت (35 تا 204 درجه سانتیگراد) برای مطابقت با هر دستور غذایی انتخاب کنید. در عرض چند دقیقه از حالت یخ زده به طلایی تبدیل شوید. دستورالعمل های گام به گام را در هر مرحله از پخت و پز نمایش می دهد. ایده آل برای خانواده های پرجمعیت، مهمانی ها و آماده سازی غذا.

این یک سرخ کن بادی بسیار بزرگ است که آن را برای کل خانواده عالی می کند. دارای دو سبد مجزا برای سرخ کردن هوا است که به صورت جداگانه قابل کنترل است. اگر در حال پختن گوشت مرغ و سیب زمینی سرخ کرده هستید که قرار است هر دو در دماهای مختلف پخته شوند، این عالی است. و با هشت کوارت، این باید برای اکثر خانواده های تا شش نفر به اندازه کافی بزرگ باشد. و هنوز هم ارزان تر از بسیاری از رقابت هایی است که سرخ کن های هوای کوچکتری دارند.

می توانید امروز با کلیک بر روی لینک زیر، Instant Vortex Plus XL را از آمازون دریافت کنید.

Instant Vortex Plus XL – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YGm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *