تحقیق و توسعه فروش را با Seamless.AI متعادل کنید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک تحقیق و توسعه فروش را با Seamless.AI متعادل کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

افزایش شانس خود را با منجر می شود ارتباط زیادی با تحقیق دارد. شما ساعت ها را صرف جمع آوری اطلاعات در مورد آنها می کنید: ایمیل فعلی، شماره تلفن، حساب های رسانه های اجتماعی، اخبار و بیانیه های روابط عمومی. و در حالی که ممکن است احساس کنید در حال پیشرفت هستید، اگر به دنبال آن نباشید، اصلاً جلو نمی‌روید.

اینجاست که بدون درز.AI می تواند کمک کند. مجموعه‌ای از ابزارها دارد که از تحقیقات برای شما مراقبت می‌کند و زمان مورد نیاز برای آماده شدن برای دسترسی را کاهش می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید تعادل کاملی بین تحقیق و عمل پیدا کنید، بدون اینکه در اثر کند و کاو بیش از حد فلج شوید یا با کمبود اطلاعات مرتبط، متقاعد نشوید.

Seamless.AI چیست؟

Seamless.AI شرکت های پیشنهادی

Seamless.AI در هسته خود یک ابزار هوشمند فروش است که از فناوری هوش مصنوعی برای خزیدن در وب در زمان واقعی و جمع‌آوری داده‌های مخاطبین و شرکت‌ها استفاده می‌کند.

به محض ورود به کشتی، اولین قدم این است که خود را راه اندازی کنید مشخصات مشتری ایده آل. این تضمین می‌کند که سرنخ‌هایی که کشف می‌کنید با مخاطبان هدف شما همسو می‌شوند. به محض تکمیل این مرحله، لیستی از مخاطبین توصیه شده برای شروع دریافت خواهید کرد.

در جستجو کردن تب، می توانید فیلترهایی را برای مخاطبین و شرکت ها تنظیم کنید. انجام این کار به محدود کردن کتابخانه سرب 1.9 میلیاردی به تعداد قابل مدیریت‌تری از مشتریان بالقوه کمک می‌کند. همانطور که مخاطبین جدید را پیدا می کنید، می توانید آنها را در لیست ها مرتب کنید و به شما امکان می دهد آنها را برای شخصی سازی پیام خود یا سازماندهی امواج تماس تقسیم بندی کنید.

خوب، شما یک لیست از سرنخ ها دارید. بعدش چی؟ وقتی روی پیدا کردن موتور Seamless.AI برای یافتن جزئیات تماس در وب می‌خزد و ایمیل‌های به‌روز، شماره تلفن و نمایه‌های اجتماعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. و می‌توانید جستجوهای مشابهی را برای یافتن تمام مخاطبین یک شرکت انجام دهید، بنابراین می‌توانید بفهمید چه کسی در آنجا تصمیم‌گیرنده است.

متوجه خواهید شد که در طول روز جستجوی خود، هدف روزانه شما در بالای صفحه نمایش خود را نشان می دهد. این ویژگی‌های ساده یفیکیشن مسیر روزانه شما، پیشرفت شما به سمت اهداف اصلی و یک تابلوی امتیازات را برای ارتقای کمی رقابت سالم در تیم شما پیگیری می‌کند. و هنگامی که به یک هدف بزرگ برخورد کردید، آن گونگ را بشکنید تا اسکناس های جشن دلاری به پرواز درآیند.

جستجوی کمتر، معامله بیشتر

یافتن تعادل بین تحقیق و اقدام مهم است، اما با این وجود، هر تیم فروش با مشکل متفاوتی مواجه است. هنگام شروع کار، ممکن است هنوز نیاز داشته باشید که آن را پیدا کنید تناسب محصول با بازار; بعداً در آن سفر، شما نیاز به مقیاس و بهبود کارایی دارید. و هنگامی که یک تیم بزرگ را اداره می کنید، نیاز دارید حرکت از تاکتیک به استراتژی و با رهبران خود روابط قوی تری ایجاد کنید.

جعبه ابزار Seamless.AI برای هر مرحله از راه پاسخی دارد.

هیچ ایده ای ندارید که کدام شرکت ها را باید هدف قرار دهید؟ در طول ورود، Seamless.AI از شما چند سوال مفید می پرسد تا مخاطبان هدف خود را پیدا کنید. از شما می پرسد که کدام بخش ها را می خواهید هدف بگیرید و اندازه شرکت چقدر است. از آنجا، فهرستی از توصیه‌های تماس روزانه را گردآوری می‌کند، بنابراین شما یک لیست اولیه از افراد خواهید داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خرید و فروش انواع گوسفند زنده در تهران آبان 1401

یک CSV قدیمی دارید؟ مردم در اطراف حرکت می کنند، شرکت ها چرخش می کنند و ایمیل ها تغییر می کنند. پایگاه داده های شما به آن چابکی نیستند، و به همین دلیل است که Seamless.AI یک ویژگی غنی سازی ارائه می دهد که به اعتبارسنجی تمام اطلاعاتی که دارید کمک می کند — و حتی جزئیات اضافی را در بالا اضافه می کند. سپس می توانید ایمیل ها و جزئیات تماس را به روز کنید و مطمئن شوید که پیام های شما به شهر tumbleweed ختم نمی شود.

صحبت با رهبرانی که قدرت تصمیم گیری ندارند؟ با کلیک بر روی کارت شرکت و باز کردن آن، تصمیم گیرندگان یک شرکت را شناسایی کنید چارت سازمانی، بنابراین می توانید به سرعت هر کسی را که قدرت پیشبرد راه حل پیشنهادی شما را دارد هدف قرار دهید.

مطمئن نیستید که چه چیزی باعث می شود مشتریان بالقوه شما تیک بزنند؟ می توانید کاوش کنید قصد، یک ویژگی پولی است که به شما نشان می دهد سرنخ های شما در حال تحقیق آنلاین در مورد چه موضوعاتی هستند. به این ترتیب، می توانید ببینید که آیا آنها قبلاً هستند یا خیر با توجه به محصولات یا خدمات شما، یا انواع چالش های پیش روی آنها را جمع آوری کنید تا بتوانید معاملات بسیار مناسبی ایجاد کنید.

این به شما کمک می کند تا زمان کمتری را صرف تشخیص مرحله بعدی کنید و زمان بیشتری را صرف انجام آن کنید، با این اطمینان که همیشه با افراد مناسب صحبت می کنید.

سرنخ های خود را با Pitch Intelligence تحقیق کنید

Pitch Intelligence در Seamless.AI

وقتی نشان می دهید که مشکلات سرنخ های خود را درک می کنید و راه حلی برای ارائه دارید، به احتمال زیاد دکمه پاسخ را فشار می دهند. Seamless.AI با ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که Pitch Intelligence نامیده می‌شود، احتمال وقوع این اتفاق را افزایش می‌دهد.

با وجود نام، دکمه یا برگه ای در برنامه برای دسترسی به این ابزارها پیدا نخواهید کرد. در واقعیت، Pitch Intelligence در کارت‌های جزئیات شرکت زندگی می‌کند. وقتی به جستجو کردن > شرکت ها با کلیک بر روی هر یک از آنها، می توانید اطلاعات مفید زیادی را مشاهده کنید:

  • اصول اولیه، مانند توضیحات شرکت، اندازه، آدرس و درآمد.

  • نمودار سازمانی که نشان می دهد چه کسی در شرکت چه کسی است. شما می توانید بر اساس ارشدیت یا بر اساس بخش مرور کنید.

  • فهرستی از فناوری‌های این شرکت، در صورتی که می‌خواهید راه‌حل خاصی را برای یکی از ابزارها یا جایگزین آن بفروشید.

  • تفکیک کلمات کلیدی برتر وب سایت، تا تجزیه و تحلیل ترافیک.

  • و تجزیه و تحلیل قصد، به شما اطلاع می دهد که آیا افراد داخل شرکت در حال تحقیق در مورد محصول/خدمات دقیق شما هستند یا اینکه آیا آنها در حال بررسی رقابت هستند.

با این کار حداقل ده ها جستجوی گوگل و طوفانی از کپی/پیست کردن در یک صفحه گسترده صرفه جویی می شود. با داشتن تمام اطلاعات در اینجا، می توانید شروع کنید تطبیق ایمیل ارتباطی شما برای برقراری ارتباط با شرایط فعلی سرنخ‌های خود، فرصت‌هایی را برای دریافت پاسخ و شروع معامله باز می‌کند.

دستیابی به سرنخ ها با هوش مصنوعی مولد

هوش مصنوعی مولد بدون درز

اگر مدت زیادی است که در حال انجام فعالیت های ارتباطی بوده اید، در حال حاضر مجموعه ای از الگوها و استراتژی ها برای جمع آوری ایمیل سرد فریبنده. اما اگر اینطور نیست – یا اگر می خواهید هر از چند گاهی آن را تغییر دهید – Seamless.AI هوش مصنوعی مولد را مستقیماً در پلتفرم ارائه می دهد. این رابط کاربری مشابهی با ChatGPT دارد، تفاوت اصلی این است که درخواست‌ها قبلاً برای شما مشخص شده و با چالش‌های فروش سازگار شده‌اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Sony LinkBuds S در فروش برای مدت محدود

شما همه چیز را در آن پیدا خواهید کرد نویسنده برگه در منوی سمت چپ. زمانی که آنجا هستید، جزئیات مربوط به کسب و کار خود را اضافه کنید و یکی از درخواست‌ها را از کتابخانه انتخاب کنید:

  • اسکریپت تماس سرد شرکت شما و مزایای کلیدی خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید را معرفی می کند.

  • پست صوتی یک داستان موفقیت مشتری ایجاد می کند تا بتوانید آن را از طریق تلفن ارسال کنید.

  • ایمیل فروش یک اسکریپت تماس سرد تشدید شده است که این بار ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شرکت شما، نقاط دردناک مخاطبان هدف شما و دعوتی برای ارتباط را گسترش می دهد.

  • دو درخواست برای لینکدین وجود دارد همچنین، یکی برای پیام های درخواست اتصال و دیگری برای پیام های استاندارد.

  • پست رسانه های اجتماعی پستی ایجاد می کند که می توانید در حساب های خود به اشتراک بگذارید.

  • پیام متنی برای تبلیغ رویدادهای آتی، پیامی کوتاه و تند گرد خواهد آورد.

  • ایمیل پیگیری به برقراری ارتباط با افرادی کمک می کند که هنوز به اولین ایمیل شما پاسخ نداده اند یا در رویدادها یا وبینارهای شما شرکت کرده اند اما اقدامی انجام نداده اند.

  • ایمیل Upsell/Cross-Sell آگاهی را در مورد سایر محصولات و خدماتی که ممکن است برای سرنخ های شما جالب باشد، افزایش می دهد.

یک نکته مهم: اینها فقط دستورات شروع هستند. شما باید هر یک از آنها را تغییر دهید و سفارشی کنید تا هوش مصنوعی مولد را متناسب با اطلاعات، محصولات و خدمات شرکت شما هدایت کند. با کلیک کردن می توانید این کار را انجام دهید شامل جزئیات درباره من در قسمت ورودی

همانطور که چت می کنید، مکالمه را در سمت چپ ذخیره می کنید، بنابراین می توانید در آینده به آن اشاره کنید زیرا به ترفندهای جدید یا الهام بیشتری نیاز دارید. آنچه را که نیاز دارید پیدا کردید؟ کلیک کپی 🀄 در سمت راست بالای کادر خروجی، و آن متن را به هر کجا که نیاز دارید ببرید.

ویژگی Writer با پنج اعتبار رایگان همراه است. هر پیامی که ارسال می کنید یک اعتبار هزینه دارد، فرقی نمی کند در یک مکالمه جدید یا موجود باشد. اگر آن را ضروری می‌دانید، می‌توانید با 20 دلار در ماه مشترک شوید و 100 اعتبار به شما اعطا می‌کند که به شما امکان می‌دهد مدت زمان بیشتری را درخواست کنید.

جستجوی خودکار را با Seamless.AI و Zapier انجام دهید

Seamless.AI می داند که عمل واقعی در جای دیگری اتفاق می افتد: CRM شما. اینجاست که مخاطبین به خط لوله می پیوندند و شما پیشرفت ضربه به ضربه تلاش های فروش خود را مدیریت می کنید. می‌توانید این اطلاعات را برای غول‌هایی مانند Salesforce و HubSpot و تعداد زیادی وزن متوسط ​​مانند Zoho CRM، Pipedrive یا Insightly ارسال کنید.

اما این پایان کار نیست. Seamless.AI همچنین با Zapier ادغام می شود، به شما امکان می دهد آن را به همه برنامه های کاری دیگر خود وصل کنید، مانند افزودن خودکار مخاطبین Seamless.AI به Google Sheet. نگاهی به نحوه خودکارسازی Seamless.AI با Zapier، یا از یکی از این گردش های کاری از پیش ساخته شده برای شروع استفاده کنید.

Seamless.AI چه کاری انجام می دهد؟

شما در حال فروش هستید، نه تحقیقات پزشکی قانونی. از خراشیدن گوشه های مبهم وب برای بهترین آدرس ایمیل معاون بازاریابی خودداری کنید—این هدر دادن استعداد شماست. Seamless.AI می تواند از این موضوع برای شما مراقبت کند در حالی که شما پیام های مرتبط و هدفمندتری را برای ارتباط با مشتریان احتمالی خود جمع آوری می کنید. و هنگامی که این اتفاق بیفتد، شما در موقعیت بسیار بهتری خواهید بود تا آن رابطه را تا پایان بسته پیش ببرید.

مطالب مرتبط:

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BkG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *