تخفیف 30٪ در قاب های چرمی و بیشتر در فروش سالگرد Nomad

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Nomad در حال حاضر میزبان فروش سالانه خود است، تا سه شنبه آینده، 18 ژوئیه. جایی که می توانید 30٪ در هر چیزی که Nomad می فروشد، صرفه جویی کنید. هیچ کد کوپنی لازم نیست، کل فروشگاه در حال فروش است و قیمت تخفیف خورده را در صفحه هر کالا نشان می دهد. با کلیک کردن بر روی اینجا می توانید فروش را خریداری کنید.

محصولات خوبی که نوماد می فروشد کدام است که باید بخرید؟ خوب، برای کاربران اندروید، چیز زیادی وجود ندارد. واقعاً تنها محصول مخصوص اندرویدی که می‌فروشد، کیف پیکسل بادز است. قاب چرمی مدرن برای Pixel Buds، Pixel Buds Series A و Pixel Buds Pro وجود دارد. این در رنگ های قهوه ای روستایی یا مشکی عرضه می شود و اکنون به 28 دلار کاهش یافته است.

Nomad همچنین تعدادی کیف پول چرمی بسیار زیبا می فروشد که در حال حاضر نیز تخفیف دارند. کیف پول پاسپورت، گیره پول، کارت ردیابی AirTags و Chipolo به همراه Bifold، Card Wallet و Card Wallet Plus وجود دارد. اینا همشون تخفیف دارن و برخی در رنگ چرم جدیدتر Nomad – English Tan عرضه می شوند.

اکنون، برای کاربران آیفون، کیس های بسیار خوبی برای خرید در دسترس هستند. Nomad کیف چرمی را که به آن معروف است می فروشد و 35 دلار (یا 49 دلار برای چرم هوروین) کاهش یافته است. همچنین یک قاب ناهموار را که با طراحی Peak طراحی کرده است به فروش می رساند. همچنین کیف ناهموار خود Nomad، یک کیف اسپرت و یک کیف فوق العاده باریک نیز وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قبض T-Mobile خود را در فروشگاه پرداخت کنید؟ این برای شما هزینه خواهد داشت.

Nomad همچنین تعدادی بند ساعت عالی برای اپل واچ دارد. من خودم بند چرمی مدرن را به زبان انگلیسی Tan دارم و شگفت انگیز به نظر می رسد. اما اگر بند چرمی نمی‌خواهید (قابل درک است، به خصوص اگر می‌خواهید اپل واچ را در باشگاه بپوشید)، بند اسپورت گزینه خوبی است. بند اسپرت و اسپرت اسلیم هر دو 42 دلار هستند. و در مجموعه ای از رنگ ها می آید. این شامل مشکی، خاکستری قمری، سبز خاکستری، آبی دریایی، تپه ای و نارنجی فوق العاده است. با این حال، رنگ های نسخه محدود به دلایلی در فروش نیستند، هنوز 60 دلار هستند.

با کلیک بر روی اینجا می توانید از تخفیف 30 درصدی Nomad خریداری کنید.

فروش سالگرد عشایر – کالای عشایر

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/huT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *