ترفندهای کسب درآمد از فروش فایل در فایل ناب

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

فروش فایل در یکی از روش‌هایی است که می‌توانید در منزل یا حتی در مسافرت نیز از آن کسب درآمد کنید. البته شاید شما جزو افرادی هستید که همین الان هم از سایت فایل ناب کسب درآمد می‌کنید و یا حداقل اینکه با این سایت آشنایی نسبی دارید؛ با این حال نکاتی که در این مقاله داده شده، می‌تواند هم برای افرادی که با کسب درآمد از فروش فایل آشنایی ندارند کاربردی باشد و هم برای افرادی که از فروش فایل درآمد کسب می‌کنند و می‌خواهند درآمد خود را بیشتر کنند. پس اگر در صورتی که می‌خواهید با ترفندهای کسب درآمد از فروش فایل در فایل ناب آشنا شوید، حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درامد فروش فایل

نیاز مشتری را پیدا کنید

هر چقدر مشتریان بیشتری به فایل شما نیاز داشته باشند، فروش فایل شما نیز بیشتر خواهد بود و در نتیجه درآمد بیشتری را کسب خواهید کرد. پس بهتر است که تولید فایل هایی که افراد بیشتری به آنها نیاز دارند را در اولویت قرار دهید.

برای اینکه بدانید مخاطبان شما به چه موضوعاتی بیشتر علاقه دارند و یا اینکه چه سوالاتی دارند که برای رسیدن به پاسخ این سوالات، حاظرند هزینه بپردازند؛ کافیست در موضوع مورد نظرتان به تحقیق کلمات کلیدی و پرتکرار بپردازید. البته در صورتی که سایت یا وبلاگ یا حتی پیج دارید، می‌توانید بصورت مستقیم از مخاطبان خود بپرسید که به چه موضوعاتی علاقه دارند و به چه آموزش‌هایی نیاز دارند؟ و پس از آن با استفاده از پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید، فایل های مورد نظر را تولید کنید.

در صورتی که برای تحقیق کلمات کلیدی نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از طریق مسیرهای ارتباطی ما که در انتهای این مقاله قرار دارد، با ما در تماس باشید.

برای فروش فایل هدیه بدهید

گرفتن هدیه بسیار جذاب و خوشایند است و بر تصمیم‌گیری مشتری در خصوص خرید فایل شما تاثیر زیادی می‌گذارد. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم که برای افزایش فروش فایل های خودتان یک فایل هدیه مرتبط نیز ارائه کنید. برخی از فروشندگان فایل در سایت فایل ناب که درآمد خوبی دارند، در کنار فایل اصلی که برای فروش گذاشته‌اند، یک فایل مرتبط نیز به عنوان هدیه قرار داده‌اند و در توضیحات محصول نیز این موضوع را یادآوری کرده‌اند که مشتری با خرید این فایل، یک فایل هدیه نیز دریافت می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  36 از بهترین فروش بازگشت به مدرسه

البته ما در سایت همکاری در فروش فایل ناب یک فایل آموزشی در خصوص نحوه کسب درآمد از فروش فایل را آماده کرده‌ایم و بعنوان هدیه به تمام مشتریان سایت ارائه می‌کنیم و همین موضوع باعث افزایش فروش فایل های موجود در سایت شده که شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با ثبت نام در سایت فایل ناب و ثبت محصولات دانلودی خود در این سایت، فروش محصولات دانلودی خود را افزایش داده و درآمد خوبی کسب کنید.

مشتری را از جزییات محتوای فایل مطلع کنید

نکته دیگری که بسیاری از فروشنده های فایل از آن غافلند، نوشتن توضیحات کامل برای هر کدام از محصولاتشان است. در واقع بسیاری از فروشنده های فایل توضیحات ناقصی را در مورد محتوای محصول خود می‌نویسند و به این ترتیب فروش آنها به شدت کاهش می‌یابد، زیرا مشتری در مورد خرید این محصولات قانع نمی‌شود و از خرید منصرف می‌شود.

در خود سایت فایل ناب هم چنین تجربه ای را داشته‌ایم و یکی از فروشندگان فایل توضیحات بسیار کمی را برای محصولات خود می‌نوشت و درآمد بسیار کمی داشت، اما پس از آموزش هایی که دریافت کرد و محصولات جدید خود را مطابق با آن آموزش‌ها تولید کرد و توضیحات کاملی برای هرکدام از محصولات خود نوشت، توانست در مدت کوتاهی به یکی از فروشندگان برتر سایت فایل ناب تبدیل شود و درآمد او نسبت به قبل بیش از 10 برابر شد.

البته ایشان ویدیویی را در همین رابطه برای ما ارسال کرده که در کانال آپارات سایت فایل ناب منتشر کرده‌ایم و می‌توانید این ویدیو را مشاهده نمایید.

آموزش فروش فایل

از وبلاگ‌ها برای افزایش فروش فایل استفاده کنید

وبلاگ‌ها یک بستر رایگان برای تبلیغ محصولات دیجیتالی شما هستند و می‌توانید از آنها برای معرفی محصولات خود و افزایش درآمدتان استفاده کنید. این موضوع هم توسط بسیاری از فروشنده‌های فایل نادیده گرفته می‌شود، در حالی که فروشندگان موفق سایت فایل ناب این موضوع را جدی گرفته و از وبلاگها برای افزایش فروش فایل هایشان استفاده می‌کنند.

آموزش‌های رایگان تولید کنید

یکی دیگر از نکاتی که فروشنده‌های موفق رعایت می‌کنند و منجر به افزایش درآمد آنها می‌شود، تولید آموزش‌های رایگان و انتشار این فایلها در سایت‌ها و وبلاگ‌هاست. در واقع بوسیله این آموزش‌های رایگان، محصولات خودشان را معرفی می‌کنند و باتوجه به اینکه آموزش‌های رایگان استقبال بیشتری به همراه دارند، در نتیجه تبلیغات درون این آموزش‌ها نیز بیشتر دیده می‌شود و مشتریان جدیدی را به این فروشنده ها اضافه می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه فروش دوره آموزشی در اینستاگرام - 6 مرحله

آموزش کسب درامد

آموزش‌های تخصصی و گران تولید کنید

اگر می‌خواهید از فروش محصولات دانلودی به درآمد مطلوبی برسید، یک میان‌بر تضمینی برای شما وجود دارد و آن هم تولید آموزش‌های تخصصی و پرمحتواست که می‌توانید با قیمت بالاتری آنها را بفروشید و درنتیجه فروش بسیار بیشتری داشته باشید.

متاسفانه بسیاری از فروشنده‌های فایل ترجیح می‌دهند که تعداد زیادی فایل ارزان‌قیمت داشته باشند و زمان کمی را برای تولید هر فایل صرف کنند. در واقع برای این فروشنده‌ها کمیت از کیفیت مهمتر است. در حالی که می‌توانند با صرف همان زمان، بجای تولید چند فایل ارزان‌قیمت، یک فایل ارزشمند و گران‌تر تولید کنند.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که آموزش‌هایی که محتوای ارزشمند و کاملی دارند، مخاطبان و مشتریان بیشتری هم دارند. ضمن اینکه فایل‌های ارزان‌قیمت نمونه های مشابه زیادی دارند ولی آموزش‌های تکمیلی رقبای کمتری دارند و می‌توانند فروش بیشتری را برای تولیدکننده این آموزش‌ها به ارمغان بیاورند و سود قابل توجهی را برای این افراد به همراه داشته باشند.

با توجه به اینکه ساخت دوره و محصولات گران‌قیمت نیاز به یک آموزش تخصصی دارد و در این مقاله نمی‌توان بطور کامل در خصوص آن توضیح داد، پیشنهاد می‌کنیم روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش‌های تخصصی و تکمیلی را در این خصوص دریافت کنید:

کسب درآمد از آموزش

جمع بندی

افراد زیادی در حال حاظر به کسب درآمد از فروش فایل در فایل ناب مشغول هستند و با توجه به این سایت از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده، فروشنده‌ها و بازاریاب‌های زیادی با این سایت همکاری کرده‌اند و درآمدهای خوبی از این همکاری کسب کرده‌اند و در صورتی که شما هم به کسب درآمد از این روش علاقمندید، می‌توانید در این سایت ثبت نام کرده و فروشگاه فایل خود را بصورت رایگان دریافت کنید و فایل‌های خود را در این سایت برای فروش ثبت کنید.

و در صورتی که برای هر کدام از موضوعات بالا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می‌توانید به سایت فایل ناب به نشانی https://filenab.com مراجعه نمایید و آموزش های تکمیلی را در این سایت مطالعه نمایید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در واتساپ با شماره 09192682620 مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان به آنها پاسخ دهیم.

فروشگاه فایل ساز

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qPY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *