تاشو نازک تر از یک خودکار

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

با پاسخ کم و بیش به سؤال دوام، تلفن‌های تاشو به یک مرز آشنای جدید توجه کرده‌اند: نازکی. به طور معمول، نازک‌تر و نازک‌تر کردن تلفن به معنای فضای کمتر در دسترس برای باتری‌های بزرگ، عملکرد حرارتی بدتر، دوربین‌های تاثیرگذار کمتر و در کل دستگاه ضعیف‌تر است. با HONOR Magic V2 Ultimate، HONOR همه این مشکلات را به یکباره حل می کند.

HONOR Magic V2 Ultimate باریک ترین گوشی تاشو جهان است. این ممکن است در دنیایی که همه چیز «بهترین چیزهای جهان» است، معنی چندانی نداشته باشد، اما وقتی یک قلم تاشو تاشو نازک‌تر از یک خودکار می‌بینید، سخت است که تحت تأثیر قرار نگیرید. این واقعاً یک شاهکار مهندسی است.

Honor Magic V2 Ultimate vs Balpoint Pen 6

کریس کارلون / Android Authority

Magic V2 با ضخامت تنها 9.9 میلی متر (در صورت تا شدن)، نازک تر از برخی از تلفن های معمولی است. برای مقایسه، فقط کمی بیش از یک میلی متر ضخیم تر از آیفون 14 پرو مکس است. V2 با وجود تاشو بودن، در واقع سبک تر از آیفون است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، دو پنل OLED LTPO با فرکانس 120 هرتز و تنظیمات دوربین که عمدتاً از HONOR Magic 5 Pro ساخته شده است را به آن اضافه کنید، و Magic V2 باید شما را وادار به نشستن و توجه کند.

البته اگر در چین زندگی می کنید. متاسفانه V2 در حال حاضر انحصاری چین است. با این حال، دیدن طرح اولیه نسخه جهانی با نام HONOR Magic Vs2 یا Magic V2s در اواخر امسال نیازی به تخیل زیادی ندارد.

بنابراین، چه چیز دیگری در مورد HONOR Magic V2 Ultimate جالب است؟ برای شروع، جالب است. این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده بیونیک با ضخامت 0.22 میلی متر است که HONOR آن را محفظه بخار می نامد. این محفظه 12.5 درصد بزرگتر از نسل قبلی است و در ترکیب با گرافیت و ژل حرارتی، نوید رفع حرارت را در یک گوشی تا نشده با ضخامت کمتر از نیم سانتی متر می دهد. همه چیز در اینجا از جدیدترین و بهترین پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 نسل 2 و 16 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند.

من چند بنچمارک جانبی را اجرا کردم و کاملاً متعجب شدم که بیشتر داغ نشد (تصاویر نتایج را در اینجا به اشتراک نمی‌گذارم زیرا Magic V2 من در حال حاضر نرم‌افزار غیر نهایی را اجرا می‌کند). در مقایسه، من به سختی می‌توانم یک تماس ویدیویی نیم ساعته با Pixel Fold انجام دهم، بدون اینکه بهترین حس خود را از فرورفتن ترمیناتور در ظرفی از فلز مذاب داشته باشد.

Honor Magic V2 Ultimate با قلم همراه باز شد

کریس کارلون / Android Authority

باتری سیلیکونی کربنی 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 66 واتی (اما بدون شارژ بی سیم) پشتیبانی می کند. آجر شارژ 66 واتی در جعبه همراه با یک قاب پوسته زیبا با اتصال پایه قرار می گیرد.

در مورد جعبه، نسخه Ultimate که من دریافت کردم شامل قلم مداد جادویی HONOR نیز می شود، اگرچه به دلیل محدودیت های نرم افزاری که ذکر کردم، در حال حاضر با واحد بررسی من کار نمی کند. HONOR به من می‌گوید که قلم در نمایشگرهای داخلی و خارجی پشتیبانی می‌شود و از «الگوریتم پیش‌بینی ضربه‌ای که خود توسعه‌یافته» برای دقت و سرعت بهتر، با تأخیر ورودی 0.42 میلی‌ثانیه استفاده می‌کند.

در مورد آن نمایشگرها، آنها عالی به نظر می رسند. کاغذ دیواری پیش فرض HONOR کمی بی مزه است و موتور تم و گالری کاغذ دیواری در این ساخت نرم افزار گنجانده نشده است، اما مطمئناً روی کاغذ قرار می گیرند. هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی دارای پنل های OLED با نرخ نوسازی تطبیقی ​​120 هرتز هستند، با کاهش نور PWM 3840 هرتز، حداکثر روشنایی 2500 نیت در صفحه نمایش کوچکتر و حداکثر روشنایی 1600 نیت در صفحه نمایش داخلی.

صفحه نمایش خارجی نسبت صفحه به بدنه 91.2% دارد و از نسبت تصویر 20:9 پیروی می کند. شیشه نانو کریستال نسل دوم Honor در نمایشگر بیرونی استفاده شده است و نوید بهبود 30 درصدی مقاومت در برابر سقوط را می دهد. صفحه‌نمایش داخلی دارای نسبت تصویر 9.78:9 است و از فیلم شفاف پلی‌آمید بی‌رنگ (CPI) و نه از شیشه‌ی فوق‌العاده نازک (UTG) استفاده می‌کند. چگونه این کار در طول زمان با یک قلم در استفاده منظم انجام می شود، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

Honor Magic V2 Ultimate باز است که یک ویدیوی تمام صفحه YouTube را نشان می دهد که با استفاده از قاب پایه نگه داشته شده است

کریس کارلون / Android Authority

یکی از نقاط مثبت بزرگ صفحه نمایش داخلی، چین تقریباً نامرئی آن است. اگر به دنبال آن بروید مطمئناً وجود دارد، اما نسبت به Magic Vs که قبلاً خوب بود کمتر قابل توجه است و به نظر می‌رسد که هیچ مانعی برای دید یا استفاده وجود ندارد.

مکانیزم لولا برخی ارتقاها را دریافت کرده است، با استفاده از HONOR از آلیاژ تیتانیوم به دلایل وزن و استحکام، همراه با فولاد اختصاصی HONOR. این لولا به 400000 تا می‌رسد – یعنی ده سال باز یا بستن 100 بار در روز – مانند Magic V و Magic Vs اصلی. این در حالی است که Magic V2 از ساختار پشتیبانی لولا 75 درصد نازک‌تر از آنچه در Magic Vs استفاده می‌کند، است.

نمای نزدیک مرکز فرماندهی Honor Magic V2 Ultimate

کریس کارلون / Android Authority

من چند تست خمش نور انجام دادم و ساختار گوشی به اندازه کافی مستحکم به نظر می رسد، شبیه به Magic Vs، و لولا به خوبی حفظ می شود. برخی از افراد به طور طبیعی موفق به شکستن آن خواهند شد، اما این در مورد هر دستگاهی صادق است. با این حال، اولین برداشت من این است که نازکی فوق العاده Magic V2 بلافاصله به نظر نمی رسد که نقطه ضعفی برای کاربران اصلی باشد. لولا در هر زاویه ای متوقف می شود و امکان انعطاف پذیری در گرفتن عکس های هندزفری، تماشای فیلم ها یا برقراری تماس های ویدیویی را فراهم می کند.

از زمان کوتاهی که تاکنون با Magic V2 Ultimate کار کرده‌ام، تحت تأثیر مدیریت گرما، ظرفیت باتری و سرعت شارژ، طراحی کلی و نازکی و ظاهر خوب آن قرار گرفته‌ام. لهجه های کوچک مانند الگوی روی لولا یا لوگوی رنگی HONOR و لبه برآمدگی دوربین به خوبی با پنل پشتی چرم وگان مشکی ترکیب می شوند. این تنها نسخه‌ای است که سد 1 سانتی‌متری را می‌شکند، نسخه‌های پشت شیشه‌ای آن 10.1 میلی‌متر ضخامت دارند و کمی سنگین‌تر از چرم وگان هستند.

HONOR Magic V2

نمایش می دهد

خارجی:
– 6.43 اینچی OLED
– نرخ تازه سازی 120 هرتز (LTPO)
– رزولوشن 2,376 x 1,060
– 402ppi
– نسبت تصویر 20:9
– حداکثر 2500 نیت
– کاهش نور PWM 3840 هرتز
– پشتیبانی از قلم

داخلی:
– OLED 7.92 اینچی
– نرخ تازه سازی 120 هرتز (LTPO)
– رزولوشن 2,344 x 2,156
– 402ppi
– نسبت تصویر 9.78:9
– حداکثر 1600 نیت
– کاهش نور PWM 3840 هرتز
– پشتیبانی از قلم

پردازنده

Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
– هسته 1×Cortex-X3 @3.36GHz
– 2 هسته Cortex-A715 @2.8 هرتز
– 2 هسته Cortex-A710 @2.8GHz
– 3 هسته Cortex-A510 @2.0GHz

پردازنده گرافیکی Adreno 740

رم

16 گیگابایت

ذخیره سازی

256 گیگابایت/512 گیگابایت/1 ترابایت
ذخیره سازی غیر قابل افزایش

قدرت

باتری 5000 میلی آمپری
شارژ سیمی 66 وات
(شارژر در جعبه)
بدون شارژ بی سیم

دوربین ها

قسمت بیرونی عقب:
– 50 مگاپیکسل اصلی، ƒ/1.9، OIS
– 50 مگاپیکسل فوق عریض، ƒ/2.0، OIS
– 20 مگاپیکسل 2.5x تله فوتو، ƒ/2.4، OIS

نمای بیرونی:
– 16 مگاپیکسل، ƒ/2.2

جبهه داخلی:
– 16 مگاپیکسل، ƒ/2.2

سمعی

بلندگوهای دوگانه استریو
دریافت صدای استریو 24 بیتی HDR 3 میکروفون
DTS: الگوریتم X Ultra
بدون درگاه هدفون 3.5 میلی متری

سیم کارت و اتصال

دو سینی نانو سیم کارت
NFC
بلوتوث 5.3 (BLE، SBC، AAC، LDAC، aptX، aptX HD)
USB-C/USB 3.1 نسل 1
وای فای 7
5G NR NSA/SA، 4G TD-LTE/LTE FDD، 3G WCDMA، 2G CDMA/GSM

بیومتریک

حسگر اثر انگشت خازنی در کناری
باز کردن قفل با چهره

نرم افزار

اندروید 13
Magic OS 7.2

ابعاد و وزن

ابعاد تا شده:
– 156.7 x 74 x 10.1 میلی متر (9.9 میلی متر برای مدل چرم گیاهی)

ابعاد باز شده:
– 156.7 x 145.4 x 4.8mm (4.7mm برای مدل چرم گیاهی)

وزن:
– 237 گرم
– 231 گرم (چرم وگان)

رنگ ها

مشکی
طلا
بنفش ابریشم
سیاه ابریشم (چرم وگان)

شاید بزرگترین جذابیت برای من یکی از ویژگی هایی باشد که اصلاً نتوانستم آن را آزمایش کنم: دوربین. HONOR به من می گوید که از دوربین اصلی و فوق عریض Magic 5 Pro استفاده کرده است. این یک جفت شوتر 50 مگاپیکسلی است که ما در بررسی خود آن را «واقعاً قابل رقابت با بهترین تلفن‌های اپل، گوگل و سامسونگ» نامیدیم. تنها تفاوت این است که سنسور دوربین تله فوتو 2.5 برابر کاهش یافته و به 20 مگاپیکسل می رسد و دیافراگم دوربین اصلی در مقایسه با f/1.6 مجیک 5 پرو کمی بازتر با f/1.9 است. ما در بررسی کامل خود به شما اطلاع خواهیم داد که چقدر تفاوت در بسته دوربین دارد.

من در هفته‌های آینده زمان بیشتری را با HONOR Magic V2 Ultimate می‌گذرانم و پس از دریافت نرم‌افزار نهایی و پشتیبانی کامل از قلم و دوربین، به شما اطلاع خواهم داد که چگونه پیش می‌روم. همیشه برای انتخاب برنده بعد از چند روز با یک دستگاه خیلی زود است، اما تا اینجا خوب است. HONOR Magic V2 Ultimate در چین با قیمت 8999 یوان (1255 دلار) برای 16 گیگابایت/256 گیگابایت، 9999 یوان (1395 دلار) برای 16 گیگابایت/512 گیگابایت و 11999 یوان (~16671 دلار برای هر بایت بایت) در دسترس است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tPY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *